Η μοναδική Porsche Carrera GT-R προκαλεί ζάλη

Η πρόγονος της Porsche 918 Spyder, Carrera GT, κατασκευάστηκε από το 2004 μέχρι το 2007 σε 1.270 αντίτυπα και παραμένει μέχρι σήμερα ένα από τα πιο εντυπωσιακά supercars. Εν πολλοίς, λόγω του…λόγου που δημιουργήθηκε.

Η Carrera GT προέκυψε προκειμένου να μην πάνε χαμένοι αγωνιστικοί κινητήρες της Porsche, που είχε κατασκευάσει και δεν τοποθετήθηκαν ποτέ σε διεκδικητές νικών ελέω αλλαγής κανονισμών. Οι Γερμανοί, γεμάτη σοφία, αποφάσισαν να μην τους κάνουν ανταλλακτικά, αλλά να δημιουργήσουν ένα υπεραυτοκίνητο που από πλευράς στησίματος παρέπεμπε σε αγωνιστικό του Le Mans, κι από πλευράς ήχου σε μονοθέσιο της Formula 1! Ο ατμοσφαιρικός V10 των 5.733 κ.εκ. απέδιδε 612 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 590 Nm ροπής στις 5.800 σ.α.λ., με τον κόφτη να βρίσκεται στις 8.400 σ.α.λ. Το μόλις 1.380 κιλών αμάξωμα επιτάχυνε στα πρώτα 100 χλμ./ώρα μέσα σε 3,5 δλ., στα 160 χλμ./ώρα σε 6,8 δλ., στα 200 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ. και έφτανε μέχρι τα 330 χλμ./ώρα τελικής.

Διαβάστε επίσης: Porsche Carrera GT με 107.826 χλμ. (+video)

Ο ιδιοκτήτης μιας Carrera GT αποφάσισε να την βάλει στο δρόμο για τον οποίο αρχικά είχε σχεδιαστεί, αλλά ούτε αυτός τα κατάφερε! Η συγκλονιστική Porsche των φωτογραφιών παραδόθηκε καινούργια σε έναν Βέλγο, το 2005. Στη συνέχεια πέρασε στα χέρια της GPR Racing, αποκτώντας νέα ανάρτηση, φρένα της AP Racing, σταθερή και ρυθμιζόμενη αεροτομή, roll cage, ενισχυμένο συμπλέκτη για το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, σύστημα πυρόσβεσης, ζάντες μαγνησίου της BBS, άγραφο εγκέφαλο Motec και σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου αγωνιστικών προδιαγραφών. Σκοπός του κατόχου της ήταν να συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής, αλλά και πάλι αλλαγές κανονισμών άφησαν το αυτοκίνητο «αμανάτι».

Δείτε ακόμα: Η νέα Porsche 911 GT3 Cup δείχνει την RS (+video)

Παράλληλα όμως, δημιούργησαν τη μοναδική Carrera GT-R στον κόσμο! Ο 5.7 V10 αποδίδει πλέον 650 ίππους και έχει γράψει 2.000 χλμ., σε track days και διοργανώσεις της Porsche. Τα χρώματα του «πολέμου» προέρχονται από την 911 GT1, που κέρδισε τις 24 Ώρες του Le Mans το 1998, με την τιμή να τοποθετείται λίγο κάτω από τις 850.000 ευρώ (849.000).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Φαντασμαγορικό θέαμα στον Πειραιά με τις 30 Ferrari
Φαντασμαγορικό θέαμα στον Πειραιά με τις 30 Ferrari …
Ασύγκριτη Aston Martin Lagonda για λόρδους
Ασύγκριτη Aston Martin Lagonda για λόρδους
Πρόεδρος Toyota: «Τα ηλεκτρικά θα κόψουν θέσεις εργασίας»!
Πρόεδρος Toyota: «Τα ηλεκτρικά θα κόψουν θέσεις εργασίας»! …
Αθάνατο Ford Transit πήρε μπρος μετά από 12 χρόνια (+video)
Αθάνατο Ford Transit πήρε μπρος μετά από 12 χρόνια (+video) …
Κάμπριο λούσα με οικογενειακή Mercedes E320 του '95
Κάμπριο λούσα με οικογενειακή Mercedes E320 του '95
Η Ford θα αναβιώσει κι άλλα ιστορικά ονόματα
Η Ford θα αναβιώσει κι άλλα ιστορικά ονόματα
Οι πρώτες τιμές του νέου Honda Civic Hatchback
Οι πρώτες τιμές του νέου Honda Civic Hatchback
Κορυφαίο το νέο Nissan Qashqai στη ρυμούλκηση
Κορυφαίο το νέο Nissan Qashqai στη ρυμούλκηση
Hardcore διθέσιο το Toyota GR Yaris GRMN (+video)
Hardcore διθέσιο το Toyota GR Yaris GRMN (+video)
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store