Ποιος δεν ονειρεύεται επιστροφή της Lancia στα ράλλυ; - AutoGreekNews

Ποιος δεν ονειρεύεται επιστροφή της Lancia στα ράλλυ;

Το 1992, παρά ένα πριν από 30 χρόνια, ήταν η τελευταία φορά που οι ειδικές διαδρομές σκάφτηκαν από εργοστασιακές συμμετοχές της Lancia. Εννοείται πως το τέλος της σεζόν βρήκε τους Ιταλούς στην πρώτη θέση, ολοκληρώνοντας ένα -τότε- πρωτάκουστο σερί 6 πρωταθλημάτων στους Κατασκευαστές, συνοδεία 4 τίτλων στους Οδηγούς (1986 και 1991 Juha Kankkunen, 1988 και 1989 Miki Biasion). Για το αυτοκίνητο, φυσικά, δεν χρειάζονται συστάσεις: Delta, σε HF και Integrale εκτελέσεις.

Από τότε, η θρυλική φίρμα του Τορίνο πέρασε τόσες δυσκολίες και μεταβολές στο στάτους της, όσο άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες θα ήθελαν δυο ζωές να τις βιώσουν. Μέχρι στα πρόθυρα του λουκέτου έφτασε, έχοντας το ηρωικό Ypsilon να κρατάει ολόκληρη την εταιρία ολομόναχο μέχρι σήμερα. Η εποχή Stellantis έφερε έναν κυριολεκτικά ζωοποιό αέρα στα κύτταρα της Lancia, με σχέδια για λανσάρισμα 3 νέων μοντέλων σε ισάριθμα χρόνια και το μέλλον να φαντάζει πιο ευοίωνο από ποτέ, κατά τη διάρκεια τουλάχιστον των 2 τελευταίων δεκαετιών. Ο καημός όλων, ωστόσο, είναι ένας: η επιστροφή της Delta αφενός και, ει δυνατόν, στους αγώνες.

Το πρώτο ενδεχόμενο, είναι ανοιχτό. Για το δεύτερο, προς το παρόν, φροντίζουν οι ψηφιακές απεικονίσεις του Sebastiano Ciarcia για μια Delta S4 του μέλλοντος. Το ίδιο concept είχαμε δει πριν λίγο καιρό, σε στατικές λήψεις. Τώρα έχουμε τα «μάχιμα» καρέ, σε εξαιρετικά ρεαλιστικό κάδρο. Θα προτιμούσαμε, είναι η αλήθεια, χωμάτινα περάσματα, αλλά και τα ασφάλτινα μια χαρά τροφή για όνειρα προσφέρουν.

Η πραγματική Delta S4 είχε έναν twincharged (τούρμπο και κομπρέσορα, πολύ πριν τον TSI) τετρακύλινδρο 1.759 κ.εκ., απόδοσης 450-500 ίππων. Σε δοκιμές του 1985 πάντως, οι Ιταλοί είχαν καταφέρει να δουν το εξωσυμπαντικό νούμερο των 1.014 ίππων με πίεση 5 bar! Φυσικά αυτή η εκδοχή του πρωτοποριακού μοτέρ δεν μπόρεσε να συμμετάσχει ποτέ σε αγώνα, λόγω κανονισμών, ενώ η κορυφαία μορφή της S4 –η καινοτόμος και υπερ-προηγμένη για την εποχή ECV– ήταν έτοιμη, αλλά δεν πρόλαβε να πατήσει σε ειδική, λόγω κατάργησης του Group B.

Σε έναν ιδανικό κόσμο, το αυτοκίνητο που θαυμάζουμε στις φωτογραφίες θα μπορούσε να σημάνει την επιστροφή της Lancia στο WRC. Άντε να δούμε…

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
SUV το πρώτο ηλεκτρικό της Lamborghini!
SUV το πρώτο ηλεκτρικό της Lamborghini!
Πόσο καλύτερη είναι η τετρακίνηση στο χιόνι; (+video)
Πόσο καλύτερη είναι η τετρακίνηση στο χιόνι; (+video) …
Πανδαισία με τις Lamborghini Countach (+video)
Πανδαισία με τις Lamborghini Countach (+video)
Η BMW εξετάζει τη συγχώνευση των Σειρών 4 και 8
Η BMW εξετάζει τη συγχώνευση των Σειρών 4 και 8
Η Bugatti μένει πιστή στους θερμικούς κινητήρες!
Η Bugatti μένει πιστή στους θερμικούς κινητήρες! …
Εκχιονιστικό έσπειρε την καταστροφή σε εθνική (+video)
Εκχιονιστικό έσπειρε την καταστροφή σε εθνική (+video) …
Ζει η παλιά Skoda Octavia; Ζει, παράγεται και πωλείται
Ζει η παλιά Skoda Octavia; Ζει, παράγεται και πωλείται …
Επικίνδυνες οι οθόνες των αυτοκινήτων για την οδήγηση
Επικίνδυνες οι οθόνες των αυτοκινήτων για την οδήγηση …
Έλληνας ντίλερ χρεώνει το test drive!
Έλληνας ντίλερ χρεώνει το test drive!
Τιμές κι εξοπλισμοί για το νέο Kia EV6!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του Toyota Aygo X στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Suzuki Vitara 1.5 Hybrid: Τιμές, εξοπλισμός & επιδόσεις
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει το νέο Volvo C40 Recharge 408 hp;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Toyota RAV4 Adventure σε τιμή για έχοντες
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Ford Focus στην Ελλάδα!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ισχυρότερο Ford των 80.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store