Το κέρδος του να μην «βρίσκει» το αυτοκίνητο κάτω

Όλοι το έχουμε πάθει. Εκεί που οδηγούμε όμορφα κι ωραία, πλησιάζουμε εξόγκωμα/σαμάρι/ανηφορικό σημείο/ράμπα. Επιβραδύνουμε, σφίγγουμε δόντια και μάτια, όμως τα αυτιά δεν μπορούμε να τα προστατεύσουμε από τον ανατριχιαστικό ήχο της τριβής μεταξύ κάτω μέρους και οδοστρώματος. Την γκριμάτσα μπορείτε πολύ άνετα να την οπτικοποιήσετε. Πάρτε τώρα αυτή, αλλά και ολόκληρο το προαναφερθέν σκηνικό του τρόμου, και προβάλετε σε σπορ αυτοκίνητο.

Διαβάστε επίσης: Πόσο κοστίζει το κοπάνημα σε λακκούβα; (+video)

Οι ιδιοκτήτες sportscars, supercars και βελτιωμένων δέχονται καθημερινά bullying από πάρκινγκ, σαμάρια και οτιδήποτε έρχεται κοντά στο πάτωμα του αυτοκινήτου, ιδιαίτερα το εμπρός μέρος. Πολλοί κατασκευαστές ενσωματώνουν συστήματα ανύψωσης, που ανασηκώνουν είτε χειροκίνητα, είτε αυτόματα κάτω από συγκεκριμένη ταχύτητα. Από τα πρώτα μοντέλα που το εφάρμοσαν, ήταν η Ferrari Enzo. Από το 2002 που παρουσιάστηκε το ιταλικό supercar, το εν λόγω σύστημα διαδόθηκε και στα κατώτερα στρώματα. Κατώτερα με βάση την Enzo, καθώς οι Porsche 991 Carrera και η σημερινή Corvette μόνο ως καθημερινά αυτοκίνητα δεν λογίζονται. Όμως μπορεί να έρθουν αντιμέτωπα με καθόλα καθημερινές δυσκολίες, όπως το ανέβασμα σε ράμπα.

Για το λόγο αυτό, η Chevrolet διαθέτει προαιρετικά το σύστημα Front Lift που αυξάνει την απόσταση του εμπρός μέρους από το έδαφος μέχρι 5 εκατοστά, σε ταχύτητες κάτω των 38 χλμ./ώρα (24 μίλια/ώρα). H διαδικασία διαρκεί 2,8 δλ. και μπορεί να γίνει τόσο χειροκίνητα, όσο αυτόματα. Στη δεύτερη περίπτωση, ο οδηγός δύναται να αποθηκεύσει μέχρι 1.000 τοποθεσίες ώστε το Front Lift -που συνεργάζεται με το GPS- να γνωρίζει εκ των προτέρων και να είναι προετοιμασμένο, προκειμένου να σηκώσει τη μύτη μόνο του! Η τιμή του συστήματος μέχρι πρόσφατα ήταν στα 1.495 δολάρια, όμως η αμερικανική εταιρία ανακοίνωσε αύξηση 500 δολαρίων. Οπότε φτάνουμε κοντά στις 2.000 δολάρια (1.995 – 1.684 ευρώ).

Δείτε ακόμα: Η νέα Corvette «έκοψε» άξονα σε dragster (+video)

Το κόστος προφανώς λίγο θα απασχολήσει όποιον έχει τις 59.000 δολάρια, από όπου ξεκινάει η ‘Vette. Εξάλλου, στο πρώτο σαμαράκι που το αυτοκίνητο δεν θα αφήσει κάτω -στην καλύτερη- τον προφυλακτήρα, το Front Lift έχει κάνει απόσβεση. Το αδικαιολόγητο  «καπέλο» των 500 δολαρίων ωστόσο, έχει δημιουργήσει κλίμα στις Η.Π.Α. Κυρίως γιατί μια ανώνυμη πηγή, μέσα από την General Motors, δήλωσε πως η όλη κατασκευή δεν στοιχίζει ούτε 600 δολάρια. Δηλαδή, ήδη με την τιμολόγηση των 1.495 δολαρίων η GM είχε κέρδος άνω του 100%!

