Ταχύτερο από το GR Corolla το νέο Civic Type R!

Το νέο Civic Type R είναι ισχυρότερο, κατά πολλούς καλύτερο εμφανισιακά και σύμφωνα με τη Honda ακόμα ικανότερο στην πίστα. Πώς μεταφράζονται όλα τα παραπάνω σε αποτέλεσμα;

Το Motor Trend είναι από τα πρώτα Μέσα παγκοσμίως που κατάφεραν να δοκιμάσουν το FL5, μετρώντας τα πάντα: 0-100 χλμ./ώρα, 100-0 χλμ./ώρα και skidpad. Με άλλα λόγια, πώς γκαζώνει/φρενάρει/στρίβει μέσα από αριθμούς. Τα μετρητικά όργανα αποτύπωσαν μερικά πολύ ενδιαφέροντα συμπεράσματα, ιδίως στο θέμα της επιτάχυνσης. Ο 2.0λιτρος VTEC Turbo παράγει στο νέο Type R αμερικανικών προδιαγραφών 315 ίππους, σημειώνοντας αύξηση 9 ίππων σε σχέση με το απερχόμενο και ερχόμενο σχεδόν στα ίδια επίπεδα με το αντίστοιχο ευρωπαϊκό (320 άλογα). Η ελαφρώς αυξημένη ισχύ συνοδεύεται από μεγαλύτερες διαστάσεις, που με τη σειρά τους έχουν επιφέρει άνοδο της ένδειξης στη ζυγαριά (+40 κιλά, 1.430 στο σύνολο).

Η συσχέτιση βάρους-ισχύος αποτυπώθηκε στα χρονόμετρα των Αμερικανών, καθώς το 0-100 χλμ./ώρα (0-96 χλμ./ώρα για την ακρίβεια, όπως αντιστοιχεί το 0-60 μίλια) ολοκληρώνεται σε 5,3 δλ. Χρόνος εξαιρετικός κατά μόνας, αλλά χωρίς να ξεπερνάει τον αντίστοιχο του προηγούμενου Limited Edition (επίσης 5,3 δλ.). Η κατάσταση μάλιστα ανατρέπεται στο 400άρι, όπου το νέο «Τάπερ» περνάει τη γραμμή του τερματισμού σε 13,9 δλ. και ταχύτητα εξόδου 167,8 χλμ./ώρα, ενώ το FK8 Limited Edition τα είχε καταφέρει σε 13,7 δλ. και με 173,5 χλμ./ώρα! Συγκριτικά με το απλό απερχόμενο Type R, ωστόσο, το καινούργιο είναι οριακά ταχύτερο: 14,0 δλ. και 164,9 χλμ./ώρα για το προηγούμενο GT.

Εκεί που σημειώνει τη μεγάλη νίκη, όμως, είναι απέναντι στο άσπονδο συμπατριωτή του. Το Motor Trend είχε επίσης το προνόμιο του να είναι από τους πρώτους παγκοσμίως που μέτρησαν το Toyota GR Corolla. Πόσο χρειάστηκε για το 0-100 χλμ./ώρα το τετρακίνητο hot hatch των 304 ίππων; 5,4 δλ.! Το μπροστοκίνητο Type R, δηλαδή, κατάφερε να το ξεπεράσει για 0,1 δλ.!

toyota gr corolla klirwsi

Στα φρένα και τα πλευρικά G,  η τελευταία γενιά του «Σαμουράι» πραγματικά έλαμψε! Το 100-0 χλμ./ώρα ολοκληρώθηκε σε 31,69 μέτρα, ξεπερνώντας κατά 1,52 μέτρα την επίδοση του VW Golf R και κατά 1,82 μέτρα το Toyota GR Corolla. Στο skidpad δε όχι μόνο άφησε πίσω του τα κορυφαία Golf και Corolla (για 0,09 G, «τραβώντας» 1,03 G), αλλά ισοφάρισε την Porsche Cayman GTS 4.0!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
GPS έστειλε οδηγό κατευθείαν σε λίμνη
GPS έστειλε οδηγό κατευθείαν σε λίμνη
«Αντι-Porsche» από την Xiaomi στις 39.000 ευρώ!
«Αντι-Porsche» από την Xiaomi στις 39.000 ευρώ!
Το Polestar 3 «ψήνεται» στην Αραβία
Το Polestar 3 «ψήνεται» στην Αραβία
Οι Ιάπωνες λαχταρούν πισωκίνητο νέο Mazda6
Οι Ιάπωνες λαχταρούν πισωκίνητο νέο Mazda6
Παγωμένες τιμές Hyundai και εκπτώσεις
Παγωμένες τιμές Hyundai και εκπτώσεις
Η Alfa Romeo 4C θέλει να επιστρέψει ως νέα Spider!
Η Alfa Romeo 4C θέλει να επιστρέψει ως νέα Spider!
Οι Γερμανοί δεν θέλουν μέτρα κατά των Κινέζων
Οι Γερμανοί δεν θέλουν μέτρα κατά των Κινέζων …
Οι Aston Martin του 2010 βουτάνε στο πορτοκαλί
Οι Aston Martin του 2010 βουτάνε στο πορτοκαλί
Ανάκληση σε περιπολικά επειδή «πετάνε» την ταχύτητα!
Ανάκληση σε περιπολικά επειδή «πετάνε» την ταχύτητα! …
Οι τιμές του πληθωρικού Hyundai Ioniq 6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Megane E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Jeep Avenger 1.2Τ στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Volkswagen ID.7 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των νέων MG στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των ανανεωμένων Mercedes-Benz GLE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Μεγάλη αύξηση τιμών στο Mitsubishi Space Star
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των νέων Mercedes-Benz CLA και E-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Mazda3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές νέου Renault Clio LPG, βενζίνης και diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Clio E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota C-HR στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store