Νέα AMG C63: Χάνει 4 κυλίνδρους, κερδίζει 200 ίππους

Η επόμενη γενιά της Mercedes-AMG C63 θα αποτελέσει το ορόσημο της μετάβασης από τους V8 κινητήρες, στους 4κύλινδρους υβριδικούς. Η κορυφαία έκδοση της W206 θα είναι το πρώτο μοντέλο της AMG που θα αντικαταστήσει τους περίφημους V8 της φίρμας, με τα 4κύλινδρα υβριδικά σύνολα. Από αυτό το σημείο και μετά, όλα τα νέα μοντέλα AMG θα διαθέτουν κάτω από το καπό την εξηλεκτρισμένη έκδοση του νέου turbo 2λιτρου κινητήρα Μ139.

Στην κανονική του εκδοχή το 4κύλινδρο μοτέρ αποδίδει 410 ίππους με 500 Nm ροπή, όπως στη νέα C43. Η νέα μονάδα θα τοποθετηθεί κατά μήκος του αυτοκινήτου και θα περιλαμβάνει σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας. Οι Γερμανοί επιβεβαιώνουν πως στη C63 θα παράγει 470 ίππους, κάτι που θα το κάνει το ισχυρότερο 4κύλινδρο παραγωγής, και θα συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 198 ίππων στον πίσω άξονα. Η συνδυαστική απόδοση θα φτάνει τους 670 ίππους και τα 750 Nm ροπής, ξεπερνώντας κατά 160 ίππους/50 Nm τον 4.0 V8 twinturbo της απερχόμενης C63 S και κατά 194 άλογα/100 Nm τη βασική C63!

Ο Μ139 θα περιλαμβάνει ένα σύστημα 48V ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, που έχει ήδη χρησιμοποιηθεί στην τουρμπάτη 3.0 λτ. 6κύλινδρη μονάδα Μ256, που τροφοδοτεί την CLS 53 4Matic+ και άλλα μοντέλα AMG. Στη CLS 53 4Matic+ συνεισφέρει με 21 ίππους και 250 Nm ροπή, αλλά στην επόμενη C63, αυτές οι τιμές θα είναι σαφώς πιο ανεβασμένες. Επίσης, το EQ Boost υβριδικό σύστημα κίνησης, έχει σχεδιαστεί για να συνεργάζεται με τα 9τάχυτο κιβώτιο MCT Speedshift.

Ένα από τα πιο σημαντικά πλεονεκτήματα στην υιοθέτηση των νέων συστημάτων είναι η μείωση του βάρους στον εμπρός άξονα της νέας C63 4Matic. Στα 160,5 κιλά, ο Μ139 ζυγίζει 48,5 λιγότερα από τον Μ177 V8 της σημερινής C63 4Matic. Ακόμα και με την ενσωμάτωση της υβριδικής αρχιτεκτονικής, το συνολικό βάρος είναι χαμηλότερο. Επίσης έχει τοποθετηθεί πιο κοντά στο έδαφος σε μια προσπάθεια να χαμηλώσει το κέντρο μάζας, ευνοώντας τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Το σύστημα τετρακίνησης 4Matic+ θα κατανέμει τη ροπή στους δυο άξονες, αλλά με έμφαση στα πισωκίνητα χαρακτηριστικά – όπως στη μεγαλύτερη E63.

Μέχρι το πέρας του καλοκαιριού θα έχει εμφανιστεί η νέα C63, ολοκληρώνοντας τη γκάμας της C-Class και καταλαμβάνοντας την κορυφή πάνω από τη C43.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
H Lamborghini φορτσάρει για συνθετικά καύσιμα
H Lamborghini φορτσάρει για συνθετικά καύσιμα
Με Polestar πινελιές το νέο Volvo XC90
Με Polestar πινελιές το νέο Volvo XC90
Απατεωνιά με σπάνιο Nissan Skyline R34
Απατεωνιά με σπάνιο Nissan Skyline R34
Πρόστιμο 6.000€ σε οδηγούς που δεν ανάβουν a/c
Πρόστιμο 6.000€ σε οδηγούς που δεν ανάβουν a/c
Παράνομο το 70% όσων οδηγούν σε autobahn
Παράνομο το 70% όσων οδηγούν σε autobahn
Τέλος παραγωγής για τη βάση του Nissan Z Coupe
Τέλος παραγωγής για τη βάση του Nissan Z Coupe
Δεν χορταίνει ο κόσμος το SUV των 710 ίππων
Δεν χορταίνει ο κόσμος το SUV των 710 ίππων
Η Alfa Romeo θέλει την αναβίωση της Alfetta!
Η Alfa Romeo θέλει την αναβίωση της Alfetta!
Δωρεάν αναβαθμίσεις για το Skoda Enyaq iV
Δωρεάν αναβαθμίσεις για το Skoda Enyaq iV
Νέο Mazda2 Hybrid με τιμή από 18.692 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της αστεράτης νέας Mercedes-Benz GLC
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα έκδοση VW ID.3 Prime Pro S (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η «χιλιομετροφάγος» Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai 1.5 e-Power 190 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του νέου Kia XCeed
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ελληνική πρεμιέρα για την Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας BMW Σειρά 3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές και οι εξοπλισμοί του νέου Kia Niro
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda Civic στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store