Πότε τελειώνει ο «πονοκέφαλος» των ημιαγωγών

Πρόκειται για ένα πρόβλημα το οποίο εμφανίστηκε περίπου στις αρχές του 2020 και ταλανίζει από τότε όλους τους κατασκευαστές αυτοκινήτων (και όχι μόνο αυτούς). Βλέπετε, με τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας, τις μονάδες ελέγχου και άλλα συναφή, οι ημιαγωγοίτσιπ) έχουν γίνει απαραίτητο «εργαλείο» για τη συμπλήρωση των κρίκων μιας αλυσίδας που συνθέτουν ένα αυτοκίνητο. Η αλήθεια είναι πως το πρόβλημα είναι πολύ μεγάλο, αλλά ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αρχίσει να βλέπουν φως στο τούνελ.

Η Ford για παράδειγμα, έχει αναφέρει πολλάκις πως η κρίση με τους ημιαγωγούς θα αρχίσει να μειώνεται κατά το δεύτερο μισό του έτους, παρόλο που οι προβλέψεις κάνουν λόγο πως το πρόβλημα θα συνεχιστεί έως το 2024. Μπορεί, πάντως, το πρόβλημα να συνεχιστεί έως τότε, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν θα υπάρξει βελτίωση της κατάστασης. Πιο απτά αποτελέσματα από τη μεριά της έχει η Hyundai. Δεν μένει στις δηλώσεις, όπως η Ford, αλλά έχει οριοθετήσει κιόλας έναν μεγάλο στόχο για τον Ιούνιο. Πιο συγκεκριμένα, ο Νοτιοκορεάτης κατασκευαστής σκοπεύει να συναρμολογήσει τον Ιούνιο ούτε λίγο ούτε πολύ 350.000 οχήματα. Αν τα καταφέρει, τότε αυτός ο αριθμός θα αποτελέσει τον υψηλότερο ενός μηνός μετά από 4 χρόνια, πριν καν εμφανιστεί ο Covid-19.

Ναι μεν τον Ιανουάριο η εταιρεία παρήγαγε λίγο πάνω από 285.000 μονάδες, οι ρυθμοί, όμως, αυξάνονται και τον Απρίλιο θα μπορούσε να φτάσει τις 323.000. Πλέον, αυτό που απομένει για τη Hyundai, είναι να φτάσει τις 350.000. Η Intel, μια εκ των μεγαλύτερων εταιρειών παραγωγής τσιπ στον κόσμο, προειδοποίησε πάρα πολλές φορές πως τα επίπεδα προ-2020 δεν θα είναι εφικτά τουλάχιστον έως το 2024, καθώς υπάρχουν διάφορα προβλήματα, μεταξύ άλλων οι γεωπολιτικές καταστάσεις στην Ευρώπη.

Από την άλλη πλευρά, όμως, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων εμφανίζονται αισιόδοξοι πως τα πράγματα θα αρχίσουν να βελτιώνονται από αυτό το καλοκαίρι, κάτι το οποίο θα οδηγήσει στη λύση του προβλήματος το 2024.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ασύγκριτη Alfa Romeo 155 GTA Stradale (+video)
Η ασύγκριτη Alfa Romeo 155 GTA Stradale (+video)
Toyota Corolla 22 ετών ξέμεινε με 19.250 χιλιόμετρα
Toyota Corolla 22 ετών ξέμεινε με 19.250 χιλιόμετρα
Lexus: «Μπορεί να είναι χειροκίνητο το νέο LFA»
Lexus: «Μπορεί να είναι χειροκίνητο το νέο LFA»
Η Οδύσσεια ενός ταξιδιού με ηλεκτρικό
Η Οδύσσεια ενός ταξιδιού με ηλεκτρικό
«Ξεραίνει» η τιμή της Ferrari F50 του Μάικ Τάισον
«Ξεραίνει» η τιμή της Ferrari F50 του Μάικ Τάισον
Το Google Maps προκάλεσε επιχείρηση διάσωσης! (+video)
Το Google Maps προκάλεσε επιχείρηση διάσωσης! (+video) …
Χαλασμός για το νέο πάμφθηνο μεσαίο SUV
Χαλασμός για το νέο πάμφθηνο μεσαίο SUV
Αυτό είναι το βασικό μονοκάμπινο νέο VW Amarok
Αυτό είναι το βασικό μονοκάμπινο νέο VW Amarok
Ισχυρότερο και ταχύτερο από ποτέ το νέο Suzuki Swift Sport
Ισχυρότερο και ταχύτερο από ποτέ το νέο Suzuki Swift Sport …
Νέο Mazda2 Hybrid με τιμή από 18.692 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της αστεράτης νέας Mercedes-Benz GLC
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα έκδοση VW ID.3 Prime Pro S (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η «χιλιομετροφάγος» Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai 1.5 e-Power 190 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του νέου Kia XCeed
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ελληνική πρεμιέρα για την Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας BMW Σειρά 3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές και οι εξοπλισμοί του νέου Kia Niro
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda Civic στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store