Στέλνουν οι εταιρείες «ύποπτα» αυτοκίνητα στα crash tests;

Σε μία ενδιαφέρουσα αποκάλυψη προέβη ο ανεξάρτητος οργανισμός δοκιμών ασφάλειας Euro NCAP, αλλά και ο βρετανικός οργανισμός Thatcham, καθώς όπως λένε στελέχη τους βρήκαν ανταλλακτικά σε αυτοκίνητα υπό δοκιμή, στα οποία αναγράφονταν ότι είναι για τις δοκιμές πρόσκρουσης.

Δείτε ακόμη: Γιατί δεν πρέπει να ξεκουράζεις το πόδι σου στον συμπλέκτη (+video)

Τα ανταλλακτικά αυτά ήταν αερόσακοι, ISOFIX βάσεις για παιδικά καθίσματα, ακόμη και ειδικός αφρός στα καθίσματα. Όπως λέει και ο υπεύθυνος του οργανισμού Thatcham Matthew Avery «βρήκαμε κάποια ανταλλακτικά στα αυτοκίνητα υπό δοκιμή τα οποία ανέγραφαν επάνω τους πως είναι μόνο για τις δοκιμές πρόσκρουσης».

Όλα τα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής που πωλούνται σήμερα επί ευρωπαϊκού εδάφους, περνάνε από δοκιμές πρόσκρουσης, ενώ αμέσως μετά γίνεται και έλεγχός τους για να δουν τη συμπεριφορά τους. Όπως είναι φυσικό, αυτό έκανε τους οργανισμούς να ξεκινήσουν έρευνα με την απάντηση που έχει λάβει επισήμως ο Euro NCAP, να είναι πως «τα αυτοκίνητα που πάνε για δοκιμές πρόσκρουσης είναι ειδικές παραγγελίες και προκειμένου να ξεχωρίζουν από τα υπόλοιπα, της κανονικής παραγωγής αναγράφεται επάνω τους το Euro NCAP. Αυτό σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει πως είναι βελτιστοποιημένα για τις δοκιμές πρόσκρουσης».

Διαβάστε επίσης: Οι ταξινομήσεις Σεπτεμβρίου φανέρωσαν το κόλπο του Αυγούστου

Κάτι που βεβαίωσε και ο οργανισμός Euro NCAP, λέγοντας πως «δεν έχει αποδειχτεί πως οι εταιρείες προσπάθησαν να κλέψουν στα τεστ πρόσκρουσης. Μάλιστα θέση πήρε και ο Mike Hawes, διευθυντής της Society of Motor Manufacturers (SMMT) λέγοντας πως «είναι συνήθης διαδικασία να σημαδεύονται ανταλλακτικά κατά την παραγωγή».

Πηγή: dailymail

Get it on Google Play Download on the App Store