Οι Mercedes-AMG φορτίζουν ενώ ντριφτάρεις! (+video)

Η Mercedes-AMG ετοιμάζει μια σειρά από πανίσχυρα plug-in υβριδικά σύνολα, που σκοπεύουν να κλονίσουν το νευρικό σύστημα του ανταγωνισμού (βλέπε BMW M και Audi RS). Εκτός από γκάζι και τεχνολογία, όμως, θα διαθέτουν και μια μοναδική ικανότητα.

Όπως μας αποκαλύπτει ο Jochen Schmitz, προγραμματιστής υβριδικής λειτουργίας της AMG, η νέα σειρά plug-in μοντέλων της εταιρίας όχι απλά θα διατηρήσουν το Drift Mode των σημερινών, αλλά θα μπορούν να φορτίζουν και τη μπαταρία μέσω αυτού! Ο Schmitz δεν μπαίνει σε λεπτομέρειες, λέγοντας απλά πως το σύστημα ανάκτησης διοχετεύει κάποιο ποσό της ενέργειας του πίσω άξονα, στη μπαταρία. Κατά πάσα πιθανότητα, αντί να κόβει το γκάζι η ηλεκτρονική μονάδα για το ρεγουλάρισμα των πίσω τροχών, κάνει το ίδιο τραβώντας την ενέργεια το σύστημα ανάκτησης. Με ένα σμπάρο, δυο τρυγόνια.

Κάτι παρόμοιο κάνει και η Ferrari με την SF90 Stradale, όπου το traction control δεν λειτουργεί μόνο περιοριστικά, αλλά συνεργάζεται και με το KERS (Kinetic Energy Recovery System) ώστε να του δίνει «εξουσιοδότηση», προκειμένου να κάνει την ίδια δουλειά φορτίζοντας παράλληλα τη μπαταρία.

Η μέγιστη ισχύς του ηλεκτροκινητήρα φτάνει τους 204 ίππους και τα 320 Nm, επιτρέποντας και την κίνηση μόνο με ρεύμα. Συνδυάζεται με το 9άρι αυτόματο 9G-TRONIC και το σύστημα τετρακίνησης AMG Performance 4MATIC+, προσφέροντας 6 διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας (Electric, Comfort, Sport, Sport+, Race και Individual). Κάθε ένα, επενεργεί στη συνέργεια ηλεκτροκινητήρα-βενζινοκινητήρα, την απόκριση του γκαζιού, το κιβώτιο, το ηλεκτρονικά ελεγχόμενα πίσω διαφορικό, τα ενεργά αμορτισέρ και πολλά ακόμα.

Η νέα C63 θα έχει πάνω από 640 άλογα, χάρις στο συνδυασμό του 2λιτρου τετρακύλινδρου τούρμπο M139 και του ηλεκτρικού μοτέρ. Ανάλογο «πάντρεμα» θα γίνει στην GT73, όπου η σύζευξη 4.0 V8 twinturbo-ηλεκτροκινητήρα αναμένεται να δώσει 810 άλογα και 1.000 Nm ροπής!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Φαντασμαγορικό θέαμα στον Πειραιά με τις 30 Ferrari
Φαντασμαγορικό θέαμα στον Πειραιά με τις 30 Ferrari …
Ασύγκριτη Aston Martin Lagonda για λόρδους
Ασύγκριτη Aston Martin Lagonda για λόρδους
Πρόεδρος Toyota: «Τα ηλεκτρικά θα κόψουν θέσεις εργασίας»!
Πρόεδρος Toyota: «Τα ηλεκτρικά θα κόψουν θέσεις εργασίας»! …
Αθάνατο Ford Transit πήρε μπρος μετά από 12 χρόνια (+video)
Αθάνατο Ford Transit πήρε μπρος μετά από 12 χρόνια (+video) …
Κάμπριο λούσα με οικογενειακή Mercedes E320 του '95
Κάμπριο λούσα με οικογενειακή Mercedes E320 του '95
Η Ford θα αναβιώσει κι άλλα ιστορικά ονόματα
Η Ford θα αναβιώσει κι άλλα ιστορικά ονόματα
Οι πρώτες τιμές του νέου Honda Civic Hatchback
Οι πρώτες τιμές του νέου Honda Civic Hatchback
Κορυφαίο το νέο Nissan Qashqai στη ρυμούλκηση
Κορυφαίο το νέο Nissan Qashqai στη ρυμούλκηση
Hardcore διθέσιο το Toyota GR Yaris GRMN (+video)
Hardcore διθέσιο το Toyota GR Yaris GRMN (+video)
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store