Οι μάρκες με τους πιο πιστούς αγοραστές

Η αλήθεια είναι πως οι αγοραστές αυτοκινήτων έχουν αγαπημένες μάρκες και πολλές φορές είναι πιστοί σε αυτές για μια ζωή. Όπως για παράδειγμα η κυρία που αγοράζει Volkswagen για 50 συνεχόμενα χρόνια. Υπάρχουν και άνθρωποι που είναι ακόμα πιο συγκεκριμένοι, μένοντας πιστοί στο πρώτο τους αυτοκίνητο. Έτσι λοιπόν, η Edmunds Trade-In Loyalty εκπόνησε μία αναφορά, η οποία παρουσιάζει τις μάρκες αυτοκινήτου με τους πιο πιστούς αγοραστές.

Δείτε ακόμη: Οι πιο αξιόπιστες μάρκες αυτοκινήτων στη Γερμανία

Συγκεκριμένα, η μελέτη έχει λάβει υπόψη της 13,9 εκατομμύρια συναλλαγές με αντικείμενο τα αυτοκίνητα, από το 2007 έως και το 2017 και έγινε στην αγορά της Β. Αμερικής. Όπως λοιπόν φαίνεται οι αγοραστές των ιαπωνικών αυτοκινήτων είναι και οι πιο πιστοί στις εταιρείες.

Συγκεκριμένα, η Toyota έχει τους πιο πιστούς αγοραστές, ενώ ακολουθεί η Subaru και έπειτα η Honda, για να ολοκληρώσει την τριάδα. Το τοπ 5 ολοκληρώνεται από τους «τοπικούς ήρωες», με την μορφή των RAM και Chevrolet. Οι πιο κερδισμένοι, σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της έρευνας, είναι η Subaru και η Mazda. Η πρώτη σημείωσε αύξηση στους «ακολούθους» της σε ποσοστό 16%, φτάνοντας στο 61 από το 45. Η φίρμα από την Χιροσίμα τώρα, πρακτικά διπλασίασε την έκταση της πίστης των ιδιοκτητών μοντέλων της, αγγίζοντας το 44% από το 23. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει, επίσης, το εύρημα της έρευνας όσον αφορά την πίστη των αγοραστών ανάλογα με την κατηγορία. Και αυτό γιατί οι πιο πιστοί αγοραστές είναι αυτοί των SUV, που δεν είναι διατεθειμένοι να αλλάξουν κατηγορία.

Διαβάστε επίσης: Νέα έρευνα αξιοπιστίας με ανατροπές και εκπλήξεις!

Στον αντίποδα, οι περισσότεροι που αγόρασαν Chrysler πιθανότατα δεν θα ξαναπατήσουν σε αντιπροσωπεία της αμερικανικής εταιρίας. Μόλις το 16% παραμένει πιστό, πέφτοντας 13 μονάδες σε σχέση με το 2007 και καταδεικνύοντας τα δεινά που περνάει το άλλοτε μέλος των Big 3 της αυτοκινητοβιομηχανίας της Η.Π.Α. (μαζί με τις Ford και General Motors). Από κοντά στην «βουτιά» και η όμορη Dodge, που έπεσε στο 19% από το 37. Ίδιο ποσοστό και για την Smart, με τις Mitsubishi (21%) και Fiat (22%) να ολοκληρώνουν την πεντάδα των «προδοτών».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πλησιάζει το τέλος των σπορ αυτοκινήτων;
Πλησιάζει το τέλος των σπορ αυτοκινήτων;
Ποια SUV αγόραζαν οι Έλληνες πριν 20 χρόνια;
Ποια SUV αγόραζαν οι Έλληνες πριν 20 χρόνια;
Όταν η Maserati «έδειρε» τη Ferrari μέσω... Ferrari!
Όταν η Maserati «έδειρε» τη Ferrari μέσω... Ferrari!
Η ευφυής και μοναδική καινοτομία της Porsche 928
Η ευφυής και μοναδική καινοτομία της Porsche 928
Hyundai i10 του 2009 με 20.470 χιλιόμετρα
Hyundai i10 του 2009 με 20.470 χιλιόμετρα
Πενήντα χρόνια Mazda RX-3
Πενήντα χρόνια Mazda RX-3
Σπάει ταμεία το ηλεκτρικό 4θέσιο των 3.700 ευρώ
Σπάει ταμεία το ηλεκτρικό 4θέσιο των 3.700 ευρώ …
Χωμάτινος πρωταθλητής το 1.000άρι Ford Fiesta
Χωμάτινος πρωταθλητής το 1.000άρι Ford Fiesta
«Αρκτικό» Toyota Hilux σε τιμή που παγώνει
«Αρκτικό» Toyota Hilux σε τιμή που παγώνει
Το νέο trendy υβριδικό αυτοκίνητο των 11.990 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda CR-V e:HEV
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το φθηνότερο μικρομεσαίο crossover
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα ειδική έκδοση για το Citroen C3 Aircross!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes EQA! Πόσο κοστίζει;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμή σοκ για το νέο υβριδικό Fiat Panda
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η νέα Skoda Octavia Scout
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέες εκδόσεις Kia Sportage σε χαμηλότερες τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο φθηνό οικογενειακό των 14.500 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το 1.500άρι SUV των 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Φθηνότερη έως 16.500 ευρώ η Alfa Romeo Giulia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 17.950 ευρώ το νέο Citroen C4 C-Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων