Πώς κρατιέται ένα Hyundai i30 N με 100.000 χλμ;

Το i30 N ήταν το αυτοκίνητο που έβαλε τη Hyundai στο χάρτη των hot hatches. Κι όχι απλά την έβαλε, αλλά τη μετέτρεψε σε πρωταγωνίστρια της κατηγορίας.

Παρουσιάστηκε το 2017 και συγκέντρωσε κατευθείαν το ενδιαφέρον όλων, χάρις στο συνδυασμό της επιθετικής εμφάνισης και της έμφασης που δόθηκε στο στήσιμο του αυτοκινήτου. Το γράμμα «Ν», που χαρακτηρίζει πλέον όλα τα πολύ γρήγορα Hyundai, υποδηλώνει την ενδελεχή εξέλιξη σασί, ανάρτησης και κινητήρα στο Nurburgring. Το i30 N, ειδικά στην έκδοση Performance, διαθέτει όλα τα καλούδια του N Division, όπως ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, 19άρες ζάντες και, φυσικά, τον 2.0 T-GDI στα καλύτερά του.

Με απόδοση 275 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 353 Nm στις 1.450-4.700 (378/1.750-4.200 σ.α.λ. με overboost), το κορυφαίο i30 ήταν από τα ισχυρότερα hot hatches πριν 4 χρόνια. Το γεγονός ότι η ισχύς μεταφέρονταν στους εμπρός τροχούς μόνο μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, προσέθετε πόντους ρομαντισμού και παράδοσης (πλέον έχει φτάσει στα 280 άλογα και προσφέρεται με 8άρι DCT). Οι επιδόσεις του ήταν (και παραμένουν) εξαιρετικές, με 0-100 χλμ./ώρα σε 6,1 δλ. και τελική ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα (χωρίς κόφτη, το έχουμε δει και πάνω από τα 270 χλμ./ώρα). Πώς, όμως, είναι ένα i30 N πρώτης «φουρνιάς» με 100.000 χλμ. στο κοντέρ;

Το αυτοκίνητο αγοράστηκε ολοκαίνουργιο, πριν από 3,5 χρόνια. Ο ιδιοκτήτης του, το πήρε για να το χαίρεται, εξ ου και οι σχεδόν 30.000 χλμ. ετησίως. Κάποιες εξ αυτών, σε πίστα. Κανένα πρόβλημα για το κορεατικό «περίστροφο», καθώς δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα. Βοηθάει και η σχολαστική συντήρηση, βέβαια, στην εξαιρετική κατάσταση που βρίσκεται το αυτοκίνητο. Τα μόνα παράπονα που αναφέρει ο ευτυχής κάτοχος, περιορίζονται σε λειτουργικά ιδιαιτερότητες. Για παράδειγμα, στο πρόγραμμα Eco η κατανάλωση αυξάνεται αντί να μειώνεται, λόγω του εντονότερου πατήματος στο γκάζι για να «ακούσει». Ή το γεγονός ότι ο κύκλος στροφής είναι μεγάλος και σε πολλές κλειστές στροφές, αναγκάζεται να βάλει όπισθεν.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
H εφαρμογή της Ford που σώζει ζωές από θερμοπληξία!
H εφαρμογή της Ford που σώζει ζωές από θερμοπληξία! …
Τουλάχιστον υβριδικό το επόμενο Mazda MX-5
Τουλάχιστον υβριδικό το επόμενο Mazda MX-5
Ντεμαράζ της Lancia με 3 μοντέλα μέσα σε μια τριετία
Ντεμαράζ της Lancia με 3 μοντέλα μέσα σε μια τριετία …
Κτήνος Fiat 131 Stradale θα ξεπεράσει τις 100.000 ευρώ!
Κτήνος Fiat 131 Stradale θα ξεπεράσει τις 100.000 ευρώ!
Peugeot 3008 AWD 3.0 V6 340HP «σκουπίζει» (+video)
Peugeot 3008 AWD 3.0 V6 340HP «σκουπίζει» (+video)
Skoda Target του '88 καλύτερο από καινούργιο
Skoda Target του '88 καλύτερο από καινούργιο
Το S2000 «διδάσκει» τα MX-5 και Abarth 124 (+video)
Το S2000 «διδάσκει» τα MX-5 και Abarth 124 (+video)
Γιατί το νέο Audi RS 3 είναι πιο δυνατό στην Αμερική;
Γιατί το νέο Audi RS 3 είναι πιο δυνατό στην Αμερική; …
Δοκιμές στα 440 χλμ./ώρα για τη Bugatti Chiron SS
Δοκιμές στα 440 χλμ./ώρα για τη Bugatti Chiron SS
Ήρθε το νέο διαμάντι των plug-in hybrid SUV
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέες εκδόσεις VW ID.3 και ID.4 σε τιμές ντίζελ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το απόλυτο Τζιπ με 3,5 λτ. κατανάλωση
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο υβριδικό Suzuki Swace. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Yaris Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota RAV4 των 306 PS στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των κορυφαίων 4κίνητων Mercedes EQA
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Dacia Sandero σε πολύ χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Kona Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
H εκρηκτική Mustang Mach 1 πάτησε Ελλάδα (+video)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store