Η Ford εξετάζει V8 με υδρογόνο για τη νέα Mustang

Οι πολυκύλινδροι κινητήρες αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα με τις εκπομπές ρύπων. Οι V12 ήδη μας αποχαιρετούν ο ένας μετά τον άλλον, ενώ αναλόγως δύσκολο προβλέπεται το μέλλον για τους V8. Γενικότερα, οποιοδήποτε σύνολο διαθέτει πάνω από 6 κυλίνδρους οφείλει να «φυλάγεται». Τι γίνεται με τα muscle cars, όμως, που εξ ορισμού ταυτίζονται με τους V8; Η Ford φαίνεται να δουλεύει πάνω στη λύση, για την επόμενη Mustang.

Σύμφωνα με πατέντα που κατέθεσε πρόσφατα (και εντοπίστηκε από το Muscle Cars and Trucks), το «Μπλε Οβάλ» εξελίσσει έναν νέο κινητήρα με βάση την καύση υδρογόνου. Προσοχή: δεν μιλάμε για ηλεκτροκίνητο που κινείται με υδρογόνο, κατόπιν της αντίδρασης του καυσίμου με το οξυγόνο που παράγει ρεύμα. Τα σχέδια της Ford απεικονίζουν ένα υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ που καταναλώνει κανονικά υδρογόνο, αντί βενζίνης ή ντίζελ. Παρόμοιο κινητήρα, δηλαδή, με αυτόν που δοκιμάζει και η Toyota (σε ατμοσφαιρική μορφή οι Ιάπωνες). Όπως σε ένα κανονικό θερμικό σύνολο, το υδρογονοκίνητο των Αμερικανών χρησιμοποιεί χρονισμό βαλβίδων και βαλβίδα ανακύκλωσης για τον έλεγχο της καύσης, με τις πρώτες αναφορές να κάνουν λόγο για δυνατότητα μίγματος αέρα-καυσίμου σε αναλογία 68:1! Για να αντιληφθούμε τη χαοτική διαφορά με έναν βενζινοκινητήρα, ο στοιχειομετρικός λόγος καύσης εκεί τοποθετείται στο 14,7:1.

Το υδρογόνο ψεκάζεται απευθείας στους κυλίνδρους μέσω κυκλώματος υπερ-υψηλής πίεσης, που λέγεται πως αυξάνει την απόδοση κατά 15%. Στα σχέδια φαίνεται επίσης η παρουσία ηλεκτροκινητήρα/γεννήτριας μεταξύ μοτέρ και μετάδοσης, οπότε σίγουρα έχουμε να κάνουμε με mild hybrid 48V περίπτωση. Η χωρητικότητα ή η διάταξη του κινητήρα δεν φαίνονται, με τα αντικείμενα της κατοχύρωσης να περιορίζονται στον τρόπο της καύσης και τον έλεγχο αυτής. Θεωρητικά, πάντως, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε V8 εφαρμογή, με ιδανικό παραλήπτη την επόμενη Mustang.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Εταιρία χρεώνει 40.000 ευρώ για ένα βαθούλωμα!
Εταιρία χρεώνει 40.000 ευρώ για ένα βαθούλωμα!
Η Ferrari Purosangue του Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς
Η Ferrari Purosangue του Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς
BMW 635 CSi ξαναζεί μετά από 20 χρόνια
BMW 635 CSi ξαναζεί μετά από 20 χρόνια
Aston Martin: «Μην παρατάτε τη Valkyrie στο γκαράζ»
Aston Martin: «Μην παρατάτε τη Valkyrie στο γκαράζ»
Το πιο αθάνατο Toyota Land Cruiser! (+video)
Το πιο αθάνατο Toyota Land Cruiser! (+video)
Έτσι θα είναι το νέο Skoda Kodiaq
Έτσι θα είναι το νέο Skoda Kodiaq
Συνεχίζει ακάθεκτος ο V6 της Alfa Romeo
Συνεχίζει ακάθεκτος ο V6 της Alfa Romeo
«Ζεματιστές» οι πωλήσεις των ηλεκτρικών στην Ευρώπη
«Ζεματιστές» οι πωλήσεις των ηλεκτρικών στην Ευρώπη …
Το autogreeknews έτρεξε στο F1 in Schools
Το autogreeknews έτρεξε στο F1 in Schools
Οι τιμές του πληθωρικού Hyundai Ioniq 6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Megane E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Jeep Avenger 1.2Τ στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Volkswagen ID.7 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των νέων MG στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των ανανεωμένων Mercedes-Benz GLE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Μεγάλη αύξηση τιμών στο Mitsubishi Space Star
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των νέων Mercedes-Benz CLA και E-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Mazda3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές νέου Renault Clio LPG, βενζίνης και diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Clio E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota C-HR στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store