Stellantis: «Ασύμφορη η πίεση για εξέλιξη ηλεκτρικών» - AutoGreekNews

Stellantis: «Ασύμφορη η πίεση για εξέλιξη ηλεκτρικών»

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ριχτεί στη μάχη για την επέκταση της ηλεκτροκίνησης, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το θέλουν κιόλας. Η συντριπτική πλειοψηφία του κλάδου εξαναγκάζεται στην ηλεκτρική στροφή, λόγω των «δρακόντειων» περιβαλλοντικών νομοθετημάτων που ήδη εφαρμόζονται ή βρίσκονται καθ’ οδόν. Αυτή η πίεση, σύμφωνα με τον CEO της Stellantis, εγκυμονεί κινδύνους για το σύνολο της παραγωγικής διαδικασίας.

Ο Carlos Tavares μίλησε σε συνέδριο του Reuters Next για τις πιέσεις που δέχεται η αυτοκίνηση, αναφορικά με την εξάπλωση των ηλεκτρικών οχημάτων, σκιαγραφώντας ένα όχι ιδιαίτερα λαμπρό σκηνικό: «Αυτό που έχει αποφασιστεί, είναι μια επιβολή της ηλεκτροκίνησης στις αυτοκινητοβιομηχανίες. Μια τεχνολογία με 50% μεγαλύτερο κόστος κατασκευής, συγκριτικά με ένα συμβατικό αυτοκίνητο. Δεν υπάρχει περίπτωση να μετακυλήσουμε τόσο κόστος στον αγοραστή, καθώς έτσι τα EV αυτοκίνητα θα ήταν απλησίαστα για το μεγαλύτερο κομμάτι της μεσαίας τάξης».

Ο Πορτογάλος ανέφερε πως για να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις της νέας εποχής ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας, θα πρέπει να εκτοξεύσει την παραγωγική δραστηριότητα: «Μέσα στην επόμενη 5ετία θα πρέπει να έχουμε ανεβάσει την ετήσια παραγωγικότητα των ηλεκτρικών στο 10%, τη στιγμή που μέχρι πρότινος βρισκόμασταν στο 2 με 3%. Το μέλλον θα δείξει ποιος θα μπορέσει να τα καταφέρει και ποιος όχι. Η αυτοκινητοβιομηχανία θα φτάσει στα όριά της με αυτές τις απαιτήσεις».

Απαιτήσεις που, σύμφωνα με τον Tavares, ελλοχεύουν κινδύνους για θέσεις εργασίας και ποιότητα προϊόντος. Τα κόστη που θα κληθούν να απορροφήσουν οι εταιρίες, αναπόφευκτα θα οδηγήσουν σε περικοπές. Πρώτος υποψήφιος, όπως πάντα, το εργατικό δυναμικό. Άποψη που συμμερίζεται και ο πρόεδρος της Toyota. Εν συνεχεία, λόγω και της πρεμούρας για ραγδαία ανάπτυξη της ηλεκτρικής γκάμας κάθε κατασκευαστή, η μείωση στο επίπεδο ποιότητας – τουλάχιστον μέχρι να επιτευχθούν τα απαραίτητα ισοζύγια.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ακριβότερο έως 7.000 ευρώ το νέο Opel Mokka
Ακριβότερο έως 7.000 ευρώ το νέο Opel Mokka
GR Yaris βγάζει Porsche 911 από χαντάκι! (+video)
GR Yaris βγάζει Porsche 911 από χαντάκι! (+video)
Ποια είναι η τιμή του νέου Nissan Z Coupe;
Ποια είναι η τιμή του νέου Nissan Z Coupe;
Έξυπνη πατέντα για τις σακούλες σε τιμή χάρισμα
Έξυπνη πατέντα για τις σακούλες σε τιμή χάρισμα …
Η Nissan είναι «ζεστή» για επιστροφή του Silvia!
Η Nissan είναι «ζεστή» για επιστροφή του Silvia!
Infiniti Q45 βιτρίνας & δώρο Motorola με πορτάκι!
Infiniti Q45 βιτρίνας & δώρο Motorola με πορτάκι!
Renault Clio είναι πια σωστό τανκ! (+videos)
Renault Clio είναι πια σωστό τανκ! (+videos)
«Καπέλο» 32.000 ευρώ οι φόροι στο νέο Audi RS 3
«Καπέλο» 32.000 ευρώ οι φόροι στο νέο Audi RS 3
Έξυπνοι αισθητήρες καταγράφουν το παράνομο παρκάρισμα!
Έξυπνοι αισθητήρες καταγράφουν το παράνομο παρκάρισμα! …
Τιμές κι εξοπλισμοί για το νέο Kia EV6!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του Toyota Aygo X στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Suzuki Vitara 1.5 Hybrid: Τιμές, εξοπλισμός & επιδόσεις
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει το νέο Volvo C40 Recharge 408 hp;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Toyota RAV4 Adventure σε τιμή για έχοντες
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Ford Focus στην Ελλάδα!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ισχυρότερο Ford των 80.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Suzuki Vitara Hybrid 1.5 λτ. 116 hp (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store