Πρεμιέρα για το νέο σήμα της VW

Η VW εισέρχεται σε νέα εποχή, κάτι που εκφράζεται πρόδηλα τόσο με την παρουσίαση του ID.3, όσο κυρίως με την εκπεφρασμένη δήλωση των ιδεωδών της φίρμας: το σήμα.

Δείτε ακόμα: Η τιμή του ταχύτερου VW Golf GTI όλων των εποχών στην Ελλάδα

Είχαμε δει την αμερικανική βερσιόν του, η οποία πρακτικά ήταν ίδια με το προηγούμενο αλλά σε δισδιάστατη εκτέλεση και με μαύρο φόντο αντί του παραδοσιακού μπλε. Για την Ευρώπη, όμως, οι αλλαγές είναι περισσότερες. Το μοτίβο είναι ακόμα πιο λεπτό, ενώ το μπλε έχει δυο μορφές: όπως το βλέπουμε στην φωτογραφία, σε ρόλο background, και στο ίδιο το σήμα, όταν το χρώμα του περιβάλλοντος χώρου (το λευκό των ιστοσελίδων, για παράδειγμα). Το σήμα αυτό αφορά τις αντιπροσωπείες και την εικόνα της ίδιας εταιρίας, μια κίνηση που θα φέρει αντικατάσταση σημάτων σε 171 αγορές εν συνόλω 154 χωρών παγκοσμίως. Πάνω από 70.000 σήματα θα αντικατασταθούν σε αντιπροσωπείες και γενικότερες εγκαταστάσεις.

Διαβάστε επίσης: Τα VW e-up!, e-Golf και Audi e-tron στην 84η ΔΕΘ

Για την δημιουργία και την τελική του διαμόρφωση, συνεργάστηκε ένα επιτελείο 19 ολόκληρων ομάδων της VW μαζί με 17 ανεξάρτητους συνεργάτες. Η «Νέα VW», όπως ονομάζεται η τεχνοτροπία που εκφράζεται μέσα από το ανασχεδιασμένο σήμα και την παρουσίαση του ID.3, έχει ως ορίζοντα ένα μέλλον με προτεραιότητα στην ηλεκτροκίνηση και την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, όπως δήλωσε ο Chief Marketing Officer της εταιρίας, Jochen Sengpiehl.

Get it on Google Play Download on the App Store