Θυμάστε το Honda Accord Type R;

125

Στο άκουσμα της ονομασίας «Type R» αμέσως έρχεται στο νου το Civic Type R που έκανε πρώτη φορά την εμφάνισή του το 1997, αν και είχε προηγηθεί το NSX Type R το 1992 και μετέπειτα, το Integra Type R, το 1995.

Δείτε ακόμα: Honda Civic Type R από τη Mugen προκαλεί τρόμο!

Έκδοση Type R είχε και το Accord στην 6η γενιά του, το οποίο κατασκευάστηκε από το 1998 έως το 2002 και διέθετε αρκετές αλλαγές σε σχέση με τις νορμάλ εκδόσεις. Εξωτερικά ξεχώριζε από τους πιο σπορ προφυλακτήρες, τις μεγαλύτερες ζάντες αλουμινίου και τα αεροδυναμικά βοηθήματα. Στο εσωτερικό, τον σπορ χαρακτήρα του ενίσχυαν τα καθίσματα της Recaro, το τιμόνι της Momo, ο αλουμινένιος επιλογέας των ταχυτήτων και ο πίνακας οργάνων με το λευκό φόντο. Το 2001 ανανεώθηκε εξωτερικά και στο εσωτερικό, ενώ ενισχύθηκε και το κιβώτιο ταχυτήτων.

Δείτε ακόμα: Πόσα άλογα βγάζει το Honda Civic VTi; (+video)

Την κίνηση του Accord Type R αναλάμβανε ένα μηχανικό σύνολο 2.157 κ.εκ., με απόδοση 212 ίππους στις 7.200 σ.α.λ. και ροπή 215 Nm στις 6.700 σ.α.λ., συνδυασμένο με 5άρι μηχανικό κιβώτιο και μπλοκέ διαφορικό Torsen. Το μεσαίο σεντάν των 4,6 μ. μήκους και βάρους 1.305 κιλών επιτάχυνε στο 0-100 χλμ./ώρα σε 7,2 δλ. και η τελική ταχύτητα έφτανε τα 228 χλμ./ώρα.

Παρά τα δυναμικά του χαρακτηριστικά, δεν είχε την τύχη του μικρότερου Civic Type R και έτσι, λόγω χαμηλής ζήτησης δεν βγήκε ξανά. Εν αντιθέσει, το Civic Type R συνεχίζει δυνατά και σε πωλήσεις, ενώ τον περασμένο Φεβρουάριο παρουσιάστηκε ανανεωμένο και στην συλλεκτική έκδοση Type R Limited Edition.

Δείτε ακόμα: Honda Civic 1.5 VTEC Turbo vs Mercedes A 200