H νέα Toyota Supra «τα έσπασε» στο Nurburgring

To επίσημο ντεμπούτο της πολυαναμενόμενης 5ης γενιάς για την Toyota Supra κοντεύει, με τις δοκιμές εξέλιξης να συνεχίζονται σε εντατικούς ρυθμούς προκειμένου το αυτοκίνητο να είναι έτοιμο για τους πρώτους αγοραστές. Και επειδή όποιος βιάζεται -και εξελίσσει εντατικά- σκοντάφτει, ένα πρωτότυπο εξέλιξης είχε μια ιδιαίτερα στενή επαφή με τις μπαριέρες του Nurburgring.

Δείτε ακόμα: Nέες πληροφορίες για την νέα Toyota Supra

Φυσικά τέτοια περιστατικά είναι κοινός τόπος στις δοκιμές εξέλιξης, καθώς μηχανικοί και οδηγοί τεστάρουν διαφορετικές ρυθμίσεις στο στήσιμο, οδηγώντας σε πολύ υψηλους -έως οριακούς- ρυθμούς. Απολύτως αναμενόμενο κάτι να πάει στραβά, ειδικά όταν έχεις να γυρίσεις 21 από τα πιο δύσκολα χιλιόμετρα που συναντά κανείς στην ιστορία των σιρκουί. Σε ένα σημείο αυτών, λοιπόν, ο οδηγός της υπό εξέλιξη Supra έχασε τον έλεγχο (με μεγάλη ταχύτητα, όπως ανέφεραν αυτόπτες μάρτυρες) και προσέκρουσε με το δεξί μέρος στις προστατευτικές μπαριέρες. Οι ίδιοι άνθρωποι ανέφεραν πως ο δοκιμαστής κατάφερε να περιορίσει την ταχύτητα της πρόσκρουσης, περιορίζοντας τις ζημιές σε κοσμητικές επεμβάσεις εμπρός-πίσω και μια σπασμένη ανάρτηση πίσω δεξιά.

Διαβάστε επίσης: «Aρρωσταίνουμε» με την ταχύτερη Toyota Supra του κόσμου (+video)

Το συμβάν έλαβε χώρα στο τμήμα Döttinger Höhe, την μεγάλη ευθεία του 1 χιλιομέτρου που οδηγεί σε μια «σπασμένη» αριστεή κι ένα ταχύτατο S, λίγο πριν την ολοκλήρωση του γύρου. Λεπτομέρειες δεν ανακοινώθηκαν, ωστόσο το σημείο του ατυχήματος και οι μαρτυρίες των παρισταμένων «φωτογραφίζουν» κλατάρισμα ελαστικού. Να υπενθυμίσουμε πως σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής δεδομένα μιλάμε για δυο εκδόσεις: μία βασική 2.0λιτρη 4κυλινδρη 250 ίππων και την «καλή» 3.0λιτρη των 335-350 ίππων. Κατά πάσα πιθανότητα θα παρουσιαστεί και η κορυφαία GRMN με μια ιπποδύναμη στην περιοχή των 400 ίππων. Όλες θα φοράνε αποκλειστικά 8τάχυτο κιβώτιο και θα διατίθενται σε κουπέ μορφή

 

Get it on Google Play Download on the App Store