Οι χαώδεις διαφορές στα best sellers Ευρώπης-Αμερικής

Γνωρίζουμε ότι οι αγορές της Ευρώπης και της Αμερικής έχουν θεμελιωδώς διαφορετικές ανάγκες. Κάτι απόλυτα φυσιολογικό, καθώς μιλάμε για δυο εντελώς αντίθετες «σχολές» αυτοκίνησης, με χαοτική απόκλιση στις απαιτήσεις από ένα τετράτροχο σε κάθε τομέα: από τα δυναμικά χαρακτηριστικά, τους ρύπους και τη χωρητικότητα των κινητήρων, μέχρι το μέγεθος. Κι αυτό, ενώ τα τελευταία χρόνια οι Αμερικανοί έχουν εξευρωπαϊστεί σε αξιοσημείωτο βαθμό.

Πλέον ενδιαφέρονται περισσότερο για την ποιότητα κατασκευής, την οδική συμπεριφορά, την ευελιξία και την κατανάλωση, αλλά και πάλι δεν υπάρχει σύγκριση στις προτιμήσεις, όπως αυτές αποτυπώνονται μέσα από τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα της Γηραιάς Ηπείρου και των Η.Π.Α. To Carsized πήρε τα δυο best sellers από τις αντικριστές πλευρές του Ατλαντικού, τις έβαλε δίπλα-δίπλα και μας δίνει μια εικόνα, που στην καλύτερη προκαλεί δέος. Το πιο επιτυχημένο αυτοκίνητο στην Ευρώπη, είναι το Peugeot 208. Στην Αμερική, το Ford F-150. Αν προσπαθήσουμε να βρούμε πόσες κατηγορίες πάνω είναι το δεύτερο, θα χαθεί το μέτρημα. Μια εικόνα δεν ισοδυναμεί απλά με χίλιες λέξεις, αλλά δίνει όλη την ουσία με μια ματιά

Δίπλα στο διπλοκάμπινo Super Crew, που ηγείται των πωλήσεων μεταξύ των F-150, το γαλλικό σουπερμίνι μοιάζει να μπορεί να χωρέσει στην καρότσα του! Το 208 είναι σχεδόν το μισό αυτοκίνητο συγκριτικά με το pick up της Ford, καταφέρνοντας να χωρέσει πρακτικά ολόκληρο στο μεταξόνιό του. Ξεκινάμε από το μήκος: 5,89 μέτρα το F-150, 4,05 μ. το 208 (+1,84 μέτρα). Ύψος; Με 1.430 χλστ. το Peugeot έρχεται ακριβώς στη βάση των παραθύρων του Ford, που υψώνεται στα 1.961 χλστ. και κυριολεκτικά του κρύβει τον ήλιο. Μεταξόνιο; 2.540 χλστ. το 208, 3.683 χλστ. το F-150. Το πλάτος δεν φαίνεται, αλλά οι αριθμοί τα λένε όλα: 1.745 χλστ. ο Γάλλος, 2.029 χλστ. ο Αμερικανός. Ακόμα και με τους καθρέπτες, το 208 είναι πιο στενό από το Ford (1.960 χλστ.).

Για βάρος και κινητήρες ούτε λόγος. Το ευρωπαϊκό best seller ξεκινά με έναν 1.200άρη PureTech και 75 άλογα, έχοντας τη ζυγαριά να δείχνει 1.055 κιλά. Η βασική έκδοση του αμερικανικού διαθέτει έναν 3.0λιτρο V6 250 ίππων κάτω από το καπό, ζυγίζοντας σχεδόν 2,4 τόνους!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο α λα Impreza χρωματικός συνδυασμός της BMW XM
Ο α λα Impreza χρωματικός συνδυασμός της BMW XM
Honda S2000 βγαίνει μόνο τα Σαββατοκύριακα
Honda S2000 βγαίνει μόνο τα Σαββατοκύριακα
Το ταχύτερο 1.000άρι των 0-100 σε 7,4 δλ.!
Το ταχύτερο 1.000άρι των 0-100 σε 7,4 δλ.!
Audi Quattro για Ντακάρ κρύβει Range Rover
Audi Quattro για Ντακάρ κρύβει Range Rover
Ολική για Toyota Yaris Cross με 3.222 χιλιόμετρα!
Ολική για Toyota Yaris Cross με 3.222 χιλιόμετρα!
Νέο «εξηλεκτρισμένο» σήμα για την Alfa Romeo
Νέο «εξηλεκτρισμένο» σήμα για την Alfa Romeo
Hyundai Ioniq 5 N με το πλάι στους -30°C (+video)
Hyundai Ioniq 5 N με το πλάι στους -30°C (+video)
Kia Sportage του 2008 «δεμένο» από τα μνημόνια
Kia Sportage του 2008 «δεμένο» από τα μνημόνια
Νέο Dacia Duster με σαρωτικές αλλαγές
Νέο Dacia Duster με σαρωτικές αλλαγές
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store