Νέα AMG C63: Χάνει 4 κυλίνδρους, κερδίζει 200 ίππους

Η επόμενη γενιά της Mercedes-AMG C63 θα αποτελέσει το ορόσημο της μετάβασης από τους V8 κινητήρες, στους 4κύλινδρους υβριδικούς. Η κορυφαία έκδοση της W206 θα είναι το πρώτο μοντέλο της AMG που θα αντικαταστήσει τους περίφημους V8 της φίρμας, με τα 4κύλινδρα υβριδικά σύνολα. Από αυτό το σημείο και μετά, όλα τα νέα μοντέλα AMG θα διαθέτουν κάτω από το καπό την εξηλεκτρισμένη έκδοση του νέου turbo 2λιτρου κινητήρα Μ139.

Στην κανονική του εκδοχή το 4κύλινδρο μοτέρ αποδίδει 410 ίππους με 500 Nm ροπή, όπως στη νέα C43. Η νέα μονάδα θα τοποθετηθεί κατά μήκος του αυτοκινήτου και θα περιλαμβάνει σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας. Οι Γερμανοί επιβεβαιώνουν πως στη C63 θα παράγει 470 ίππους, κάτι που θα το κάνει το ισχυρότερο 4κύλινδρο παραγωγής, και θα συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 198 ίππων στον πίσω άξονα. Η συνδυαστική απόδοση θα φτάνει τους 670 ίππους και τα 750 Nm ροπής, ξεπερνώντας κατά 160 ίππους/50 Nm τον 4.0 V8 twinturbo της απερχόμενης C63 S και κατά 194 άλογα/100 Nm τη βασική C63!

Ο Μ139 θα περιλαμβάνει ένα σύστημα 48V ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, που έχει ήδη χρησιμοποιηθεί στην τουρμπάτη 3.0 λτ. 6κύλινδρη μονάδα Μ256, που τροφοδοτεί την CLS 53 4Matic+ και άλλα μοντέλα AMG. Στη CLS 53 4Matic+ συνεισφέρει με 21 ίππους και 250 Nm ροπή, αλλά στην επόμενη C63, αυτές οι τιμές θα είναι σαφώς πιο ανεβασμένες. Επίσης, το EQ Boost υβριδικό σύστημα κίνησης, έχει σχεδιαστεί για να συνεργάζεται με τα 9τάχυτο κιβώτιο MCT Speedshift.

Ένα από τα πιο σημαντικά πλεονεκτήματα στην υιοθέτηση των νέων συστημάτων είναι η μείωση του βάρους στον εμπρός άξονα της νέας C63 4Matic. Στα 160,5 κιλά, ο Μ139 ζυγίζει 48,5 λιγότερα από τον Μ177 V8 της σημερινής C63 4Matic. Ακόμα και με την ενσωμάτωση της υβριδικής αρχιτεκτονικής, το συνολικό βάρος είναι χαμηλότερο. Επίσης έχει τοποθετηθεί πιο κοντά στο έδαφος σε μια προσπάθεια να χαμηλώσει το κέντρο μάζας, ευνοώντας τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Το σύστημα τετρακίνησης 4Matic+ θα κατανέμει τη ροπή στους δυο άξονες, αλλά με έμφαση στα πισωκίνητα χαρακτηριστικά – όπως στη μεγαλύτερη E63.

Μέχρι το πέρας του καλοκαιριού θα έχει εμφανιστεί η νέα C63, ολοκληρώνοντας τη γκάμας της C-Class και καταλαμβάνοντας την κορυφή πάνω από τη C43.

Get it on Google Play Download on the App Store