Η χειροκίνητη M4 βαρύτερη της προηγούμενης με DCT - AutoGreekNews

Η χειροκίνητη M4 βαρύτερη της προηγούμενης με DCT

Οι νέες M3/M4 είναι ισχυρότερες, ταχύτερες και πιο αμφιλεγόμενες από ποτέ. Για το τελευταίο σκέλος ευθύνεται η εμφάνιση. Παράλληλα όμως, τα βαυαρικά sportscars θέτουν τα στάνταρ και σε έναν άλλο τομέα: αυτόν του βάρους. Κάτι που παραδέχεται κι η ίδια η BMW.

Σε video που δημοσίευσε η βαυαρική εταιρία, αναφέρεται το πόσο δύσκολο ήταν να διατηρηθεί το βάρος στα 1.674 κιλά για την χειροκίνητη M4 G82. Η αύξηση στις διαστάσεις, οι ενισχύσεις στο πλαίσιο και τα συστήματα ασφαλείας αναπόφευκτα προσθέτουν βάρος, το οποίο το M GmbH κατέβαλε μεγάλη προσπάθεια για να διατηρήσει σε αυτό το επίπεδο. Παρόλα αυτά, κι αυτό είναι το πιο εντυπωσιακό, η ζυγαριά εξακολουθεί να δείχνει μεγαλύτερη ένδειξη σε σχέση με την απερχόμενη F82 – και μάλιστα, με το 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη!

Η αναλογία κιλών/ίππο είναι βέβαια καλύτερη στην καινούργια, καθώς ο 3λιτρος εν σειρά εξακύλινδρος twinturbo αποδίδει 30 άλογα παραπάνω στην απλή M4, από ό,τι στην προηγούμενη Competition (480 άλογα αντί 450). Σημειωτέον, η νέα Competition διαθέτει 510 άλογα. Κάθε ένας από τους 480 ίππους της G82 καλείται να κινήσει 3,49 κιλά, τη στιγμή που η F82 φορτώνει με 3,64 κιλά κάθε ένα από τα 450 άλογά της. Αν τώρα πάρουμε τις δυο Competition με DCT και τις συγκρίνουμε με άδειο ρεζερβουάρ, τότε η πλάστιγγα όχι απλά γέρνει, αλλά «μπατάρει» προς την παλιά.

Η σημερινή Competition ζυγίζει 1.725 κιλά, κάτι που την κάνει βαρύτερη κατά 185 κιλά συγκριτικά με την προκάτοχο (με άδειο ρεζερβουάρ, στα 1.540 κιλά). Βάλτε στην εξίσωση πως διατίθεται και με σύστημα τετρακίνησης, που αναμφισβήτητα προσθέτει βάρος, κι έχετε το ξεκάθαρο προβάδισμα της απερχόμενης στη ζυγαριά. Η παραπανίσια ισχύς της νέας πάντως, φτάνει και περισσεύει για να καλύψει τα «κιλάκια» της.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με στοιχεία από τη Mach-E η επόμενη Mustang
Με στοιχεία από τη Mach-E η επόμενη Mustang
Η νέα Lancia 037 μάγεψε στο Μόντε Κάρλο (+video)
Η νέα Lancia 037 μάγεψε στο Μόντε Κάρλο (+video)
Ξέχασε να αλλάξει λάδια, πήρε το μοτέρ στο χέρι
Ξέχασε να αλλάξει λάδια, πήρε το μοτέρ στο χέρι …
Integra Type R με 11.000 χλμ. αγγίζει τις 100.000 ευρώ
Integra Type R με 11.000 χλμ. αγγίζει τις 100.000 ευρώ
Porsche 911 Turbo S ξεπερνά τις 143.000 ευρώ σε έξτρα!
Porsche 911 Turbo S ξεπερνά τις 143.000 ευρώ σε έξτρα!
Άνοιξε η Αττική Oδός! Xωρίς διόδια η διέλευση!
Άνοιξε η Αττική Oδός! Xωρίς διόδια η διέλευση! …
SUV το πρώτο ηλεκτρικό της Lamborghini!
SUV το πρώτο ηλεκτρικό της Lamborghini!
Πόσο καλύτερη είναι η τετρακίνηση στο χιόνι; (+video)
Πόσο καλύτερη είναι η τετρακίνηση στο χιόνι; (+video) …
Πανδαισία με τις Lamborghini Countach (+video)
Πανδαισία με τις Lamborghini Countach (+video)
Τιμές κι εξοπλισμοί για το νέο Kia EV6!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του Toyota Aygo X στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Suzuki Vitara 1.5 Hybrid: Τιμές, εξοπλισμός & επιδόσεις
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει το νέο Volvo C40 Recharge 408 hp;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Toyota RAV4 Adventure σε τιμή για έχοντες
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Ford Focus στην Ελλάδα!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ισχυρότερο Ford των 80.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store