Ο κάτοχος της Mercedes που σκοτώθηκε η Νταϊάνα τη θέλει πίσω

Μια μέρα σαν σήμερα, πριν 25 χρόνια, ο κόσμος όλος σοκαριζόταν στο άκουσμα της είδησης για το θάνατο της πριγκίπισσας Νταϊάνα. Οι εικόνες της διαλυμένης Mercedes S-Class ακόμα σήμερα προκαλούν ρίγος, καταδεικνύοντας τη σφοδρότητα της σύγκρουσης που στέρησε τη ζωή τόσο της αγαπημένης πριγκίπισσας όλων, όσο και του Ντόντι Αλφαγέτ.

Οι θεωρίες συνωμοσίας δεν έχουν εκλείψει, αναφορικά με τα αίτια του ατυχήματος. Αυτό που επίσης δεν έχει κοπάσει, είναι η επιθυμία του κατόχου του αυτοκινήτου να το ανακτήσει. Ο περισσότερος κόσμος δεν το γνωρίζει, όμως η επίμαχη S280 W140 δεν άνηκε ούτε στον Αλφαγέτ, ούτε στη Νταϊάνα. Η γερμανική λιμουζίνα συγκαταλέγονταν στο στόλο της Etoile Limousines, εταιρίας που προμήθευε (και προμηθεύει) με πολυτελή αυτοκίνητα ξενοδοχεία όπως το Ritz, όπου τότε διέμενε η εκλιπούσα πριγκίπισσα.

Ο Jean-Francois Musa ήταν ο τότε ιδιοκτήτης της γαλλικής επιχείρησης, κάτι που -σύμφωνα με τον ίδιο- τον καθιστά ως τον νόμιμο κάτοχο του αυτοκινήτου. Επί 25 χρόνια καταθέτει αιτήματα επί αιτημάτων για την επιστροφή του, όμως απάντηση δεν παίρνει. Ο Musa ζητά επίμονα να του επιστραφούν τα συντρίμμια της S-Class, όμως τόσα χρόνια δεν γνωρίζει καν που βρίσκονται: «Δεν έχω ιδέα πού είναι το αυτοκίνητο. Το μόνο που ξέρω είναι πως νομικά μου ανήκει και, προφανώς, το θέλω πίσω. Έπρεπε να μου είχε επιστραφεί, αλλά μέχρι τώρα έχει αποδειχθεί αδύνατο. Ήταν πάντοτε στην ιδιοκτησία μου, δεν αποτελούσε μέρος παραχώρησης ή εξουσιοδότησης».

Ο Musa δηλώνει πως σκοπός του είναι να εκθέσει την S280 σε μουσείο των Η.Π.Α., ωστόσο το Παλάτι προτιμά να μένει το αυτοκίνητο κρυμμένο για λόγους ιδιωτικότητας και διακριτικότητας. Φυσικά, υπάρχει και η άλλη ανάγνωση. Αυτή που φανερώνει τα οικονομικά κίνητρα πίσω από την πρεμούρα του, κατά δήλωση, νόμιμου ιδιοκτήτη της ιστορικής Mercedes. Οι ειδικοί εκτιμούν πως σε δημοπρασία θα μπορούσε να πιάσει άνετα 10 εκατ. λίρες (11,6 εκατ. ευρώ), οπότε εύκολα διακρίνεται η κρυφή ατζέντα στη «λύσσα» του 63χρονου entrepreneur.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Έρευνα: Πίσω οι Ιάπωνες στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Έρευνα: Πίσω οι Ιάπωνες στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα …
Το Hyundai Santa Cruz σε ρόλο... Baywatch!
Το Hyundai Santa Cruz σε ρόλο... Baywatch!
Πωλείται η Ferrari Enzo του Fernando Alonso
Πωλείται η Ferrari Enzo του Fernando Alonso
Να γιατί δεν αφήνουμε μπουκάλια στο αυτοκίνητο
Να γιατί δεν αφήνουμε μπουκάλια στο αυτοκίνητο …
Εντός διετίας το πολυαναμενόμενο pick up της Kia
Εντός διετίας το πολυαναμενόμενο pick up της Kia
Pagani: «Πολύ βαριά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για εμάς»
Pagani: «Πολύ βαριά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για εμάς» …
Επένδυση «μαμούθ» και 15 νέα ηλεκτρικά Kia
Επένδυση «μαμούθ» και 15 νέα ηλεκτρικά Kia
Υπερλούξ BMW 316i E30 με ούτε 4.000 χλμ.
Υπερλούξ BMW 316i E30 με ούτε 4.000 χλμ.
Άμεσα διαθέσιμο το Dacia Spring στην Ελλάδα
Άμεσα διαθέσιμο το Dacia Spring στην Ελλάδα
Ήρθε το νέο Mazda2 σε τιμές που συμφέρουν
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησαν Ελλάδα οι νέες BMW Σειρά 5 & i5 (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Citroen C4 X και ë-C4 X
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ηλεκτρικό Nissan Townstar Combi (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 3. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW ID.3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το αναβαθμισμένο Mazda MX-5
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ο τιμοκατάλογος του νέου VW Amarok
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ανανεωμένο Mazda CX-5 σε τιμή έκπληξη
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Volkswagen Amarok
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store