Τα σχέδια της Ferrari για το πρώτο της ηλεκτρικό

Οι ηλεκτρικές εξελίξεις δεν αφήνουν κανέναν κατασκευαστή ανεπηρέαστο. Είτε πρόκειται για mainstream εταιρία, είτε για κολοσσό με πωλήσεις εκατομμυρίων, είτε για δημιουργούς υπεραυτοκινήτων. Ούτε καν ένας μύθος, με το βεληνεκές της Ferrari, δεν μπορεί να μείνει χωρίς ηλεκτρική εκπροσώπηση.

Το Μαρανέλο προγραμματίζει να παρουσιάσει την πρώτη της αμιγώς ηλεκτρική πρόταση, το 2025. Μέχρι σήμερα δεν υπήρχε ιδιαίτερη ενημέρωση για το ποιόν του μοντέλου, όμως αυτό αλλάζει μέσα από τα σχέδια που διέρρευσαν και δείχνουν τις πατέντες των Ιταλών, αναφορικά με το πρώτο τους EV. Όπως βλέπουμε, τα πατενταρισμένα σκίτσα δείχνουν διάταξη με δυο μπαταρίες: μια μεγάλη, μεταξύ καμπίνας και πίσω άξονα, και μια μικρότερη κάτω από τα καθίσματα. Η πρώτη λογικά λειτουργεί ως παροχή για τον/τους ηλεκτροκινητήρα/ες και η δεύτερη για τα υπόλοιπα συστήματα του αυτοκινήτου.

Κάθε μπαταρία εδράζεται σε δικό της υποπλαίσιο, ξεχωριστό από το κυρίως σασί, και τοποθετημένες όσο το δυνατόν πιο κοντά στο κέντρο της κατασκευής. Μια διάταξη προς όφελος της συγκέντρωσης των μαζών κεντρικά, βελτιστοποιώντας την κατανομή βάρους και κατ’ επέκταση το στήσιμο και τα δυναμικά χαρακτηριστικά.

Η χωροταξία μπαταριών και ηλεκτρικών μοτέρ θυμίζει αρκετά την κεντρομήχανη διάταξη των θερμικών Ferrari, ενώ και σχεδιαστικά δεν παρατηρούνται τεράστιες διαφορές με τις γραμμές των F8 Tributo, 296 GTB και SF90 Stradale. Δείγμα άκρως θετικό, καθώς τουλάχιστον εμφανισιακά το πρώτο ηλεκτρικό «Cavallino Rampante» δεν θα αποκλίνει ιδιαίτερα από όσα έχουμε συνηθίσει. Η Ferrari μάλιστα αναφέρει πως έχει αφήσει χώρο για τοποθέτηση βενζινοκινητήρα στην νεοσύστατη πλατφόρμα, οπότε δεν αποκλείεται να δούμε μια σειρά από plug-in υβριδικά μοντέλα να πλαισιώνουν το ηλεκτρικό.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πώς συγκρίνονται τα Citroen C4 X και Peugeot 408;
Πώς συγκρίνονται τα Citroen C4 X και Peugeot 408;
Η DS θέλει να καταργήσει τις οθόνες από τα αυτοκίνητα
Η DS θέλει να καταργήσει τις οθόνες από τα αυτοκίνητα …
Καταπέλτης 2,8 δλ. στο 0-100 η τετρακίνητη BMW M4!
Καταπέλτης 2,8 δλ. στο 0-100 η τετρακίνητη BMW M4!
Η BEAT μειώνει τη χρέωση προμίσθωσης στο 1,20 ευρώ
Η BEAT μειώνει τη χρέωση προμίσθωσης στο 1,20 ευρώ …
Ποιο αυτοκίνητο είχε τον κλιματισμό στην άκρη;
Ποιο αυτοκίνητο είχε τον κλιματισμό στην άκρη; …
Skoda Target 37ετίας «βαράει» με την τιμή του
Skoda Target 37ετίας «βαράει» με την τιμή του
«Οφσάιντ» τα Audi από τη Ρεάλ Μαδρίτης
«Οφσάιντ» τα Audi από τη Ρεάλ Μαδρίτης
Απίστευτα λεφτά για υπερσπάνιο VW - Porsche T3!
Απίστευτα λεφτά για υπερσπάνιο VW - Porsche T3!
Alfa Romeo: «Αν υπάρξει ζήτηση, θα έρθει Tonale QV»
Alfa Romeo: «Αν υπάρξει ζήτηση, θα έρθει Tonale QV»
Ανακοινώθηκαν οι τιμές του νέου VW Caddy Life
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα VW ID.5 και ID.5 GTX (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Toyota bZ4X στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησε στην Ελλάδα το πολυτάλαντο Dacia Jogger
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακόμα πιο ισοπεδωτικό το Jeep Wrangler 4xe
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε στην Ελλάδα το φθηνότερο 7θέσιο Crossover
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Το Toyota Aygo X ήρθε στην Ελλάδα (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat Panda Hybrid σε χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW Multivan στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Skoda Karoq στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store