Διαβάστε επίσης: Το απίστευτο κέρδος της Ferrari ανά αυτοκίνητοΚάτι που σημαίνει πως, αν ευσταθούν οι ισχυρισμοί της πηγής, με την αυξημένη τιμή ο κατασκευαστής βάζει «τσέπη» πάνω από τριπλό όφελος. Από τον Οκτώβρη του 19, όταν λανσαρίστηκε η 8η γενιά, μέχρι σήμερα έχουν πουληθεί σχεδόν 10.000 κομμάτια (9.771) μόνο στις Η.Π.Α. Κάτι που τοποθετεί μακράν την Corvette στην πρώτη θέση της κατηγορίας. Το 92% εξ αυτών, είναι εξοπλισμένες με το Front Lift. Ήτοι 8.989 κομμάτια. Αν υποθέσουμε πως το κόστος κατασκευής είναι, ας πούμε, 599 δολάρια («ούτε 600» αναφέρεται), μας μένει ένα κέρδος 996 δολαρίων ανά αυτοκίνητο (με την παλιά τιμή των 1.495 δολαρίων είναι τα τρέχοντα στοιχεία πωλήσεων). Ένας απλός πολλαπλασιασμός μας λέει πως η GM έχει βγάλει, μέχρι στιγμής και πάντα κατά προσέγγιση, 895.304 δολάρια μόνο από το Front Lift System!

Δείτε ακόμα: Να τι γίνεται όταν δεν δεις το σαμαράκι (+video)

Αν είναι να αποφεύγονται στιγμές σαν τις παρακάτω πάντως, χαλάλι.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το Isuzu με ανάρτηση Lotus και τετραδιεύθυνση!
Το Isuzu με ανάρτηση Lotus και τετραδιεύθυνση!
Land Rover Discovery για κοστουμάτους αγρότες
Land Rover Discovery για κοστουμάτους αγρότες
Η διαχρονική παρερμηνεία των μπάκετ καθισμάτων
Η διαχρονική παρερμηνεία των μπάκετ καθισμάτων …
«Μπουμπούκι» Hyundai Atos με 15.600 χλμ.
«Μπουμπούκι» Hyundai Atos με 15.600 χλμ.
Θυμάστε το παρανοϊκό Renault Espace F1;
Θυμάστε το παρανοϊκό Renault Espace F1;
Το φθηνότερο ηλεκτρικό pick up των 3.150 ευρώ
Το φθηνότερο ηλεκτρικό pick up των 3.150 ευρώ
Και plug-in υβριδικό το επόμενο Ford Ranger
Και plug-in υβριδικό το επόμενο Ford Ranger
Έρχεται το απόλυτο διπλοκάμπινο αγροτικό 4x4
Έρχεται το απόλυτο διπλοκάμπινο αγροτικό 4x4
Αυτοκίνητο γεμάτο σκουριά πουλήθηκε 150.500 ευρώ!
Αυτοκίνητο γεμάτο σκουριά πουλήθηκε 150.500 ευρώ! …
Το νέο trendy υβριδικό αυτοκίνητο των 11.990 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda CR-V e:HEV
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το φθηνότερο μικρομεσαίο crossover
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα ειδική έκδοση για το Citroen C3 Aircross!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes EQA! Πόσο κοστίζει;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμή σοκ για το νέο υβριδικό Fiat Panda
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η νέα Skoda Octavia Scout
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέες εκδόσεις Kia Sportage σε χαμηλότερες τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο φθηνό οικογενειακό των 14.500 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το 1.500άρι SUV των 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Φθηνότερη έως 16.500 ευρώ η Alfa Romeo Giulia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 17.950 ευρώ το νέο Citroen C4 C-Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων