Τρακαρισμένη Toyota Supra έβγαλε λαβράκι

Τα ατυχήματα στους δρόμους είναι δυστυχώς ένα καθημερινό γεγονός, το οποίο δεν μπορεί να αποφευχθεί με τόσα οχήματα και οδηγούς που κυκλοφορούν. Κάποια περιορίζονται σε μικροζημιές, ενώ άλλα βγάζουν εκτός κυκλοφορίας αυτοκίνητα.

Μια τέτοια περίπτωση, είναι και το GR Supra που βλέπετε. Μπορεί να έπαθε μεγάλες ζημιές και να διαγράφηκε, ωστόσο προστάτεψε αποτελεσματικά τον οδηγό του, ενώ του δόθηκε μια δεύτερη ζωή ως όχημα εκπαίδευσης για τεχνικούς. Το βαριά λαβωμένο σπορ Toyota χρησιμοποιήθηκε αρχικά σε μια εκδήλωση εκπαίδευσης συγκρούσεων. Κατόπιν ο Paul Collins, Υπεύθυνος αμαξώματος και βαφής της Toyota Μ. Βρετανίας (TGB), είχε την καινοτόμο ιδέα να μεταχειριστεί το κατεστραμμένο GR Supra, για να βοηθήσει την εκπαίδευση τεχνικών στο δίκτυο εγκεκριμένων επισκευαστών της Toyota.

Κάτω από το καλοσμιλεμένο και μυώδες αμάξωμα, η νέα Supra συνδυάζει πολλά διαφορετικά υλικά. Το όχημα διαθέτει μπροστινό άκρο από αλουμίνιο, το οποίο μειώνει το συνολικό βάρος και συμβάλλει στη διατήρηση του κέντρου βάρους όσο το δυνατόν πιο χαμηλά. Μέσα από το «κουφάρι» της Supra, η Toyota GB ήθελε να δείξει τη γκάμα των υλικών που χρησιμοποιούνται στην κατασκευή αμαξώματος, ενισχύοντας έτσι την εκπαίδευση σε πιο προηγμένα οχήματα.

Με την υποστήριξη πολλών προμηθευτών της Toyota GB, η πίσω πλευρά και οι εμπρός γωνίες του κατεστραμμένου GR Supra κόπηκαν, αποκαλύπτοντας το πλαίσιο.

Οι τεχνικοί της Toyota μπορούν τώρα να μελετήσουν κάθε περιοχή του αυτοκινήτου. Η χρωματική κωδικοποίηση επισημαίνει τα διαφορετικά υλικά που χρησιμοποιούνται στη δομή. Συνολικά, το GR Supra διαθέτει τρεις τύπους αλουμινίου, έναν ήπιο χάλυβα, πέντε χάλυβες υψηλής αντοχής και τρεις χάλυβες εξαιρετικά υψηλής αντοχής.

«Υπάρχουν τόσα πολλά μαθήματα που μπορούμε να πάρουμε από αυτό», λέει ο Paul. «Μπορούμε να δείξουμε πώς αυτά τα υλικά επηρεάζουν τόσο την ασφάλεια όσο και την απόδοση του οχήματος. Θέλουμε οι τεχνικοί να κατανοήσουν τους διαφορετικούς τύπους υλικών, πού πραγματοποιείται η μεταφορά ενέργειας και πού μπορούν και δεν μπορούν να διαχωριστούν τα πάνελ του οχήματος. Είναι μια εξαιρετική οπτική βοήθεια.

Παρόλο που αυτός ο τύπος συγκόλλησης και ενώσεων της δομής αλουμινίου και χάλυβα είναι μοναδικός για το GR Supra στην τρέχουσα γκάμα μοντέλων της Toyota, πρωταρχικός σκοπός του έργου είναι να βοηθήσει στην παροχή αξιόπιστων, εκπαιδευμένων τεχνικών της Toyota πρόσβαση σε νέα τεχνολογία. Έτσι αποδεικνύεται ότι ακόμη και ένα κατεστραμμένο GR Supra μπορεί να χρησιμοποιηθεί σωστά.

Get it on Google Play Download on the App Store