Τι αλλάζει στο σύστημα πολυμέσων της VW;

Η VW προσπαθεί σκληρά να βελτιώσει τα οχήματά της σε όλους τους τομείς και μέχρι στιγμής δείχνει να τα καταφέρνει θαυμάσια. Τούτη τη φορά, αποφάσισε να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το ICAS (In Car Application Server), που αφορά το σύστημα πολυμέσων της, αναβαθμίζοντάς το. Εχθρός του καλού είναι το καλύτερο και οι Γερμανοί φρόντισαν να το βελτιώσουν σε μερικούς τομείς, κάνοντάς το μεταξύ άλλων γρηγορότερο. Το ICAS εξοπλίζει αυτή τη στιγμή το νέο Golf GTI και Golf R και θα εξοπλίσει το ανανεωμένο το ID.4 και το ID. Buzz.

Η νέα γενιά 3.0 του συστήματος πολυμέσων, που θα τοποθετηθεί στο ανανεωμένο ID.4, εμφανίζεται πιο άμεση στη διεπαφή, βελτιώνει την αλληλεπίδραση, αλλά και την ταχύτητα, όταν ο χρήστης ακουμπά με το δάχτυλό του την οθόνη. Επίσης, τα γραφικά είναι πιο ευανάγνωστα και αναβαθμίζουν το διάκοσμο της καμπίνας. Από εκεί και πέρα, τα συστήματα υποβοήθησης περιλαμβάνουν νέο βοηθό ταξιδιού με Swarm Data, ο οποίος σε συνεργασία με τους αισθητήρες του οχήματος, μετατρέπεται σε αρωγό για τη διατήρησή του στο κέντρο της λωρίδας, ενώ βελτιωμένες εμφανίζονται και οι ικανότητες αλλαγής λωρίδας . Το head-up display παρέχει πλοήγηση και πλούσια πληροφόρηση με νεότερες κατευθύνσεις και γραφικά.

Ο βοηθός στάθμευσης με λειτουργία μνήμης είναι κι αυτός στη λίστα, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να απομνημονεύσει τη θέση και τις μανούβρες, ενώ οι ενημερώσεις ovet-the-air και το auto hold θα περιλαμβάνονται κι αυτά στις αλλαγές της έκδοσης 3.0 του συστήματος. Αυτό σημαίνει πως με τη χρήση ΟΤΑ, κανείς κάτοχος δεν θα επισκέπτεται τον αντιπρόσωπο για να ενημερώσει το λογισμικό του, αλλά απλά θα ενημερώνονται όλα ασύρματα και μέσω internet.

Οι βελτιώσεις δεν σταματούν εδώ, αφού η μικρή οθόνη του πίνακα οργάνων του προηγούμενου ID.4 εμπλουτίζεται στο μενού της και πλέον, η επιφάνεια των 5,3 ιντσών μπορεί να εμφανίζει το προφίλ οδήγησης, ενώ ένα τρίτο «παράθυρο» τις πληροφορίες για τη διαδρομή. Στις υπάρχουσες ευκολίες, περιλαμβάνονται το ταχύμετρο, η αυτονομία, το προσαρμοζόμενο cruise control και η πλοήγηση. Να σημειωθεί τέλος πως οι κάτοχοι άλλων μοντέλων Volkswagen που χρησιμοποιούν το σύστημα ICAS, θα μπορέσουν να ανανεώσουν το δικό τους αργότερα μέσα στη χρονιά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ασύγκριτη Alfa Romeo 155 GTA Stradale (+video)
Η ασύγκριτη Alfa Romeo 155 GTA Stradale (+video)
Toyota Corolla 22 ετών ξέμεινε με 19.250 χιλιόμετρα
Toyota Corolla 22 ετών ξέμεινε με 19.250 χιλιόμετρα
Lexus: «Μπορεί να είναι χειροκίνητο το νέο LFA»
Lexus: «Μπορεί να είναι χειροκίνητο το νέο LFA»
Η Οδύσσεια ενός ταξιδιού με ηλεκτρικό
Η Οδύσσεια ενός ταξιδιού με ηλεκτρικό
«Ξεραίνει» η τιμή της Ferrari F50 του Μάικ Τάισον
«Ξεραίνει» η τιμή της Ferrari F50 του Μάικ Τάισον
Το Google Maps προκάλεσε επιχείρηση διάσωσης! (+video)
Το Google Maps προκάλεσε επιχείρηση διάσωσης! (+video) …
Χαλασμός για το νέο πάμφθηνο μεσαίο SUV
Χαλασμός για το νέο πάμφθηνο μεσαίο SUV
Αυτό είναι το βασικό μονοκάμπινο νέο VW Amarok
Αυτό είναι το βασικό μονοκάμπινο νέο VW Amarok
Ισχυρότερο και ταχύτερο από ποτέ το νέο Suzuki Swift Sport
Ισχυρότερο και ταχύτερο από ποτέ το νέο Suzuki Swift Sport …
Νέο Mazda2 Hybrid με τιμή από 18.692 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της αστεράτης νέας Mercedes-Benz GLC
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα έκδοση VW ID.3 Prime Pro S (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η «χιλιομετροφάγος» Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai 1.5 e-Power 190 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του νέου Kia XCeed
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ελληνική πρεμιέρα για την Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας BMW Σειρά 3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές και οι εξοπλισμοί του νέου Kia Niro
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda Civic στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store