Η χειροκίνητη M4 βαρύτερη της προηγούμενης με DCT

Οι νέες M3/M4 είναι ισχυρότερες, ταχύτερες και πιο αμφιλεγόμενες από ποτέ. Για το τελευταίο σκέλος ευθύνεται η εμφάνιση. Παράλληλα όμως, τα βαυαρικά sportscars θέτουν τα στάνταρ και σε έναν άλλο τομέα: αυτόν του βάρους. Κάτι που παραδέχεται κι η ίδια η BMW.

Σε video που δημοσίευσε η βαυαρική εταιρία, αναφέρεται το πόσο δύσκολο ήταν να διατηρηθεί το βάρος στα 1.674 κιλά για την χειροκίνητη M4 G82. Η αύξηση στις διαστάσεις, οι ενισχύσεις στο πλαίσιο και τα συστήματα ασφαλείας αναπόφευκτα προσθέτουν βάρος, το οποίο το M GmbH κατέβαλε μεγάλη προσπάθεια για να διατηρήσει σε αυτό το επίπεδο. Παρόλα αυτά, κι αυτό είναι το πιο εντυπωσιακό, η ζυγαριά εξακολουθεί να δείχνει μεγαλύτερη ένδειξη σε σχέση με την απερχόμενη F82 – και μάλιστα, με το 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη!

Η αναλογία κιλών/ίππο είναι βέβαια καλύτερη στην καινούργια, καθώς ο 3λιτρος εν σειρά εξακύλινδρος twinturbo αποδίδει 30 άλογα παραπάνω στην απλή M4, από ό,τι στην προηγούμενη Competition (480 άλογα αντί 450). Σημειωτέον, η νέα Competition διαθέτει 510 άλογα. Κάθε ένας από τους 480 ίππους της G82 καλείται να κινήσει 3,49 κιλά, τη στιγμή που η F82 φορτώνει με 3,64 κιλά κάθε ένα από τα 450 άλογά της. Αν τώρα πάρουμε τις δυο Competition με DCT και τις συγκρίνουμε με άδειο ρεζερβουάρ, τότε η πλάστιγγα όχι απλά γέρνει, αλλά «μπατάρει» προς την παλιά.

Η σημερινή Competition ζυγίζει 1.725 κιλά, κάτι που την κάνει βαρύτερη κατά 185 κιλά συγκριτικά με την προκάτοχο (με άδειο ρεζερβουάρ, στα 1.540 κιλά). Βάλτε στην εξίσωση πως διατίθεται και με σύστημα τετρακίνησης, που αναμφισβήτητα προσθέτει βάρος, κι έχετε το ξεκάθαρο προβάδισμα της απερχόμενης στη ζυγαριά. Η παραπανίσια ισχύς της νέας πάντως, φτάνει και περισσεύει για να καλύψει τα «κιλάκια» της.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ferrari: «Καλοδεχούμενη η απαγόρευση των Μ.Ε.Κ.»!
Ferrari: «Καλοδεχούμενη η απαγόρευση των Μ.Ε.Κ.»! …
Άρχισε τα ρεκόρ το νέο Audi RS 3 (+video)
Άρχισε τα ρεκόρ το νέο Audi RS 3 (+video)
Αυτό το Toyota GR 86 βγάζει μάτια!
Αυτό το Toyota GR 86 βγάζει μάτια!
Ευφάνταστη επιστροφή του Honda Integra Type R
Ευφάνταστη επιστροφή του Honda Integra Type R
Dodge Viper ACR Extreme «εκλιπαρεί» για οδήγηση!
Dodge Viper ACR Extreme «εκλιπαρεί» για οδήγηση!
Ολοκαίνουργιο Mitsubishi Evo X για 100.000 ευρώ!
Ολοκαίνουργιο Mitsubishi Evo X για 100.000 ευρώ!
Ασύγκριτο Suzuki Vitara 3.6 V6 330 ίππων
Ασύγκριτο Suzuki Vitara 3.6 V6 330 ίππων
Σπανιότατη Mercedes 400E AMG με JDM καταγωγή
Σπανιότατη Mercedes 400E AMG με JDM καταγωγή
Ποιο αυτοκίνητο ήταν χρυσός Ολυμπιονίκης το 2004;
Ποιο αυτοκίνητο ήταν χρυσός Ολυμπιονίκης το 2004; …
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το Ford Puma που ρίχνει «7άρες»
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes με 1.500άρη κινητήρα βενζίνης
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Audi Q3 TFSI e & Sportback με όφελος 3.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 15.990€ το νέο Dacia Duster. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορ SUV με 204 PS και κόστος 3€/100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store