Ποιο ιαπωνικό VW ήταν αποτυχία;

Η Volkswagen και τα μοντέλα της είναι γνωστά σε όλο τον κόσμο και σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Τα περισσότερα από αυτά είναι αρκετά δημοφιλή σε επίπεδο πωλήσεων, ωστόσο έχουν υπάρξει και κάποια που δεν έφεραν τα αναμενόμενα. Ένα από αυτά, ήταν η πιο αποτυχημένη έκδοση του Toyota Hilux, το VW Taro.

Κάποια ελάχιστα Taro κυκλοφόρησαν και στους ελληνικούς δρόμους, αλλά ποτέ δεν κατάφερε να φτάσει τη δημοτικότητα του «αυθεντικού» ιαπωνικού pickup που βασίζονταν. Το Taro παρουσιάστηκε τον Ιανουάριο του 1989 και αποτελούσε ένα πέμπτης γενιάς Hilux, με τη μόνη διαφορά ότι έφερε τα σήματα της VW. Η συνεργασία αυτή μεταξύ των αιωνίων αντιπάλων, έγινε σε μια προσπάθεια να λύσουν τα προβλήματα η μία της άλλης. Ο όμιλος VW από την πλευρά του δεν είχε ένα pickup όχημα ενός τόνου, ενώ η Toyota ήθελε μεγαλύτερο μερίδιο στην Ευρώπη σε αυτή την κατηγορία.

Το Taro (στα γιαπωνέζικα είναι ο πρωτότοκος γιος) ξεκίνησε να παράγεται το 1989 στο εργοστάσιο του Ανόβερου, σε έκδοση με κίνηση στους δύο τροχούς και τη διθέσια καμπίνα με τον κινητήρα πετρελαίου των 2.4 D. Το μηχανικό αυτό σύνολο είχε ισχύ 83 ίππων και 165 Nm ροπής στις 2.400 σ.α.λ. Τον Σεπτέμβριο του 1994, έκανε την εμφάνισή του το Taro 4×4 με επιμηκυμένη καμπίνα. Η κατασκευή του όμως γινόταν στο εργοστάσιο Tahara της Toyota στην Ιαπωνία, ενώ το 2.4 λτ. ντίζελ μοτέρ απέδιδε 79 ίππους και 163 Nm ροπής στις 2.400 σ.α.λ. Από την Ιαπωνία εισάγονταν και άλλες εκδόσεις του Taro, όπως ήταν με τους κινητήρες βενζίνης των 1.8 λτ. (83 PS) και των 2.2 λτ. (94 PS)

Τελικά, η συνεργασία μεταξύ VW και Toyota για το αγροτικό όχημα έληξε το 1997, λόγω των χαμηλών πωλήσεων, που δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες αμφότερων των εταιρειών. Το Toyota Hilux συνέχισε την επιτυχημένη του πορεία, ενώ η VW το 2010 λανσάρισε το Amarok, ο αντικαταστάτης του οποίου θα αναπτυχθεί από κοινού με την Ford και θα διατεθεί το 2022.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πενήντα χρόνια Mazda RX-3
Πενήντα χρόνια Mazda RX-3
Σπάει ταμεία το ηλεκτρικό 4θέσιο των 3.700 ευρώ
Σπάει ταμεία το ηλεκτρικό 4θέσιο των 3.700 ευρώ …
Χωμάτινος πρωταθλητής το 1.000άρι Ford Fiesta
Χωμάτινος πρωταθλητής το 1.000άρι Ford Fiesta
«Αρκτικό» Toyota Hilux σε τιμή που παγώνει
«Αρκτικό» Toyota Hilux σε τιμή που παγώνει
Το Isuzu με ανάρτηση Lotus και τετραδιεύθυνση!
Το Isuzu με ανάρτηση Lotus και τετραδιεύθυνση!
Land Rover Discovery για κοστουμάτους αγρότες
Land Rover Discovery για κοστουμάτους αγρότες
Η διαχρονική παρερμηνεία των μπάκετ καθισμάτων
Η διαχρονική παρερμηνεία των μπάκετ καθισμάτων …
«Μπουμπούκι» Hyundai Atos με 15.600 χλμ.
«Μπουμπούκι» Hyundai Atos με 15.600 χλμ.
Θυμάστε το παρανοϊκό Renault Espace F1;
Θυμάστε το παρανοϊκό Renault Espace F1;
Το νέο trendy υβριδικό αυτοκίνητο των 11.990 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda CR-V e:HEV
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το φθηνότερο μικρομεσαίο crossover
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα ειδική έκδοση για το Citroen C3 Aircross!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes EQA! Πόσο κοστίζει;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμή σοκ για το νέο υβριδικό Fiat Panda
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η νέα Skoda Octavia Scout
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέες εκδόσεις Kia Sportage σε χαμηλότερες τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο φθηνό οικογενειακό των 14.500 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το 1.500άρι SUV των 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Φθηνότερη έως 16.500 ευρώ η Alfa Romeo Giulia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 17.950 ευρώ το νέο Citroen C4 C-Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων