Ποια ιαπωνικά μοντέλα αξίζουν εκατομμύρια;

Τα κλασικά αυτοκίνητα είναι η επένδυση του μέλλοντος. Αγοράζεις σήμερα ακριβά, πουλάς μετά από λίγα χρόνια «στο Θεό». Οι συλλέκτες γνωρίζουν πολύ καλά τι κάνουν, όταν αγοράζουν ένα ονειρικό τετράτροχο και το κλειδώνουν σε γκαράζ ή αποθήκη. Όσο πιο εργοστασιακό και άθικτο, τόσο ακριβότερο. Χαράς ευαγγέλια για όποιον έχει ένα τέτοιο αυτοκίνητο και σκοπεύει να το πουλήσει. Ποια ιαπωνικά εμπίπτουν σε αυτό το εκλεκτό κλαμπ των «εκατομμυριούχων»;

Σύμφωνα με την εταιρία ασφάλισης και αξιολόγησης κλασικών αυτοκινήτων, Hagerty, δυο JDM δημιουργίες είναι αυτές που εντός του 2022 θα ξεπεράσουν όχι απλά το φράγμα του εκατομμυρίου, αλλά θα κυμανθούν ακόμα και άνω των 2 εκατομμυρίων δολαρίων! Οι Ιάπωνες, λοιπόν, που αναμένεται να ξεπεράσουν τα 1,76 εκατ. ευρώ στις δημοπρασίες είναι το Lexus LFA και τα Nissan Skyline R32/R34!

To μανιασμένο ατμοσφαιρικό supercar της Lexus ήδη έχει υπερβεί το όριο του 1 εκατομμυρίου δολαρίων, με ένα Nurburgring Edition να αλλάζει χέρια το καλοκαίρι για 1,6 εκατ. δολάρια (1,41 εκατ. ευρώ). Ευκόλως αντιληπτό πως τα 2 εκατομμύρια είναι θέμα μηνών. Ο «Godzilla», από την άλλη, κινείται αρκετά χαμηλότερα, αλλά δείχνει πως έχει όλα τα φόντα να μπει στο φάσμα των 7 ψηφίων. Αυτή τη στιγμή το ρεκόρ ανήκει σε ένα R34 V-Spec II Nur, που πωλήθηκε -επίσης το καλοκαίρι- για 549.000 δολάρια (485.126 ευρώ). Τα R32 δημοπρατούνται συνήθως στις 200.000-250.000 δολάρια, ενώ δεν λείπουν οι ειδικές και πανσπάνιες εκδόσεις του R33, που δύνανται να αγγίζουν τα 2 εκατομμύρια!

Το πρώτο Honda NSX, και ιδίως το Type R, βρίσκεται στο σωστό μονοπάτι, «παίζοντας» στις 350.000-400.000 ευρώ. Αρκετά χαμηλότερα κινείται το Subaru Impreza 22B (150.000-250.000 ευρώ), ενώ στα ίδια επίπεδα τοποθετείται πια και η Toyota Supra MK4. To Mazda RX-7 FD ακόμα γυρνάει στη σφαίρα της λογικής, με ελάχιστα δείγματα μόνο να ξεπερνούν τις 100.000 ευρώ. Αυτοί είναι και οι βασικοί υποψήφιοι, που σε λίγα χρόνια δεν αποκλείεται με τη σειρά τους να αξίζουν εκατομμύρια. Για το 2022 πάντως, οι προβλέψεις της Hagerty κεντράρουν στα LFA και Skyline.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Γιατί τα νέα Hyundai δεν έχουν σήμα στο τιμόνι;
Γιατί τα νέα Hyundai δεν έχουν σήμα στο τιμόνι;
Αδιανόητο ατύχημα από αδέσποτο τροχό! (+video)
Αδιανόητο ατύχημα από αδέσποτο τροχό! (+video)
Χορεύουν τα ευρώ για το Subaru Impreza 22B STI
Χορεύουν τα ευρώ για το Subaru Impreza 22B STI
Περίμενε 3 χρόνια το αυτοκίνητο και χάλασε με το που το πήρε!
Περίμενε 3 χρόνια το αυτοκίνητο και χάλασε με το που το πήρε! …
Νεόκοπο Kia Sportage του '95 έτοιμο για βουνά
Νεόκοπο Kia Sportage του '95 έτοιμο για βουνά
Ελληνικός φορτιστής με... βάση για καφέ!
Ελληνικός φορτιστής με... βάση για καφέ!
Μοναδικό Repsol Ford Focus RS θυμίζει Escort WRC
Μοναδικό Repsol Ford Focus RS θυμίζει Escort WRC
«Νταμάρι» το νέο Mitsubishi L200
«Νταμάρι» το νέο Mitsubishi L200
Uno και μοναδικό Fiat Uno Turbo με 30 χιλιόμετρα!
Uno και μοναδικό Fiat Uno Turbo με 30 χιλιόμετρα!
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store