Τα φορτηγά της Mercedes προστατεύουν τα δίκυκλα

Στα πρόσφατα χρόνια, η προστασία των ευάλωτων χρηστών του δρόμου έχει γίνει προτεραιότητα για τις εταιρίες. Πεζοί, ποδηλάτες και μοτοσικλέτες έχουν μπει -κυριολεκτικά- στα ραντάρ των αυτοκινήτων, με τα συστήματα αναγνώρισης τυφλών σημείων να σώζουν ζωές.

Αν υπάρχουν οχήματα που υποφέρουν από τυφλές γωνίες, αυτά είναι με διαφορά τα φορτηγά. Παρά τους τεράστιους καθρέπτες, ο αναλόγου επιπέδου όγκος και το μεγάλο ύψος αφήνουν πολλές φορές αθέατα δίκυκλα, ειδικά στη δεξιά μεριά. Οι οδηγοί των βαρέων οχημάτων έχουν το επιπλέον μειονέκτημα πως μια μοτοσικλέτα ή ένα ποδήλατο, μπορεί να βρίσκονται ακόμα και κάτω από τον καθρέπτη. Προφανώς το ανθρώπινο μάτι είναι αδύνατο να τα εντοπίσει, κάτι που σημαίνει πως για να αντιληφθεί πως υπάρχουν δίπλα στο φορτηγό, ο οδηγός θα πρέπει να έχει έκτη αίσθηση. Καταλαβαίνουμε, λοιπόν, πως αν κινηθεί προς το μέρος τους (σε μια αλλαγή λωρίδας, λόγου χάρη, ή δεξιά στροφή), ο μόνος τρόπος να αποτραπεί το μοιραίο είναι να αντιδράσουν σαν νίντζα οι δικυκλιστές.

Ευτυχώς, έχουν αρχίσει να αναπτύσσονται αντίστοιχα συστήματα και για τους γίγαντες των δρόμων. Η Mercedes συγκαταλέγεται στους πρωτοπόρους, με το Sideguard Assist. Μια ηλεκτρονική δικλείδα ασφαλείας που σκανάρει τα «νεκρά» σημεία των πλαϊνών καθρεπτών και ενημερώνει τον οδηγό, όταν κάποιο όχημα ή πεζός βρίσκεται εκεί, διαθέτοντας και κάμερα στο εσωτερικό. Σύμφωνα με τους Γερμανούς, μόνο πέρσι εξοπλίστηκαν 600 Actros και Arocs με το S1R, μετά την αγορά τους.

H Mercedes-Benz Trucks, μάλιστα, ετοιμάζει την αναβαθμισμένη εκδοχή του Sideguard Assist (από το 2016 προσφέρεται), που θα λανσαριστεί τον προσεχή Ιούνιο. Το S1X, όπως ονομάζεται, θα μπορεί να επενεργήσει στα χειριστήρια του οχήματος, πέρα από το να ειδοποιεί τον οδηγό. Το φορτηγό θα μπορεί να φρενάρει αυτόματα σε περίπτωση ανίχνευσης αντικειμένου, ενώ σε ταχύτητες μέχρι 20 χλμ./ώρα το S1R θα μπορεί μέχρι να το ακινητοποιήσει. Παράλληλα, θα ενσωματωθεί και σύστημα διατήρησης λωρίδας, που θα επενεργεί στο τιμόνι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι πρώτες τιμές της νέας BMW M3 CS
Οι πρώτες τιμές της νέας BMW M3 CS
Η Porsche έφαγε «άκυρο» από την Tata!
Η Porsche έφαγε «άκυρο» από την Tata!
Η Dacia κάνει χαβαλέ στη BMW για τα κρύα
Η Dacia κάνει χαβαλέ στη BMW για τα κρύα
Ferrari Testarossa ζωγραφίζει στα χιόνια (+video)
Ferrari Testarossa ζωγραφίζει στα χιόνια (+video)
Αγέραστο Honda NSX με 645.500 χλμ.! (+video)
Αγέραστο Honda NSX με 645.500 χλμ.! (+video)
Οι χαώδεις διαφορές στα best sellers Ευρώπης-Αμερικής
Οι χαώδεις διαφορές στα best sellers Ευρώπης-Αμερικής …
Γερμανία: «Τα ηλεκτρικά κάνουν περιττά τα όρια ταχύτητας»
Γερμανία: «Τα ηλεκτρικά κάνουν περιττά τα όρια ταχύτητας» …
VW: «Δεν είναι ανταγωνιστικό το υδρογόνο»
VW: «Δεν είναι ανταγωνιστικό το υδρογόνο»
Ποια είναι τα δημοφιλέστερα χρώματα της αγοράς;
Ποια είναι τα δημοφιλέστερα χρώματα της αγοράς; …
Η τιμή του νέου Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid 140 hp
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στην Ελλάδα η BMW i7 των 162.150 ευρώ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι νέες τιμές των Toyota C-HR και Corolla Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota RAV4 GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Jeep Avenger στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμός του VW ID. Buzz στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota Corolla 1.8 Hybrid 140 hp
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η νέα BMW Σειρά 7 στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Mercedes A-Class και B-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και επιδόσεις του νέου Volvo EX90
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές, εξοπλισμοί και επιδόσεις του Nissan Ariya
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του ανανεωμένου και επετειακού Mazda6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store