Vauxhall του ’60 με καρδιά Audi 344 ίππων!

Τα μεταπολεμικά βρετανικά αυτοκίνητα δεν φημίζονταν για τις φλογερές επιδόσεις τους, με πολύ λίγες εξαιρέσεις όπως η Jaguar E-type του 1961 που μπορούσε να φτάσει τα 241 χλμ./ώρα. «Θνητά» αυτοκίνητα, ωστόσο, όπως το σεντάν Vauxhall Victor, δυσκολεύονταν να πιάσουν ακόμα και τα… μισά χιλιόμετρα. Όχι όμως το συγκεκριμένο.

O «Βίκτωρας» που βλέπουμε υπέστη μια ολοκληρωτική… μεταμόσχευση κινητήρα και μετάδοσης, από ένα Audi S4 του 2004. Πώς προέκυψε η… εγχείρηση; Πάμε πίσω στο 1994, όταν ένας θαυμαστής των Vauxhall, ο Πολ Μάρτιν, έπεσε πάνω σε ένα παλιό Victor που ήταν παρατημένο σε έναν αχυρώνα της δεκαετίας του 1960. Τι έκανε ο μερακλής Βρετανός για να ξαναδώσει ζωή στο «μαραζωμένο» βρετανικό σεντάν; Πήρε τον V8 των 4,2 λίτρων, και το αυτόματο κιβώτιο Tiptronic έξι σχέσεων και τα έβαλε στη θέση του εργοστασιακού συνδυασμού κινητήρα-μετάδοσης, αλλάζοντας θεαματικά όπως γίνεται αντιληπτό το DNA του αυτοκινήτου και  και μεταμορφώνοντάς το σε πύραυλο. Για να καταλάβετε πόσο αγνώριστο έγινε μηχανικά το Victor, σκεφτείτε ότι από τους 61 ίππους της «μαμάς» πήγε στους 344 ίππους και τα 410 Nm ροπής!

Ο Μάρτιν συνέχισε τις αλλαγές με τεχνολογικά καλούδια από το γερμανικό σεντάν, όπως αεριζόμενα δισκόφρενα με ABS και σύστημα ελέγχου της ευστάθειας, αλλά και στοιχεία άνεσης, όπως κεντρικό κλείδωμα, κλιματισμό, θερμαινόμενα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα. Βασικά ολόκληρο το ταμπλό του Audi βρίσκεται πλέον στο εσωτερικό του Vauxhall. Για την ιστορία, το S4 ήταν ένα από τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα της εποχής του, έπιανε το 0-100 σε 6 δευτερόλεπτα, τελική 250 χλμ./ώρα, αλλά το πέρασμα του χρόνου έδειξε ότι ο V8 υπέφερε από προβλήματα με την αλυσίδα χρονισμού, εξάρτημα που ο Βρετανός φίλος μας άλλαξε και φρόντισε να μετατρέψει το Victor σε «πολεμική μηχανή». Γιατί τα έκανε όλα αυτά; Διότι το αυτοκίνητο πουλήθηκε για 24.500 λίρες Αγγλίας, δηλαδή 29.000 ευρώ με τη σημερινή ισοτιμία στερλίνας/ευρώ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Γιατί σε κάποιες χώρες το τιμόνι είναι δεξιά;
Γιατί σε κάποιες χώρες το τιμόνι είναι δεξιά; …
Οι εκθαμβωτικές «ιπτάμενες» ζάντες της Rolls-Royce
Οι εκθαμβωτικές «ιπτάμενες» ζάντες της Rolls-Royce …
Το MG TF ετοιμάζεται για τη μεγάλη επιστροφή
Το MG TF ετοιμάζεται για τη μεγάλη επιστροφή
Πατροπαράδοτη Lambo Murcielago μας έχει «στο χέρι»
Πατροπαράδοτη Lambo Murcielago μας έχει «στο χέρι»
5.000 ευρώ για έναν συμπλέκτη ζήτησαν στη Σαντορίνη!
5.000 ευρώ για έναν συμπλέκτη ζήτησαν στη Σαντορίνη! …
Ο Koenigsegg πουλάει το GR Yaris του!
Ο Koenigsegg πουλάει το GR Yaris του!
Πανικός για το Citroen Ami Buggy!
Πανικός για το Citroen Ami Buggy!
Η Toyota Supra από την Alpina είναι όνειρο
Η Toyota Supra από την Alpina είναι όνειρο
Το πιστοποιημένο «τζιπάκι» που κατασκευάζεται στην Ελλάδα!
Το πιστοποιημένο «τζιπάκι» που κατασκευάζεται στην Ελλάδα! …
Ήρθαν τα VW ID.5 και ID.5 GTX (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Toyota bZ4X στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησε στην Ελλάδα το πολυτάλαντο Dacia Jogger
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακόμα πιο ισοπεδωτικό το Jeep Wrangler 4xe
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε στην Ελλάδα το φθηνότερο 7θέσιο Crossover
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Το Toyota Aygo X ήρθε στην Ελλάδα (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat Panda Hybrid σε χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW Multivan στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Skoda Karoq στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Ford Ranger Raptor στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store