Πιο επικίνδυνοι οι οδηγοί βαν για τρακαρίσματα - AutoGreekNews

Πιο επικίνδυνοι οι οδηγοί βαν για τρακαρίσματα

Απρόσεκτοι και επιρρεπείς στην πρόκληση ατυχημάτων αποδεικνύονται οι οδηγοί ελαφρών επαγγελματικών φορτηγών, σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η VW στην Μεγάλη Βρετανία.

Όπως φανέρωσαν τα στοιχεία που έδωσε στο φως η γερμανική εταιρία, πάνω από το 50% των ερωτηθέντων οδηγών δεν γνώριζαν πως αυξάνονται οι αποστάσεις ακινητοποίησης όταν το όχημα είναι φορτωμένο, ενώ ακόμα πιο αποκαλυπτικό είναι το γεγονός πως το 17% δεν ήξερε καν ποια είναι η σωστή απόσταση μεταξύ δυο οχημάτων. Δοκιμές που διεξήγαγε η VW στο πεδίο δοκιμών MIRA, έδειξαν πως με την προσθήκη 500 κιλών στα Crafter και Caddy (το πιο σύνηθες φορτίο για τις καθημερινές ανάγκες διανομής) η απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα αυξάνεται κατά 19%, ή για να το θέσουμε μετρικά, 5 μέτρα.

Δείτε ακόμα: Σταματάμε στο πορτοκαλί φανάρι ή όχι; Τι λέει ο Κ.Ο.Κ.

Στα 50 χλμ./ώρα, που είναι και το όριο ταχύτητας εντός πόλης -εκεί όπου πραγματοποιείται το μεγαλύτερο μέρος των διανομών/μεταφορών- το ποσοστό αυξάνεται ακόμα περισσότερο, στο 33%. Η αύξηση της απόστασης μπορεί να φαίνεται μικρότερη από αυτή της εθνικής οδού, καθώς ανεβαίνει κατά 2 μέτρα, όμως θα πρέπει να λάβουμε υπόψιν και τον πολύ λιγότερο χώρο και χρόνο που έχει κάποιος να αντιδράσει στο κλεινόν άστυ.

Οι οδηγοί βαν -το μεγαλύτερο μέρος τους, τουλάχιστον- δεν αντιλαμβάνονται την διαφορά στην κινηματική και τις αποστάσεις ακινητοποίησης που επιφέρει το φορτίο, μην αυξάνοντας το κενό από το προπορευόμενο όχημα. Όπως είναι φυσικό, ίδια απόσταση μεταξύ δυο οχημάτων με παράλληλη αύξηση του βάρους σε αυτό που ακολουθεί, ισούται με βέβαιη σύγκρουση. Εκτός αυτού, η έρευνα έδειξε πως αρκετοί επαγγελματίες δεν γνωρίζουν πως να φορτώνουν το όχημά τους, επηρεάζοντας περαιτέρω τα δυναμικά χαρακτηριστικά και τον τρόπο που αυτό συμπεριφέρεται.

Διαβάστε επίσης: Επαγγελματικές κόντρες ανάμεσα σε 3 «κλούβες» (+video)

Με αυτά τα δεδομένα εις νου, η VW θα προσφέρει στον στάνταρ εξοπλισμό όλων των επαγγελματικών οχημάτων της το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος Autonomous Emergency Braking (AEB), μια κίνηση που υπολογίζεται ότι θα αποτρέψει περίπου 2.500 συγκρούσεις ετησίως στην Μ. Βρετανία.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ποιο είναι το ταχύτερο Lada των 0-100 σε 9,6 δλ.;
Ποιο είναι το ταχύτερο Lada των 0-100 σε 9,6 δλ.;
Οι Γερμανοί «υποκλίθηκαν» στο Hyundai IONIQ 5
Οι Γερμανοί «υποκλίθηκαν» στο Hyundai IONIQ 5
Ποια χώρα κάνει υποχρεωτικούς του φορτιστές στα σπίτια;
Ποια χώρα κάνει υποχρεωτικούς του φορτιστές στα σπίτια; …
Το πιο «γερό» μικρομεσαίο αυτοκίνητο 10-11 ετών
Το πιο «γερό» μικρομεσαίο αυτοκίνητο 10-11 ετών …
Αυτό είναι το νέο Integra Type R, το ορθόδοξο!
Αυτό είναι το νέο Integra Type R, το ορθόδοξο!
H VW πουλάει το ID.3 χωρίς μπαταρίες
H VW πουλάει το ID.3 χωρίς μπαταρίες
Η μυστική συμφωνία BMW-Citroen για το όνομα XM
Η μυστική συμφωνία BMW-Citroen για το όνομα XM
Πόσα άλογα κρατάει η Lamborghini Diablo; (+video)
Πόσα άλογα κρατάει η Lamborghini Diablo; (+video)
Ζητείται «κάφτης» ελαστικών με αμοιβή και δωρεάν muscle car!
Ζητείται «κάφτης» ελαστικών με αμοιβή και δωρεάν muscle car! …
Νέο Suzuki Vitara Hybrid 1.5 λτ. 116 hp (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές - εξοπλισμοί νέου Suzuki S-Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας Mercedes EQB στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο από το 22.250 το Abarth F595
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η Mercedes C-Class που καίει 0,6 λτ./100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Αυτές είναι οι τιμές των νέων BMW iX & i4!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα νέα Kia Stonic με τιμή από 15.290 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορτίφ αυτοκίνητο με τιμή από 17.190 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των πιο φλογερών Fiat 500 (RED)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ποια η τιμή του VW ID.4 GTX 299 PS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Renault Arkana στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store