Parking για ηλεκτρικά αυτοκίνητα; Ωχ αδελφέ…

Η ηλεκτροκίνηση έχει ακόμα αρκετά εμπόδια να αντιμετωπίσει μέχρι να καταστεί βιώσιμη και να γίνει μέρος της καθημερινότητας των οδηγών. Μία από τις σημαντικότερες δυσκολίες είναι η φόρτιση. Δεν είναι τόσο απλό και γρήγορο να «γεμίζουν» οι μπαταρίες του, όπως γίνεται ο ανεφοδιασμός με υγρά καύσιμα ενός αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Για να κατέχει κάποιος ηλεκτρικό αυτοκίνητο τη σήμερον εποχή, θα πρέπει καταρχήν να έχει μέρος για να το φορτίζει όποτε θέλει και χωρίς να τον εμποδίζει κανείς. Ιδανικά, δικό του πάρκινγκ σε μονοκατοικία, γιατί σε πυλωτή πολυκατοικίας δημιουργούνται πολλά και διάφορα προβλήματα. Επίσης, το να γίνεται η φόρτιση τακτικά σε οποιοδήποτε πάροχο, δεν είναι ότι πιο συμφέρον, πόσο δε μάλλον σε πάρκινγκ όπου χρεώνονται και οι ώρες της στάθμευσης και το γενικό σύνολο είναι πολύ υψηλό.

Ακόμα όμως και σε πάρκινγκ πολυκαταστημάτων ή supermarket όπου έχουν προβλεφθεί ξεχωριστές θέσεις για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, πηγαίνουν και παρκάρουν συνήθως «άσχετοι». Γιατί πολύ απλά βρήκαν ελεύθερη θέση κοντά σε σκάλες ή σε ασανσέρ και επειδή υπάρχει η γενικότερη νοοτροπία του «ωχ αδελφέ». Είναι και το σκεπτικό ότι «σιγά μη βρεθεί ηλεκτρικό αυτοκίνητο να παρκάρει». Όμως σιγά – σιγά αυξάνονται και αυτά και μετά από λίγα χρόνια δεν θα φτάνουν αυτές οι θέσεις.

Έτσι λοιπόν όποιος έχει ηλεκτρικό αυτοκίνητο (ή Plug-in Hybrid) και θέλει να φορτίσει λίγες kWh ενώ κάνει τα ψώνια του, μένει με τα καλώδια ανά χείρας. Ίσως μόνο αν έγραφε μια ταμπέλα ότι για παράδειγμα «Στάθμευση μη ηλεκτρικού αυτοκινήτου τιμωρείται με πρόστιμο» να έμεναν οι θέσεις άδειες από παρκαρισμένα συμβατικά μοντέλα. Γιατί ως λαός προσέχουμε να μην κάνουμε κάτι λάθος, μόνο όταν επιβάλλεται μια τιμωρία. Διαφορετικά πράττουμε ό,τι μας βολεύει και του κεφαλιού μας, χωρίς να υπολογίζουμε ότι προκαλούμε προβλήματα στους άλλους. Βέβαια θα πείτε ότι και με πρόστιμα πάλι υπάρχουν αυτοί που κινούνται στις Λ.Ε.Α. ή σταθμεύουν σε πεζοδρόμια με ράμπες ΑµεΑ. Για το πού θα παρκάρουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα τους νοιάξει;

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Iveco: «Η Ευρώπη θα γίνει Κούβα λόγω e-fuels»
Iveco: «Η Ευρώπη θα γίνει Κούβα λόγω e-fuels»
Σερβιτόρα πήρε για πουρμπουάρ αυτοκίνητο!
Σερβιτόρα πήρε για πουρμπουάρ αυτοκίνητο!
Επίσημο: Τέλος αμόλυβδη και ντίζελ στην Ε.Ε. από το 2035
Επίσημο: Τέλος αμόλυβδη και ντίζελ στην Ε.Ε. από το 2035 …
H Mercedes CLA βάζει στο μάτι το Tesla Model 3
H Mercedes CLA βάζει στο μάτι το Tesla Model 3
Η Nissan ετοιμάζει ηλεκτρικό Skyline R32! (+video)
Η Nissan ετοιμάζει ηλεκτρικό Skyline R32! (+video)
Η Ford έλυσε ένα αιώνιο πρόβλημα των αγροτικών
Η Ford έλυσε ένα αιώνιο πρόβλημα των αγροτικών …
Άθικτο Hyundai i30 του 2011 με 50 χιλιόμετρα!
Άθικτο Hyundai i30 του 2011 με 50 χιλιόμετρα!
Οι Ferrari δεν θα σταματήσουν να «κελαηδούν» ποτέ!
Οι Ferrari δεν θα σταματήσουν να «κελαηδούν» ποτέ! …
Γιατί τα νέα Hyundai δεν έχουν σήμα στο τιμόνι;
Γιατί τα νέα Hyundai δεν έχουν σήμα στο τιμόνι;
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store