H πιο οικονομική Porsche Cayenne με 1.9 TDI κινητήρα!

Η πρώτη γενιά Cayenne αποτελεί μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για είσοδο στον κόσμο της Porsche, αλλά και εκείνον των premium SUV. Οι τιμές στα μεταχειρισμένα είναι πέρα για πέρα καλές, φτάνοντας σε αρκετές περιπτώσεις στο χαρακτηρισμό «ευκαιρία». Το θέμα με την Cayenne, αλλά και γενικότερα αυτοκίνητα τέτοιας κλίμακας, δεν είναι τόσο η αγορά, όσο η χρήση τους. Εδώ έρχεται να λύσει τα πάντα ο 1.9 TDI.

Η επιλογή πετρελαιοκινητήρα ήταν ο 3.0 V6 TDI των 240 ίππων, ωστόσο δεν την επέλεξαν ιδιαίτερα οι αγοραστές. Συνεπώς είναι αρκετά δύσκολο να την εντοπίσεις σε αγγελία, μένοντας να διαλέγεις μεταξύ του 3.0 V6 βενζινοκινητήρα και των V8 εκδόσεων. Όλες τους, όμως, ρουφάνε σαν τρελές βενζίνη. Μια λύση είναι η αγορά του αυτοκινήτου και η αλλαγή μοτέρ, κάτι ωστόσο που κοστίζει. Εκτός κι αν το έχει κάνει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Μια τέτοια μοναδική περίπτωση συνιστά η Cayenne 1.9 TDI που βλέπουμε.

Ο κάτοχός της απηύδησε από τις συνεχείς επισκέψεις στο βενζινάδικο, καθώς από το εργοστάσιο το αυτοκίνητο φόραγε τον ατμοσφαιρικό 4.5 V8. Καλοί οι 340 ίπποι και τα 420 Nm ροπής, αλλά πολύ «φαγανά». Μέσες τιμές κατανάλωσης στα 20 λίτρα/100 χλμ. ήταν καθημερινό φαινόμενο, καθιστώντας ασύμφορη τη χρήση της Cayenne ως πρώτου αυτοκινήτου. Αντί να την αλλάξει, όμως, επέλεξε να δημιουργήσει κάτι σπέσιαλ. Πήρε τον τετρακύλινδρο ντίζελ από κάποιο VW, στην έκδοση με τους 150 ίππους, τον συνδύασε με το 6άρι χειροκίνητο από ένα Touareg 2.5 TDI ΜΚ1 (κυκλοφορούσε σε επιλεγμένες αγορές), ενώ παράλληλα κατάφερε να διατηρήσει το εργοστασιακό σύστημα τετρακίνησης. Το αποτέλεσμα είναι μια Cayenne που, σύμφωνα με τον ίδιο, καίει 10-10,5 λίτρα/100 χλμ. στην πόλη και κάτω από τα 9 εκτός αυτής!

Το αυτοκίνητο έχει κάνει συνολικά 222.000 χλμ., όμως μετά την αλλαγή κινητήρα δεν ξεπερνά τις 3.000 χλμ. Ταυτόχρονα διαθέτει καινούργιο σύστημα πολυμέσων, με οθόνη αφής και λειτουργία Android Auto. Η τιμή, λοιπόν, για αυτή την πρώην Cayenne S/νυν TDI του 2004 ορίζεται στις 7.225 ευρώ. Όποιος ενδιαφέρεται πάντως, ας έχει υπόψη πως το αυτοκίνητο βρίσκεται στην Ουκρανία.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πανελλήνια πρεμιέρα για το νέο Ford Explorer
Πανελλήνια πρεμιέρα για το νέο Ford Explorer
Ένα βήμα πριν την παραγωγή το Hyundai N Vision 74
Ένα βήμα πριν την παραγωγή το Hyundai N Vision 74
Νόμος και Τάξη με το Tesla Cybertrcuk
Νόμος και Τάξη με το Tesla Cybertrcuk
Ταξιτζής έκρυβε τα προβλήματα με μονωτική ταινία!
Ταξιτζής έκρυβε τα προβλήματα με μονωτική ταινία! …
Η Γαλλία κόβει τις επιδοτήσεις στα κινεζικά ηλεκτρικά
Η Γαλλία κόβει τις επιδοτήσεις στα κινεζικά ηλεκτρικά …
Πρεμιέρα του Volvo EX30 στην Ελλάδα (+τιμές)
Πρεμιέρα του Volvo EX30 στην Ελλάδα (+τιμές)
Lexus: «Άμα θέλετε αγροτικό, το φτιάχνουμε»
Lexus: «Άμα θέλετε αγροτικό, το φτιάχνουμε»
Απαράμιλλο πρωτότυπο SAAB Coupe σε δημοπρασία
Απαράμιλλο πρωτότυπο SAAB Coupe σε δημοπρασία
Έρχεται και δεύτερο supercar από την Alfa Romeo!
Έρχεται και δεύτερο supercar από την Alfa Romeo!
Οι τιμές του νέου Renault Megane E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Jeep Avenger 1.2Τ στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Volkswagen ID.7 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των νέων MG στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των ανανεωμένων Mercedes-Benz GLE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Μεγάλη αύξηση τιμών στο Mitsubishi Space Star
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των νέων Mercedes-Benz CLA και E-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Mazda3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές νέου Renault Clio LPG, βενζίνης και diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Clio E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota C-HR στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας Mercedes-Benz GLA
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store