Κάμερες σε ΚΤΕΟ για εξάλειψη των απατεωνιών

Οι ιστορίες με τα ΚΤΕΟ και το τί γίνεται κατά τη διάρκεια ελέγχων, πώς καταφέρνουν να περνούν οχήματα ετοιμόρροπα και οι αδιαφανείς διαδικασίες που ακολουθούνται  σε αρκετά εξ αυτών, είναι γνωστά χρόνια τώρα. Μια κατάσταση που δεν χαρακτηρίζει μόνο την ελληνική πραγματικότητα, αλλά ακόμα και περιοχές όπου το άθλημα του αυτοκινήτου κατέχεται σε κορυφαίο επίπεδο.

Στην Καλιφόρνια, ας πούμε, έχουν τόσο έντονο πρόβλημα με τις απατεωνιές στους τεχνικούς ελέγχους, ώστε αποφάσισαν να λάβουν δραστικά μέτρα για να τις αντιμετωπίσουν. Συγκεκριμένα, στους ελέγχους εκπομπών ρύπων – η δική μας κάρτα καυσαερίων, με άλλα λόγια. Η συγκεκριμένη πολιτεία έχει την αυστηρότερη νομοθεσία ρύπων στις Η.Π.Α., και από τις πιο αυστηρές στον κόσμο. Πολλοί κάτοχοι οχημάτων χρησιμοποιούν πλάγιους τρόπους για να εξασφαλίσουν την πολυπόθητη έγκριση, που περιλαμβάνουν χρηματισμούς τεχνικών, χρήση συσκευών παραποίησης δεδομένων, έκδοση πιστοποιητικών δίχως καν να γίνει έλεγχος, ακόμα και πλαστοπροσωπία! Πράγματι, έχουν παρατηρηθεί φαινόμενα όπου τεχνικοί έλεγχοι έχουν διενεργηθεί από άτομα, που δεν είχαν καμία σχέση με την αρμόδια υπηρεσία!

Για να αντιμετωπιστούν όλα τα ανωτέρω φαινόμενα, το Γραφείο Αυτοκινητικών Επισκευών (Bureau of Automotive Repair, κάτι σαν FBI για οχήματα) θα έχει εφεξής απευθείας σύνδεση με κάθε κέντρο διενέργειας τεχνικών ελέγχων, μέσω καμερών. Webcams θα επιτρέπουν στους ανθρώπους του BAR να ελέγχουν ιδίοις όμμασι τους… ελέγχους, προκειμένου να διασφαλίζεται η τήρηση της ορθής διαδικασίας. Πέρα από αυτό, η έγκριση για είσοδο στα δεδομένα του BAR και την καταχώρηση των αποτελεσμάτων θα γίνεται μέσω αναγνώρισης παλάμης! Κατ’ αυτό τον τρόπο αφενός εγγυάται πως δεν θα μπαίνουν στο σύστημα «εξωσχολικοί», αφετέρου πως όποιος μπαίνει θα είναι υπόλογος για τυχόν παρατράγουδα με την περιβαλλοντική απόδοση του εκάστοτε οχήματος.

Το σχετικό νομοθέτημα ψηφίστηκε στις 15 Αυγούστου και άρχισε να εφαρμόζεται από την 1η Οκτωβρίου, ωστόσο ακόμα δεν έχει γίνει υποχρεωτικό. Το BAR αναφέρει πως θα υπάρξει προειδοποίηση 30 ημερών πριν την υποχρεωτική εγκατάσταση του απαραίτητου εξοπλισμού, με πιθανότερη ημερομηνία τα τέλη Νοεμβρίου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Γιατί τα νέα Hyundai δεν έχουν σήμα στο τιμόνι;
Γιατί τα νέα Hyundai δεν έχουν σήμα στο τιμόνι;
Αδιανόητο ατύχημα από αδέσποτο τροχό! (+video)
Αδιανόητο ατύχημα από αδέσποτο τροχό! (+video)
Χορεύουν τα ευρώ για το Subaru Impreza 22B STI
Χορεύουν τα ευρώ για το Subaru Impreza 22B STI
Περίμενε 3 χρόνια το αυτοκίνητο και χάλασε με το που το πήρε!
Περίμενε 3 χρόνια το αυτοκίνητο και χάλασε με το που το πήρε! …
Νεόκοπο Kia Sportage του '95 έτοιμο για βουνά
Νεόκοπο Kia Sportage του '95 έτοιμο για βουνά
Ελληνικός φορτιστής με... βάση για καφέ!
Ελληνικός φορτιστής με... βάση για καφέ!
Μοναδικό Repsol Ford Focus RS θυμίζει Escort WRC
Μοναδικό Repsol Ford Focus RS θυμίζει Escort WRC
«Νταμάρι» το νέο Mitsubishi L200
«Νταμάρι» το νέο Mitsubishi L200
Uno και μοναδικό Fiat Uno Turbo με 30 χιλιόμετρα!
Uno και μοναδικό Fiat Uno Turbo με 30 χιλιόμετρα!
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store