Toyota Supra του 97 σε τιμή μεγαλύτερη της καινούργιας!

Ότι η Toyota Supra MKIV είναι συλλεκτικό αυτοκίνητο, αρχίζει να γίνεται μια πραγματικότητα. Ότι η διάδοχος θέλει πολλά «ψωμιά» για να την φτάσει σε δημοτικότητα –και αν το καταφέρει ποτέ-επίσης. Οπότε το γεγονός ότι μοντέλα του 1997 ξεπερνούν σε κόστος αγοράς την καινούργια, δεν προκαλεί έκπληξη.

Δείτε ακόμα: «Μαμά» Toyota Supra δική σας με… πόσο;

Η συγκεκριμένη Supra είναι βαμμένη σε απόχρωση Deep Jewel Green Pearl και συνδυάζει το πράσινο χρώμα του αμαξώματος, με χρωμιωμένες ζάντες αλουμινίου – αμφότερα προσφάτως φρεσκαρισμένα. Αποτελεί την επετειακή έκδοση 15th Anniversary Special Edition, για την συμπλήρωση 15 ετών παρουσίας του ονόματος «Supra», και ξεχωρίζει αφενός λόγω του χρωματικού συνδυασμού αμαξώματος-τροχών, αφετέρου λόγω των αντίστοιχων σημάτων στα φτερά.

Στο εσωτερικό συναντούμε δερμάτινες επενδύσεις, σπορ ηλεκτρικά καθίσματα, αυτόματο κλιματισμό και πλήρως εργοστασιακή διάταξη σε όλα τα εξαρτήματα (ταμπλό, τιμόνι, λεβιές ταχυτήτων). Μέχρι και το εργοστασιακό κασετόφωνο υπάρχει!

Κάτω από το καπό φωλιάζει ο θρυλικός 2JZ-GTE, επίσης σε εντελώς ανέγγιχτη κατάσταση. Ο εξακύλινδρος εν σειρά twinturbo 3λιτρος κινητήρας αποδίδει 320 ίππους, οι οποίοι φυσικά καταλήγουν στους πίσω τροχούς μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου και μπλοκέ διαφορικού.

Διαβάστε επίσης: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί η νέα Toyota Supra!

Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη, το αυτοκίνητο έχει διανύσει 100.584 – εκ των οποίων ούτε 1 δεν είναι εντός πίστας. Μεγάλο ατού για Supra, συν η φύλαξη σε κλειστό γκαράζ. Τα υπόλοιπα πιστοποιούνται από το βιβλίο service, αλλά και το αυτοκόλλητο που είχε όταν ήταν στην αντιπροσωπεία, με τον εξοπλισμό και την τιμή. Η οποία το 1997 ήταν 40.320 δολάρια. Fast forward στο 2019, όπου το ίδιο αυτοκίνητο βρίσκεται προς το παρόν στις 60.000 δολάρια και έχουμε ακόμα 3 μέρες μέχρι την ολοκλήρωση της δημοπρασίας. Αν ενδιαφέρεστε, μπορείτε να πλειοδοτήσετε εδώ. Nα σημειώσουμε πως η καινούργια ξεκινάει στις Η.Π.Α. κάτω από τις 50.000 δολάρια (49.990), ενώ ακόμα και η κορυφαία έκδοση μόλις που ξεπερνά τις 55.000 (55.250). Είπαμε, ο παλιός είναι αλλιώς…

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πάτησε τα πρώτα «-άντα» το Peugeot 106
Πάτησε τα πρώτα «-άντα» το Peugeot 106
Νέα ταυτότητα για τη Dacia!
Νέα ταυτότητα για τη Dacia!
Γνωρίζετε τι σημαίνει το όνομα Dacia;
Γνωρίζετε τι σημαίνει το όνομα Dacia;
Ηλεκτρικό ντεμαράζ από τη Mazda μέχρι το 2025
Ηλεκτρικό ντεμαράζ από τη Mazda μέχρι το 2025
Ποιο SUV είναι διαμάντι σε αξιοπιστία;
Ποιο SUV είναι διαμάντι σε αξιοπιστία;
McLaren F1 θα «πιάσει» πάνω από 12,5 εκατ. ευρώ!
McLaren F1 θα «πιάσει» πάνω από 12,5 εκατ. ευρώ!
Η Porsche διέλυσε το ρεκόρ της Audi στα SUV (+video)
Η Porsche διέλυσε το ρεκόρ της Audi στα SUV (+video)
Το φθηνότερο CNG στην Ευρώπη των 9.265 ευρώ
Το φθηνότερο CNG στην Ευρώπη των 9.265 ευρώ
Μάστιγα η κούραση κατά την οδήγηση
Μάστιγα η κούραση κατά την οδήγηση
Ήρθε το νέο διαμάντι των plug-in hybrid SUV
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέες εκδόσεις VW ID.3 και ID.4 σε τιμές ντίζελ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το απόλυτο Τζιπ με 3,5 λτ. κατανάλωση
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο υβριδικό Suzuki Swace. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Toyota Yaris Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota RAV4 των 306 PS στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των κορυφαίων 4κίνητων Mercedes EQA
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Dacia Sandero σε πολύ χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Kona Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
H εκρηκτική Mustang Mach 1 πάτησε Ελλάδα (+video)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store