Η Hyundai εμπιστεύεται τα κουμπιά για την καμπίνα

Αποτελούν την απόλυτη τάση των τελευταίων ετών στο εσωτερικό του αυτοκινήτου και λόγος αγοράς -ή όχι- ενός μοντέλου. Μεγάλο μέρος του καταναλωτικού κοινού, πλέον κοιτάζει πρώτα περισσότερο τον αριθμό ή τη διάμετρο της «βιτρίνας» στην καμπίνα παρά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου! Δεν θέλουν οθόνες όλοι, όμως, καθώς πολλοί παραμένουν πιστοί στα παραδοσιακά κουμπιά. Η Hyundai φροντίζει να συνδυάζει τις δυο τάσεις, δεσμευόμενη για διατήρηση των φυσικών διακοπτών και στα μελλοντικά της μοντέλα.

Παρότι οι καμπίνες αρκετών σύγχρονων Hyundai και Kia χαρακτηρίζονται από τις διπλές οθόνες σε παράταξη, τα πατροπαράδοτα κουμπιά δεν λείπουν. Κλιματισμός, ηχοσύστημα και μερικές ακόμα βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου εξακολουθούν να ελέγχονται από κλασικά κομβία, αντί να αναγκάζουν τον οδηγό σε περιττές και δυνητικά επικίνδυνες περιηγήσεις σε μενού και υπομενού, εντός του συστήματος πολυμέσων. Το «δυνητικά επικίνδυνες» πάει στην απόσπαση της προσοχής από το δρόμο, λόγω της προσήλωσης στις οθόνες. Εκεί, δηλαδή, όπου εστιάζουν και οι ιθύνοντες της κορεατικής φίρμας, δηλώνοντας πως τα κουμπιά και οι διακόπτες είναι η καλύτερη λύση για την εργονομία, αλλά και την ασφάλεια.

Ο επικεφαλής σχεδίασης της Hyundai, Sang Yup Lee, μίλησε στο αυστραλιανό Cars Guide για την απόφαση να παραμείνουν τα -συγκριτικά με τις οθόνες- παλιομοδίτικα χειριστήρια στα εσωτερικά των μοντέλων, ακόμα και των πιο high-tech (όπως τα Ioniq 5 και Ioniq 6, ή του νέου Kona). O Yup Lee υπογράμμισε την αναγκαιότητα ύπαρξης κουμπιών, προς εξασφάλιση της οδικής ασφάλειας: «Όταν οδηγείς είναι δύσκολο να χειρίζεσαι την οθόνη αφής. Αντίθετα, έναν κανονικό διακόπτη τον νιώθεις καλύτερα, καταλαβαίνεις πού βρίσκεται και τι κάνει δίχως να παίρνεις το βλέμμα σου από το δρόμο».

Ο Lee ανέφερε πως τα κουμπιά θα παραμείνουν στις καμπίνες των Hyundai για όσο το δυνατόν περισσότερο, αλλά παραδέχτηκε πως είναι θέμα χρόνου οι περισσότερες λειτουργίες να περάσουν στις οθόνες αφής, σε κάποια μοντέλα. Ποια είναι αυτά; Όσα θα έχουν δυνατότητα αυτόνομης κίνησης Επιπέδου 4, δηλαδή οχήματα που θα μπορούν να κινηθούν εντελώς μόνα τους, δίχως την παραμικρή συμμετοχή από τον οδηγό.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αγροτικό Land Cruiser με 12 χλμ. κυριολεκτικά σε φούσκα!
Αγροτικό Land Cruiser με 12 χλμ. κυριολεκτικά σε φούσκα! …
Εκθαμβωτικό Nissan Skyline R34 στο πιο σπάνιο χρώμα
Εκθαμβωτικό Nissan Skyline R34 στο πιο σπάνιο χρώμα
Έρευνα: Πίσω οι Ιάπωνες στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Έρευνα: Πίσω οι Ιάπωνες στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα …
Το Hyundai Santa Cruz σε ρόλο... Baywatch!
Το Hyundai Santa Cruz σε ρόλο... Baywatch!
Πωλείται η Ferrari Enzo του Fernando Alonso
Πωλείται η Ferrari Enzo του Fernando Alonso
Να γιατί δεν αφήνουμε μπουκάλια στο αυτοκίνητο
Να γιατί δεν αφήνουμε μπουκάλια στο αυτοκίνητο …
Εντός διετίας το πολυαναμενόμενο pick up της Kia
Εντός διετίας το πολυαναμενόμενο pick up της Kia
Pagani: «Πολύ βαριά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για εμάς»
Pagani: «Πολύ βαριά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για εμάς» …
Επένδυση «μαμούθ» και 15 νέα ηλεκτρικά Kia
Επένδυση «μαμούθ» και 15 νέα ηλεκτρικά Kia
Ήρθε το νέο Mazda2 σε τιμές που συμφέρουν
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησαν Ελλάδα οι νέες BMW Σειρά 5 & i5 (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Citroen C4 X και ë-C4 X
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ηλεκτρικό Nissan Townstar Combi (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 3. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW ID.3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το αναβαθμισμένο Mazda MX-5
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ο τιμοκατάλογος του νέου VW Amarok
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ανανεωμένο Mazda CX-5 σε τιμή έκπληξη
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Volkswagen Amarok
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store