H VW πενθεί για τον θάνατο του Ferdinand Piech

Σε ηλικία 82 ετών, ο μακροβιότερος CEO του ομίλου, έφυγε από τη ζωή. Όπως ανέφεραν γερμανικά μέσα ενημέρωσης, ο Piech, αρχικά κατέρρευσε σε εστιατόριο της πόλης Rosenheim και στη συνέχεια κατέληξε σε νοσοκομείο.

Ο Piech, ήταν ο άνθρωπος ο οποίος έκανε τη Volkswagen μια από τις κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες σε παγκόσμιο επίπεδο, όπου από το 1993 κατείχε την θέση του διευθύνοντος συμβούλου, θέση την οποία άφησε το 2015.

Δείτε ακόμα: Αυτή είναι η μοναδική Bugatti των 16,5 εκατ. ευρώ!

Ο Ferdinand Piech, ήταν εγγονός του Ferdinand Porsche και ήταν αυτός που σε μια εξαιρετικά δύσκολη περίοδο για τη VW ανέλαβε τα ηνία. Με μεθοδική κι επίμονη δουλειά κατάφερε να εδραιώσει τη γερμανική μάρκα στο αυτοκινητιστικό στερέωμα, όπου έπειτα από μερικά χρόνια η VW κατόρθωσε να εξαγοράσει εμβληματικές εταιρείες όπως η Bentley, η Bugatti και η Porsche.

Η επιτυχημένη καριέρα του ξεκίνησε το 1963, όταν ξεκίνησε να εργάζεται στην Porsche, όπου είχε σχεδιάσει κι εξελίξει την εμβληματική Porsche 917. Το 1972 μεταφέρεται στην Audi, μιας και οι οικογένειες Porsche και Piech αποφάσισαν πως κανένα μέλος δεν θα εργάζεται για την Porsche. Το 1993 αναλαμβάνει τη διοίκηση της VW, η οποία τότε ταλανιζόταν από τεράστια προβλήματα και καταφέρνει να την αναστήσει. Μάλιστα εφαρμόζει μια αρκετά επιθετική πολιτική, εξαγοράζοντας μεγάλες κατασκευάστριες εταιρείες, φτάνοντας στο σύνολο τις 12, μεταξύ αυτών, η Lamborghini, η Bugatti και η Porsche, όντας παράλληλα ο άνθρωπος που εμπνεύστηκε τo quattro, τη Bugatti Veyron αλλά και τα Volkswagen Phaeton και XL1.

Διαβάστε επίσης: VW σε Bentley: «Φέρτε λεφτά αλλιώς στήριξη γιοκ»

Στην κεφαλή του ομίλου Volkswagen, έμεινε μέχρι το 2015 λίγο πριν ξεσπάσει το dieselgate, ενώ το 2017 πούλησε τις μετοχές που κατείχε στον όμιλο. Στα προσωπικά του τώρα, ο Piech ήταν… άστατος, έχοντας αποκτήσει 12 παιδιά από τέσσερις διαφορετικές γυναίκες, ήταν δυσλεκτικός και άθεος. Μανιακός συλλέκτης αυτοκινήτων, όπου μεταξύ άλλων είχε δύο Bugatti Veyron, ενώ ένας μύθος αναφέρει ότι η Bugatti La Voiture Noire ήταν κομμάτι της συλλογής του!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ξέχασε να αλλάξει λάδια, πήρε το μοτέρ στο χέρι
Ξέχασε να αλλάξει λάδια, πήρε το μοτέρ στο χέρι …
Πόσο κοστίζει με leasing η BMW M3 Competition;
Πόσο κοστίζει με leasing η BMW M3 Competition;
Γιατί τα γιαπωνέζικα είχαν στα φτερά τους καθρέπτες;
Γιατί τα γιαπωνέζικα είχαν στα φτερά τους καθρέπτες; …
«Βέρα» Alfa 75 Turbo Evoluzione για 80.000 ευρώ
«Βέρα» Alfa 75 Turbo Evoluzione για 80.000 ευρώ
Φουλ έξτρα Skoda Favorit μας γυρνάει 30 χρόνια πίσω
Φουλ έξτρα Skoda Favorit μας γυρνάει 30 χρόνια πίσω
Εκατομμύρια για Ferrari Enzo με υπογραφή Σουμάχερ
Εκατομμύρια για Ferrari Enzo με υπογραφή Σουμάχερ …
Η Nissan καταργεί ιστορικό της μοντέλο
Η Nissan καταργεί ιστορικό της μοντέλο
Έριξε τους σέρβερ το νέο SUV της Mahindra
Έριξε τους σέρβερ το νέο SUV της Mahindra
Full ή plug-in υβριδικό το επόμενο Audi RS 6
Full ή plug-in υβριδικό το επόμενο Audi RS 6
Νέο Mazda2 Hybrid με τιμή από 18.692 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της αστεράτης νέας Mercedes-Benz GLC
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα έκδοση VW ID.3 Prime Pro S (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η «χιλιομετροφάγος» Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai 1.5 e-Power 190 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του νέου Kia XCeed
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ελληνική πρεμιέρα για την Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας BMW Σειρά 3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές και οι εξοπλισμοί του νέου Kia Niro
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda Civic στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store