Ποιο Hyundai «i» δεν ήρθε ποτέ στην Ελλάδα;

H Hyundai περιλαμβάνει μια πολύ μεγάλη γκάμα αυτοκινήτων παγκοσμίως, τα οποία δεν διατίθενται όλα σε Ευρώπη, Ασία, Αμερική κ.λπ., αφού κάθε αγορά έχει διαφορετικές ανάγκες. Για παράδειγμα το Bayon δεν προσφέρεται στις Η.Π.Α., όπου εκεί στη βάση των SUV τοποθετείται το Venue. Ωστόσο, υπάρχουν και κάποια μοντέλα, που ενώ πωλούνταν στην Ευρώπη δεν είχαν λανσαριστεί στην Ελλάδα, γιατί ενδεχομένως δεν θα είχαν ζήτηση.

Ένα από αυτά ήταν και το μεγαλύτερο στην γκάμα «i». Στην Ελλάδα είναι γνωστά και δημοφιλή εδώ και χρόνια τα i10, i20 και i30, όχι όμως και το μεσαίας κατηγορίας i40. Παράγονταν σε σεντάν και στέισον βάγκον αμάξωμα πληθωρικών διαστάσεων, με μήκος 4.770 χλστ. και μεταξόνιο 2.770 χλστ. Παρουσιάστηκε το 2011 στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Βαρκελώνης και ανανεώθηκε το 2015 και το 2018, ενώ οι πωλήσεις του σταμάτησαν το 2020. Σχεδιαστικά, τόσο εξωτερικά, όσο και στο εσωτερικό του έμοιαζε σαν ένα μεγαλύτερο i30 δεύτερης γενιάς και διέθετε μεγάλους χώρους για επιβάτες και αποσκευές (525 λτ. το Sedan και 553 λτ. το Wagon).

Για την κίνησή του υπήρχαν αρχικά τα μηχανικά σύνολα βενζίνης 1.6 GDI 135 hp και 2.0 GDI 177 hp, καθώς και τα πετρελαίου 1.7 CRDi 116 hp και 136 hp. Το 2018 o 1.7 CRDi αντικαταστάθηκε από το νέο Smartstream των 1.6 λτ., με ισχύ 115 και 136 ίππων.

Στην Ελλάδα υπάρχουν κάποια ελάχιστα μεταχειρισμένα i40 Wagon πριν την ανανέωση και με τον 1.700άρη ντίζελ των 136 ίππων, σε τιμές που βρίσκονται μεταξύ 13.500 και 14.700 ευρώ.

Get it on Google Play Download on the App Store