Οι μηχανικοί της Opel φεύγουν για άλλες μάρκες

Τα πάνω κάτω φαίνεται να έχουν έρθει στις τάξεις της Opel μετά την εξαγορά της από τον γαλλικό όμιλο PSA καθώς οι μηχανικοί της την εγκαταλείπουν.

Διαβάστε επίσης: Η Volvo λέει αντίο στα Diesel με το νέο S60

Όπως ανακοίνωσε η γερμανική εταιρία αναστέλλονται οι εθελούσιες έξοδοι, καθώς οι εκπρόσωποι του προσωπικού προειδοποίησαν ότι ένα κύμα αναχωρήσεων θα μπορούσε να αφήσει πολύτιμους εργαζόμενους. Όπως λέγεται κάποιοι από αυτούς έχουν ήδη μετακινηθεί στην BMW όπως και στην Jaguar – Land Rover.

Tο πρακτορείο Reuters ανέφερε την Παρασκευή ότι οι εθελούσιες έξοδοι προσωπικού σταμάτησαν νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, μέχρι να μπορέσουν να πραγματοποιηθούν συνομιλίες μεταξύ της διοίκησης της Opel και του συμβουλίου εργαζομένων της εταιρείας στα τέλη Μαΐου.

Σύμφωνα με προηγούμενες εξαγγελίες των υπευθύνων της PSA στο πλαίσιο ενός σχεδίου αναδιάρθρωσης, συμπεριλαμβανομένων των εξαγορών και των πρόωρων συνταξιοδοτήσεων  θα πραγματοποιηθεί μείωση προσωπικού έως το 2020 αφού 3.700 υπάλληλοι θα δουν την πόρτα εξόδου.

Ωστόσο, οι εκπρόσωποι του εργατικού δυναμικού, με επικεφαλής τον σύμβουλο επιχειρήσεων Wolfgang Schaefer-Klug, ζήτησαν από την PSA να σταματήσει τις εθελοντικές αναχωρήσεις, λέγοντας ότι αυτό κινδυνεύει να θέσει σε κίνδυνο την εταιρεία και την τεχνογνωσία της σε βασικούς τομείς.

Η διαμάχη υπογραμμίζει την πρόκληση που αντιμετωπίζει ο όμιλος PSA ο οποίος πρέπει να προβεί σε βαθιές περικοπές για να αυξήσει την αποδοτικότητα σε ένα εμπορικό σήμα που έχει ζημιές για 20 χρόνια χωρίς όμως να χάσει την τεχνογνωσία του. Όταν η PSA αγόρασε την Opel από τη GM, ο διευθύνων σύμβουλος Carlos Tavares δήλωσε ότι η γερμανική τεχνογνωσία της θα βοηθούσε στην προσέλκυση νέων πελατών. Ο Tavares έχει δεσμευτεί να σχεδιάσει παρόμοια ανάκαμψη με αυτή του ομίλου PSA πριν από χρόνια. Αφού έχασε περισσότερα από 7,3 δισεκατομμύρια ευρώ σε δύο χρόνια, ο γαλλικός όμιλος εφάρμοσε μια νέα στρατηγική το 2014, η οποία περιελάμβανε μείωση του κόστους εργασίας και υπέρβαση των παραγωγικών δυνατοτήτων των μονάδων παραγωγής.

Τέλος ένα ανώτερο στέλεχος που εγκατέλειψε την Opel το φθινόπωρο του περασμένου έτους ανέφερε ότι το 25% της διοίκησης έπρεπε να ελαττωθεί για να μειωθεί το κόστος. Δύο ανώτεροι μηχανικοί που έφυγαν τον Μάρτιο, δήλωσαν ότι οι αναχωρήσεις αποδυνάμωσαν σοβαρά την εταιρεία στον τομέα του σχεδιασμού πλατφορμών οχημάτων για μικρά και μεσαία επιβατικά αυτοκίνητα.

Δείτε ακόμα: Μοναδική BMW M3 E30 πωλήθηκε στο ίντερνετ

Ο όμιλος PSA είναι πλέον ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων της Ευρώπης στις πωλήσεις μετά τον όμιλο Volkswagen. Ωστόσο, ο Tavares αντιμετωπίζει διαφορετική σειρά προκλήσεων με την Opel. Ενώ τα γερμανικά αυτοκίνητα είναι σε μεγάλη ζήτηση σε όλο τον κόσμο, η μάρκα έχει να ανταγωνιστεί και να κερδίσει πελάτες ενόψει του έντονου ανταγωνισμού από μεγάλα ονόματα όπως VW, BMW και Daimler.

Get it on Google Play Download on the App Store