Πωλείται Fiat Coupe 20V Turbo με μόλις 3.000 χλμ.!

144

Το Fiat Coupe έγινε γνωστό με το προσωνύμιο «η Ferrari του φτωχού». Η συνειρμική αυτή σύνδεση με το «Cavallino Rampante» ήταν δισυπόστατη. Αφενός, η σχεδίαση ήταν τόσο διαφορετική σε σχέση με όλα τα άλλα όταν παρουσιάστηκε το 1993, που ξεχώριζε σαν Ferrari (ακόμα σήμερα ξεχωρίζει, δηλαδή). Αφετέρου, οι επιδόσεις του 20V Turbo δεν απείχαν ιδιαίτερα από αυτές της τότε βασικής Ferrari, της 348 TB.

Δείτε ακόμα: Fiat Coupe 590 ίππων τα βάζει με το VW Group (+video)

Το 5κύλινδρο, 20βάλβιδο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ απέδιδε 220 ίππους στις 5.750 σ.α.λ. και 310 Nm στις 2.500 σ.α.λ., επιταχύνοντας στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 6,3 δλ. και συνεχίζοντας μέχρι τα 250 χλμ./ώρα. Συγκριτικά, η 348 TB απέδιδε 300 ίππους στις 7.200 σ.α.λ. και 324 Nm στις 4.200 σ.α.λ. από τον V8 των 3.402 κ.εκ., απαιτώντας 6,0 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και φτάνοντας μέχρι τα 267 χλμ./ώρα. Όλα αυτά, με μια «μικρή» -πέραν της τιμής και του ονόματος- διαφορά: η Ferrari ήταν κεντρομήχανη και πισωκίνητη, τη στιγμή που το Coupe έπρεπε να περάσει τόση ισχύ από τους εμπρός τροχούς.

Διαβάστε επίσης: Θυμάστε το ψηφιακό ταμπλό του Fiat Tipo;

Για το λόγο αυτό, όλα τα Turbo (16V, 20V, 20V Plus) διέθεταν Viscous μπλοκέ διαφορικό. Σε αυτό προσθέστε την ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς και το προσεγμένο στήσιμο ενός σασί, που βασιζόταν σε αυτό του Fiat Tipo, και έχετε τη συνταγή ενός low budget supercar. Σήμερα, τα πολύ καλά και κυρίως εργοστασιακά δείγματα σπανίζουν. Το μπλε που θαυμάζουμε, πάντως, ενδεχομένως να είναι και το μόνο του είδους!

Δείτε ακόμα: Αγέραστη Lancia Delta Integrale 2.0 HF Turbo (+video)

Μας έρχεται από το 1996 και πραγματικά, μόνο οι ζελατίνες από τα καθίσματα λείπουν για να το χαρακτηρίσει κάποιος «καινούργιο». Το οδόμετρο αναγράφει μόλις 3.000 χλμ., στα οποία αντιστοιχούν 125 χλμ. ετησίως κατά μέσο όρο! Το αυτοκίνητο έχει κάνει πρόσφατα σέρβις και διαθέτει ένα διακριτικό body kit, μαζί με φιμέ πίσω φωτιστικά σώματα. Η τιμή ορίζεται στις 13.000 ευρώ.