Γνωρίζετε τις πρωτιές της Mercedes E-Class W210;

H 2η γενιά E-Class είναι μια από τις πιο εμπορικές Mercedes των τελευταίων 40 ετών, με πωλήσεις που ξεπέρασαν το 1,5 εκατομμύριο αντίτυπα στα 7 χρόνια κυκλοφορίας της (1995-2002). Πέραν του ανηλεούς ανταγωνισμού που είχε να αντιμετωπίσει, με τη μορφή των Audi A6 C4/C5 και BMW Σειράς 5 Ε39, η W210 έφερε στις πλάτες της το ασήκωτο φορτίο της διαδοχής ενός εκ των πλέον εμβληματικών «Αστεριών»: της W124.

Στην προσπάθεια των Γερμανών να φανεί αντάξιο το νέο μοντέλο, η στρογγυλοφάναρη E-Class εφοδιάστηκε με μια σειρά από πρωτιές για δημιουργίες της Στουτγκάρδης. Πρώτη και εμφανέστερη, αυτή που μόλις αναφέραμε: τα στρογγυλά φανάρια. Η W210 σύστησε στον κόσμο τη ρετρό αισθητική των δίδυμων κυκλικών (οβάλ περισσότερο) προβολέων, διαμορφώνοντας την αισθητική ταυτότητα των περισσοτέρων Mercedes μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 2000. Για τη σειρά των E-Class ειδικότερα, τα τέσσερα φωτιστικά σώματα διέκριναν το εμπρός μέρος των αυτοκινήτων μέχρι το 2013, όταν υπεβλήθη σε facelift η W212.

Στα φανάρια εντοπίζεται και η δεύτερη καινοτομία της E-Class MK2, ούσα η πρώτη Mercedes με λαμπτήρες Xenon. Πίσω από αυτούς και κάτω από το καπό, ωστόσο, εντοπίζεται η μεγαλύτερη συνεισφορά της στα κιτάπια των Mercedes-Benz. Όσο παράδοξο κι αν ακουστεί, η W210 υπήρξε η πρώτη Mercedes της Ιστορίας με κινητήρα V6! Από την πρώτη κατασκευή του Karl Benz, μέχρι αυτή του Gottlieb Daimler και πριν ακόμα εμφανιστεί το όνομα «Mercedes» στην αυτοκίνηση, όλα τα τετράτροχα παραγωγής της φίρμας από τη Στουτγκάρδη, στα εξακύλινδρα κινητήρια σύνολα, έφεραν τους κυλίνδρους σε σειρά. Η BMW είναι πιο γνωστή για τα straight six μοτέρ, όμως η Mercedes είναι ακόμα πιο παλιά στο κουρμπέτι.

Χρειάστηκε να φτάσουμε στο 1995 για να δημιουργηθεί περιεχόμενη γωνία μεταξύ τους, με τον M112. Έναν κινητήρα-πασπαρτού, με χωρητικότητα από 2.4 έως 3.7 λίτρων (ML350, S350 ο τελευταίος) και απόδοση 170 έως 235 ίππους. Τον μάθαμε κυρίως μέσω της πρώτης SLK 320, που παρουσιάστηκε το 2000. Πέντε χρόνια πριν, είχε κάνει ιστορικό ντεμπούτο στις E240/E280 και E320.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ράλι Ακρόπολις 2021: Στη Λαμία η έδρα του εθνικού μας αγώνα!
Ράλι Ακρόπολις 2021: Στη Λαμία η έδρα του εθνικού μας αγώνα! …
To 2025 η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Ferrari!
To 2025 η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Ferrari!
Πωλείται χειροκίνητη 7άρα με μοτέρ M5 E39!
Πωλείται χειροκίνητη 7άρα με μοτέρ M5 E39!
Το αμφίβιο τέρας που δεν χωράει πουθενά! (+video)
Το αμφίβιο τέρας που δεν χωράει πουθενά! (+video) …
Μισός αιώνας από την αρχοντική Mercedes SL R107
Μισός αιώνας από την αρχοντική Mercedes SL R107
Ο «Rambo-Lambo» σε αποστολή διάσωσης (+video)
Ο «Rambo-Lambo» σε αποστολή διάσωσης (+video)
Honda S2000 κέρδισε 60% αξία μέσα σε 5 χρόνια!
Honda S2000 κέρδισε 60% αξία μέσα σε 5 χρόνια!
Bugatti Chiron τράκαρε με Toyota Corolla (+video)
Bugatti Chiron τράκαρε με Toyota Corolla (+video)
Κανονικό Transformer για νονούς (+video)
Κανονικό Transformer για νονούς (+video)
H εκρηκτική Mustang Mach 1 πάτησε Ελλάδα (+video)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Jeep Compass στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Hyundai που καίει 1,38 λτ./100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η πιο ακριβή BMW των 253.200 ευρώ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes C-Class. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του pickup Jeep Gladiator στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Toyota C-HR GR Sport. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Ford Mustang Mach-E στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το καυτό Hyundai Kona N Line. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε στην Ελλάδα η νέα BMW iX3
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Kia XCeed με τους νέους κινητήρες
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμα νέα ήπια σπορ και υβριδικά VW Golf
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store