Πόσα λεφτά θα χάνει η VW για κάθε I.D.;

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελούν αναπόφευκτα το μέλλον της αυτοκίνησης, το οποίο βέβαια δεν είναι στρωμένο με ροδοπέταλα, αφού υπάρχουν αρκετά προβλήματα που θα πρέπει να λυθούν, τόσο από τους κατασκευαστές όσο και από την πολιτεία.

Δείτε ακόμη: Αυτονομία 550 χλμ. και κόστος όσο ένα diesel Golf το VW I.D.

Το υψηλό κόστος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων παραμένει ένα βασικό πρόβλημα, αφού για να φτάσουν σε τιμή λιανικής πώλησης όσο ένα μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα πρέπει η εταιρεία να χάσει χρήματα για να το κάνει όσο πιο προσιτό γίνεται στο ευρύ καταναλωτικό κοινό. Ένας από τους κατασκευαστές που έχουν δώσει μεγάλη βαρύτητα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η Volkswagen, η οποία προς τα τέλη του 2019 θα παρουσιάσει το πρώτο μοντέλο της οικογένειας I.D.

Σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις της γερμανικής μάρκας, το hatchback I.D. παραγωγής θα έχει αυτονομία από 330 έως 550 χιλιόμετρα, ενώ το 80% των μπαταριών θα μπορεί να φορτίζει σε 30 λεπτά μέσω ταχείας φόρτισης. Ανεπίσημα αναφέρεται ότι η τιμή του θα ξεκινά από τα 29.990 ευρώ στη βασική έκδοση, τη στιγμή που το e-Golf πωλείται στη Γερμανία από 35.900 ευρώ και έχει μέγιστη αυτονομία μόλις 231 χλμ. (με WLTP).

Δείτε ακόμη: Νέο μεγάλο SUV VW ID. ROOMZZ με 306 άλογα

Στελέχη της Volkswagen παραδέχτηκαν στο γερμανικό Auto Motor und Sport ότι για κάθε αυτοκίνητο η μάρκα θα χάνει γύρω στα 3.000 ευρώ, ποσό το οποίο αν μη τι άλλο εκτινάσσεται εφόσον πωληθούν πολλά hatchback I.D. Μάλιστα η VW υπολογίζει ότι θα έχει οικονομική ζημιά για κάθε ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα πουλά έως το 2025 και εφόσον όλα πάνε σύμφωνα με το πλάνο.

Ωστόσο η χασούρα θα μειωθεί μέσω της μείωσης του κόστους των μπαταριών και της αύξησης των πωλήσεων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, όχι μόνο από τη VW αλλά και από μοντέλα των άλλων μαρκών του Group. Ο μεγάλος πονοκέφαλος για κάθε μάρκα είναι ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση πιέζει συνεχώς τις αυτοκινητοβιομηχανίες για όλο και περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα και έτσι δεν μπορούν να κάνουν πίσω ή να μην ακολουθήσουν τις εξελίξεις.

Δείτε ακόμη: Μπαράζ νέων SUV από την VW

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Γιατί σε κάποιες χώρες το τιμόνι είναι δεξιά;
Γιατί σε κάποιες χώρες το τιμόνι είναι δεξιά; …
Οι εκθαμβωτικές «ιπτάμενες» ζάντες της Rolls-Royce
Οι εκθαμβωτικές «ιπτάμενες» ζάντες της Rolls-Royce …
Το MG TF ετοιμάζεται για τη μεγάλη επιστροφή
Το MG TF ετοιμάζεται για τη μεγάλη επιστροφή
Πατροπαράδοτη Lambo Murcielago μας έχει «στο χέρι»
Πατροπαράδοτη Lambo Murcielago μας έχει «στο χέρι»
5.000 ευρώ για έναν συμπλέκτη ζήτησαν στη Σαντορίνη!
5.000 ευρώ για έναν συμπλέκτη ζήτησαν στη Σαντορίνη! …
Ο Koenigsegg πουλάει το GR Yaris του!
Ο Koenigsegg πουλάει το GR Yaris του!
Πανικός για το Citroen Ami Buggy!
Πανικός για το Citroen Ami Buggy!
Η Toyota Supra από την Alpina είναι όνειρο
Η Toyota Supra από την Alpina είναι όνειρο
Το πιστοποιημένο «τζιπάκι» που κατασκευάζεται στην Ελλάδα!
Το πιστοποιημένο «τζιπάκι» που κατασκευάζεται στην Ελλάδα! …
Ήρθαν τα VW ID.5 και ID.5 GTX (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Toyota bZ4X στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησε στην Ελλάδα το πολυτάλαντο Dacia Jogger
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακόμα πιο ισοπεδωτικό το Jeep Wrangler 4xe
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε στην Ελλάδα το φθηνότερο 7θέσιο Crossover
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Το Toyota Aygo X ήρθε στην Ελλάδα (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat Panda Hybrid σε χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW Multivan στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Skoda Karoq στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Ford Ranger Raptor στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store