Λαμπερή Alpina B7 Turbo Coupe/1 από την καρδιά των 80’s

Η πρώτη Σειρά 6 (E24) θεωρείται ως μια από τις πιο διαχρονικές, κομψές και elegant BMW που έχουν κυκλοφορήσει, τα τελευταία 40 χρόνια. Η υπερτροφοδοτούμενη εκδοχή της Alpina ανεβάζει στον υπερθετικό βαθμό την εμφάνιση και τα χαρακτηριστικά, μαζί με μια συλλεκτικότητα που κάνει πολλά ιστορικά τετράτροχα να ζηλεύουν.

Η B7 Turbo Coupe/1 κατασκευαζόταν από το 1984 έως το 1987, όμως παρόλη την τριετή παρουσία της στο εργοστάσιο του Μπάχλοου η παραγωγή της περιορίστηκε στα μόλις 110 κομμάτια. Η τουρμπάτη 6άρα της Alpina έπαιρνε μορφή σε πολύ μεγάλο μέρος της στο χέρι, ενώ και ο υπερτροφοδοτούμενος εξακύλινδρος εν σειρά των 3.5 λίτρων πέρναγε από εντατικές δοκιμές μέχρι να πάρει το «ΟΚ». Όλα αυτά ήθελαν το χρόνο τους, τη στιγμή που και η Alpina ήθελε να δημιουργήσει ένα εκλεκτό αυτοκίνητο περιορισμένης διαθεσιμότητας.

Το αμάξωμα φέρει τον ιδιαίτερο χρωματικό συνδυασμό των Alpina από τη δεκαετία του 80, με το Diamond Black να αναμιγνύεται με τα εξαιρετικά ταιριαστά χρυσαφί γραφικά στο πλάι. Οι πολυάκτινες ζάντες – σήμα κατατεθέν δεν θα μπορούσαν να λείπουν, ούτε οι αεροδυναμικές προσθήκες στον εμπρός προφυλακτήρα και το πίσω μέρος. Το bodykit ολοκληρώνεται με τη χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος, που προσφέρει η ανάρτηση της Bilstein.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε δερμάτινα μπάκετ της Recaro, τιμόνι και λεβιέ Alpina, ηλεκτρική ηλιοροφή και τηλέφωνο! Σε περίοπτη θέση στην κεντρική κονσόλα, κάτω από το χειρόφρενο, εντοπίζουμε την πλακέτα με τον αύξοντα αριθμό παραγωγής – εν προκειμένω, μιλάμε για τη Νο58 B7 Turbo Coupe.

Πρωτοκύλησε τους τροχούς της το 1986 και μέχρι σήμερα, το οδόμετρο έχει καταγράψει 122.902 χλμ. Ο 3.5 straight six τούρμπο λογικά έχει διατηρήσει τη συντριπτική πλειοψηφία της ισχύος του, που ανακοινωνόταν στα 339 άλογα στις 5.800 σ.α.λ. και τα 512 Nm στις 3.000 σ.α.λ. Για αυτοκίνητο σχεδόν 40 χρόνων, τα 5,9 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τα 270 χλμ./ώρα τελικής που δεσπόζουν στα τεχνικά χαρακτηριστικά είναι εξαιρετικά νούμερα. Όσο για εκείνο της τιμής; Η εκτίμηση της RM Sotheby’s, που θα τη δημοπρατήσει, αναφέρει 90.000-110.000 δολάρια (86.416-105.619 ευρώ).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι πρώτες τιμές της νέας BMW M3 CS
Οι πρώτες τιμές της νέας BMW M3 CS
Η Porsche έφαγε «άκυρο» από την Tata!
Η Porsche έφαγε «άκυρο» από την Tata!
Η Dacia κάνει χαβαλέ στη BMW για τα κρύα
Η Dacia κάνει χαβαλέ στη BMW για τα κρύα
Ferrari Testarossa ζωγραφίζει στα χιόνια (+video)
Ferrari Testarossa ζωγραφίζει στα χιόνια (+video)
Αγέραστο Honda NSX με 645.500 χλμ.! (+video)
Αγέραστο Honda NSX με 645.500 χλμ.! (+video)
Οι χαώδεις διαφορές στα best sellers Ευρώπης-Αμερικής
Οι χαώδεις διαφορές στα best sellers Ευρώπης-Αμερικής …
Γερμανία: «Τα ηλεκτρικά κάνουν περιττά τα όρια ταχύτητας»
Γερμανία: «Τα ηλεκτρικά κάνουν περιττά τα όρια ταχύτητας» …
VW: «Δεν είναι ανταγωνιστικό το υδρογόνο»
VW: «Δεν είναι ανταγωνιστικό το υδρογόνο»
Ποια είναι τα δημοφιλέστερα χρώματα της αγοράς;
Ποια είναι τα δημοφιλέστερα χρώματα της αγοράς; …
Η τιμή του νέου Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid 140 hp
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στην Ελλάδα η BMW i7 των 162.150 ευρώ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι νέες τιμές των Toyota C-HR και Corolla Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota RAV4 GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Jeep Avenger στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμός του VW ID. Buzz στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota Corolla 1.8 Hybrid 140 hp
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η νέα BMW Σειρά 7 στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Mercedes A-Class και B-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και επιδόσεις του νέου Volvo EX90
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές, εξοπλισμοί και επιδόσεις του Nissan Ariya
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του ανανεωμένου και επετειακού Mazda6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store