Το νέο Suzuki Jimny πιάστηκε στα… πράσα

78

Όπως σας είχαμε ενημερώσει και την προηγούμενη εβδομάδα, το νέο Suzuki Jimny έχει ήδη ξεκινήσει να ρολάρει από τη γραμμή παραγωγής, κάτι που μαρτυρούν και οι κατασκοπευτικές εικόνες, που δείχνουν εκατοντάδες αντίτυπά του, όπως μπορείτε να δείτε εδώ.

Δείτε ακόμη: Τα φθηνότερα SUV βενζίνης μέχρι 15.000 ευρώ

Πλέον, όμως έχουμε νέες εικόνες οι οποίες μπορεί να είναι μέτριας ανάλυσης, δεν παύουν όμως να είναι και οι πιο αποκαλυπτικές που έχουμε δει από το ιαπωνικό, μικρό 4×4 μέχρι σήμερα. Το μοντέλο πιάστηκε στα… πράσα, κατά την διάρκεια ανεπίσημης παρουσίασής του στην Ιαπωνία.

Η τέταρτη γενιά του Suzuki Jimny, φαίνεται ξεκάθαρα πλέον πως έχει αρκετά γωνιώδες αμάξωμα. Η γραμμή οροφής είναι παράλληλη με το έδαφος, ενώ στο εμπρός μέρος κυριαρχεί η μάσκα σε μαύρο χρώμα και τα στρογγυλά φώτα, φλας και προβολείς. Προφυλακτήρες, οροφή και εξωτερικοί καθρέφτες είναι σε μαύρο χρώμα και όπως έχουμε μάθει οι πελάτες θα μπορούν να κάνουν τους δικούς τους χρωματικούς συνδυασμούς στο αμάξωμα.

Το επίσημο λανσάρισμα του νέου Suzuki Jimny το περιμένουμε μέσα στο έτος, με τις τελευταίες πληροφορίες να λένε πως θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στην έκθεση αυτοκινήτου του Τόκιο τον ερχόμενο Οκτώβριο (ίσως όμως αποκαλυφτεί πιο νωρίς μέσω internet, καθώς όπως φαίνεται όλα είναι πλέον έτοιμα).

Σύμφωνα με τα όσα μαθαίνουμε από τον ιαπωνικό τύπο, το σασί του νέου Suzuki Jimny θα παραμείνει σκαλωτό, καθώς αυτό βελτιστοποιεί τις εκτός δρόμου ικανότητες του μοντέλου, ενώ θα εξακολουθήσει να διαθέτει δυνατότητα επιλογής υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων. Χαρακτηριστικά που το κάνουν μοναδικό στην κατηγορία του και σύμφωνα με τους ιθύνοντες της Suzuki αποτελούν λόγο για να το επιλέξει κάποιος.

Διαβάστε επίσης: Ποια SUV βγάζουν λιγότερα προβλήματα

Όσον αφορά στο εσωτερικό του, αυτό θα μοιάζει αρκετά με του νέου Ignis, με στοιχεία από το Swift. Σκληρά, ανθεκτικά πλαστικά θα απαρτίζουν την καμπίνα, ενώ θα υπάρχει οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων στο κέντρο του ταμπλό. Για τα μοτέρ του ακόμη το τοπίο δεν έχει ξεκαθαρίσει, παρόλα αυτά ο τούρμπο 1.0 λτ. BoosterJet μοιάζει λογική επιλογή, παρέα με τον ατμοσφαιρικό 1.2 λτ. αμφότεροι βενζίνης. Το αυτοκίνητο που βλέπουμε εδώ πάντως, λέγεται πως έχει μοτέρ 660 κ.εκ. τριών κυλίνδρων, με 54 ίππους και θα το φορούν μόνο τα αυτοκίνητα της εκεί αγοράς.