Η Kia αποκάλυψε τη νέα στρατηγική της

Η Kia ανακοίνωσε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τους νέους στόχους και τις φιλοδοξίες της για το μέλλον κατά τη διάρκεια μιας ψηφιακής εκδήλωσης. Υποστηριζόμενη από το νέο κύριο σλόγκαν, «Movement that inspires», η Kia αποκαλύπτει σήμερα νέα στοιχεία μιας στρατηγικής που θα της επιτρέψει να ξεπεράσει την κατασκευή οχημάτων για να δημιουργήσει βιώσιμες λύσεις κινητικότητας για τους πελάτες.

Σηματοδοτώντας την απομάκρυνση της μάρκας από το παραδοσιακό επιχειρηματικό της μοντέλο, η Kia ανακοίνωσε ένα νέο εταιρικό όνομα. Αφαιρώντας το «Motors» από της επωνυμία της (μέχρι τώρα «Kia Motors Corporation»), η Kia θα επεκταθεί σε νέους και αναδυόμενους επιχειρηματικούς τομείς δημιουργώντας καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες κινητικότητας για τη βελτίωση της καθημερινής ζωής των πελατών.

Ο Ho Sung Song, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kia Corporation, σχολιάζει: «Στην Kia, πιστεύουμε ότι η μεταφορά, η κινητικότητα και η κίνηση αποτελούν ανθρώπινα δικαιώματα. Το όραμά μας είναι να δημιουργήσουμε βιώσιμες λύσεις κινητικότητας για καταναλωτές, κοινότητες και κοινωνίες παγκοσμίως. Σήμερα αρχίζουμε να υλοποιούμε αυτό το όραμα με την έναρξη των νέων  μας εταιρικών στόχων και της στρατηγικής μας για το μέλλον». 

Παρουσιάζοντας τους νέους στόχους και το καινούργιο σλόγκαν της Kia: ‘Movement that inspires

Το νέο σλόγκαν της Kia ‘Movement that inspires’ παρουσιάστηκε σήμερα αποτελώντας την καρδιά ενός μανιφέστου της μάρκας που αντικατοπτρίζει τους νέους στόχους της Kia: να εμπνέει τους καταναλωτές μέσω προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και με τις εμπειρίες τους με τη μάρκα.

Επίσης υπογραμμίζει ότι η κίνηση βρίσκεται στη βάση της ανθρώπινης ανάπτυξης. Η κίνηση επιτρέπει στους ανθρώπους να βλέπουν νέα μέρη, να συναντούν καινούργιους ανθρώπους και να έχουν νέες εμπειρίες. Αυτή η σύνδεση είναι η ουσία της νέας Kia – να συμβάλλει στην ανθρώπινη πρόοδο παρέχοντας καινοτόμους χώρους εντός του αυτοκινήτου, συναρπαστικά νέα προϊόντα και χρήσιμες, βολικές υπηρεσίες που εμπνέουν τους πελάτες και απελευθερώνουν χρόνο για τις δραστηριότητες που απολαμβάνουν περισσότερο.

Η Kia δραστηριοποιείται στον κλάδο της «μετακίνησης» για περισσότερα από 75 χρόνια ξεκινώντας με τη δημιουργία των πρώτων εγχώριας κατασκευής ποδηλάτων της Κορέας και συνεχίζοντας με την κατασκευή μοτοσυκλετών και  φορτηγών διανομών. Σήμερα, η Kia είναι μια από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες παγκοσμίως, παρέχοντας επιβατικά οχήματα υψηλής ποιότητας και αξίας σε εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Στο πλαίσιο των νέων της στόχων η Kia θα ανταποκριθεί στις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των πελατών για το πώς κινούνται και πώς η κίνησή τους επηρεάζει τον κόσμο γύρω τους. Οι καταναλωτές αναζητούν όλο και πιο ευέλικτες, περιβαλλοντικά φιλικές και ολοκληρωμένες μορφές μεταφοράς.

Το ευρύτερο όραμα της Kia Corporation για βιώσιμη κινητικότητα

Η Kia επικεντρώνεται στην αύξηση της δημοτικότητας των ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας (BEVs) και σχεδιάζει να ενισχύσει την παγκόσμια γκάμα προϊόντων της με την παρουσίαση επτά νέων BEVs έως το 2027. Τα νέα αυτά μοντέλα θα περιλαμβάνουν μια γκάμα επιβατικών οχημάτων, SUV και MPV σε πολλές κατηγορίες. Καθένα τους θα ενσωματώνει κορυφαία τεχνολογία για μεγάλη αυτονομία και ταχυφόρτιση με τη χρήση της νέας παγκόσμιας μεταβλητής ηλεκτρικής πλατφόρμας (E-GMP) του Hyundai Motor Group.

Η Kia αναπτύσσει επίσης μια γκάμα νέων ειδικών οχημάτων (PBV) για εταιρικούς πελάτες. Αυτά τα εξειδικευμένα οχήματα θα βασίζονται σε ευέλικτες πλατφόρμες «skateboard» και θα έχουν μεταβλητά αμαξώματα, σχεδιασμένα για να καλύπτουν τις συγκεκριμένες ανάγκες κινητικότητας ενός ευρέος φάσματος εταιρικών στόλων. Η συνεργασία με τις Canoo και Arrival σημαίνει ότι τα Kia PBV θα μπορούν να προσφέρουν διαφορετικά αμαξώματα προσαρμοσμένα σε μια πλατφόρμα «skateboard» που ενσωματώνει τα πάντα και είναι προσαρμοσμένη στις λειτουργικές απαιτήσεις των χρηστών.

Η ζήτηση για PBV αναμένεται να πενταπλασιαστεί έως το 2030 λόγω της ταχείας και διαρκούς ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου και των υπηρεσιών κοινής χρήσης αυτοκινήτων. Τα Kia PBV θα έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες των εταιρειών και των πελατών του στόλου οχημάτων. Για παράδειγμα, αυτά θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν αυτοκίνητα κοινής χρήσης, οχήματα εφοδιασμού με χαμηλό δάπεδο και οχήματα διανομών.

Ανάπτυξη φιλικών προς το περιβάλλον υπηρεσιών κινητικότητας

Ένας άλλος στρατηγικός στόχος του «Plan S» είναι η δέσμευση της Kia να διαφοροποιήσει τις δραστηριότητές της για να προσφέρει φιλικές προς το περιβάλλον υπηρεσίες κινητικότητας, με επίκεντρο την ηλεκτροκίνηση και την αυτόνομη οδήγηση σε μεγάλα, παγκόσμια αστικά κέντρα. Επιπλέον, η Kia ενισχύει την υποστήριξη και τις συνεργασίες με επιχειρήσεις που παρέχουν παγκόσμιες λύσεις κινητικότητας, διαφοροποιώντας τις υπηρεσίες κινητικότητας σε παγκόσμιες στρατηγικές περιοχές.

Σύντομα κοντά σας: Το πρώτο νέας γενιάς BEV της Kia και μια νέα φιλοσοφία σχεδίασης

Το πρώτο από τα BEV επόμενης γενιάς της Kia θα παρουσιαστεί το πρώτο τρίμηνο του 2021, αντικατοπτρίζοντας την εστίαση της Kia στην ηλεκτροκίνηση. Με βάση τη νέα τεχνολογία E-GMP, αυτό το BEV θα διαθέτει σχεδιασμό εμπνευσμένο από crossover, αυτονομία που θα ξεπερνά τα 500 χιλιόμετρα και ταχυφόρτιση υψηλών ταχυτήτων διάρκειας κάτω των 20 λεπτών. Επίσης θα είναι το πρώτο παγκόσμιο μοντέλο που θα φέρει το νέο λογότυπο της Kia. Με την αυξανόμενη γκάμα των BEVs της η Kia στοχεύει σε μερίδιο 6,6% της παγκόσμιας αγοράς BEV έως το 2025 και παγκόσμιες ετήσιες πωλήσεις 500.000 BEV έως το 2026. Επίσης η Kia θα αποκαλύψει τις επόμενες εβδομάδες περισσότερα στοιχεία και πληροφορίες σχετικά με τη νέα φιλοσοφία σχεδίασης των μελλοντικών προϊόντων και υπηρεσιών της, η οποία θα αντικατοπτρίζει το μετασχηματισμό της μάρκας.

Get it on Google Play Download on the App Store