VW: «Καλή ιδέα, απρόβλεπτη εξέλιξη το Voltswagen»

Πριν καλά-καλά κάτσει η σκόνη από το ζήτημα «Voltswagen», είχαμε τις πρώτες επίσημες δηλώσεις από εκπροσώπους της εταιρίας. Οι οποίες κινούνται σε μεταμφιεσμένα απολογητικό ύφος.

Υπενθυμίζουμε εν τάχει τι συνέβη πριν λίγες μέρες. Το Volkswagen Group of America αρχικά δημοσίευσε ένα δελτίο τύπου, που ενημέρωνε πως άλλαζε όνομα από «Volks» σε «Voltswagen». Κίνηση που υποτίθεται τόνιζε τη στροφή της εταιρίας στην ηλεκτροκίνηση. Αρκετοί πίστεψαν πως επρόκειτο για πρωταπριλιάτικο αστείο, όμως η VW απέστειλε e-mails που ενημέρωναν πως η αλλαγή πράγματι θα γίνει. Τελικά, και αφού πρώτα η είδηση έκανε το γύρο του κόσμου, ανακοίνωσαν πως όντως έκαναν πλάκα.

Ουδείς είδε με καλό μάτι τη διασπορά ψευδής είδησης μέσω επισήμων e-mails, ακόμα και μετά την απόσυρση του επίμαχου δελτίου τύπου. Ειδικά όταν αυτή γίνεται από έναν οργανισμό, που παλεύει να αποκαταστήσει την υστεροφημία και αξιοπιστία του, έπειτα από το τεραστίων διαστάσεων σκάνδαλο «Dieselgate», το 2015. Η όλη παλινωδία των Αμερικανών είχε και χρηματοπιστωτικές επιπτώσεις, καθώς οδήγησε σε αύξηση της τιμής των μετοχών (και παρέμβαση των ελεγκτικών μηχανισμών). Από ό,τι φαίνεται τόσο αυτή η εξέλιξη, όσο και ο γενικότερος ντόρος, άξιζε τον κόπο.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Auto Νews, ο CEO της VW Αμερικής, Scott Keogh, δήλωσε πως η ιδέα ήταν καλή αλλά απρόβλεπτη σε εξέλιξη: «Όταν ανάβεις μια φωτιά, δεν ξέρεις πόση έκταση θα πάρει. Οι αντιδράσεις ήταν τόσες που δεν μπορέσαμε να τις ελέγξουμε, όπως δεν μπορούμε να ελέγχουμε τα πάντα – κάθε γραπτό μήνυμα, κάθε τηλεφώνημα, κάθε e-mail, κάθε κίνηση. Η ιδέα, όμως, ήταν απλή: να διασκεδάσουμε, να κάνουμε πλάκα, να δείξουμε πόσο τρελοί για τα ηλεκτρικά είμαστε. Τελεία και παύλα». Τα λεγόμενα του Keogh, πάντως, έρχονται σε ελαφρά αντιπαράθεση με αυτά της ίδια της εταιρίας.

Στον επίσημο λογαριασμό Twitter της VW, αφού είχε προκληθεί ο χαμός και παραδεχθεί πως επρόκειτο για ψέμα, εμφανίστηκε ανάρτηση που έλεγε -μεταξύ άλλων- πως «όλος ο κόσμος μιλάει για εμάς» και «το ότι γίνεται κουβέντα για την ηλεκτροκίνηση και το ID.4, μόνο καλό είναι». Μετά από λίγο, βέβαια, κατέβηκε. Η Karen Doyne, διαχειρίστρια επικοινωνιακών κρίσεων, ήταν σαφής: «Η VW ήθελε να δημιουργήσει χιλιάδες posts και ειδήσεις, που θα λειτουργούσαν ως προωθητικό μέσο για τα ηλεκτρικά της μοντέλα και την ίδια. Και το κατάφερε».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Καλύτερα και χειρότερα σε αξιοπιστία μικρά αυτοκίνητα
Καλύτερα και χειρότερα σε αξιοπιστία μικρά αυτοκίνητα …
Που και πόσο πωλούνται τα νέα Datsun;
Που και πόσο πωλούνται τα νέα Datsun;
Βενζινοκίνητο και με 200 άλογα το νέο Mazda MX-5
Βενζινοκίνητο και με 200 άλογα το νέο Mazda MX-5
Ποιο Mazda κάνει πάνω από 52.500 ευρώ στην Ελλάδα;
Ποιο Mazda κάνει πάνω από 52.500 ευρώ στην Ελλάδα;
Με mild hybrid κινητήρα η diesel Mercedes GLE 300d!
Με mild hybrid κινητήρα η diesel Mercedes GLE 300d!
Τουλάχιστον 780 ίππων και χειροκίνητο το νέο Pagani!
Τουλάχιστον 780 ίππων και χειροκίνητο το νέο Pagani! …
Alfa Romeo Vassago: Ηλεκτρικό και premium SUV!
Alfa Romeo Vassago: Ηλεκτρικό και premium SUV!
Με Alpine A110 οι αγροφύλακες της Γαλλίας
Με Alpine A110 οι αγροφύλακες της Γαλλίας
Πώς βγαίνει η ψηφιακή άδεια δακτυλίου;
Πώς βγαίνει η ψηφιακή άδεια δακτυλίου;
Αυτές είναι οι τιμές των νέων BMW iX & i4!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα νέα Kia Stonic με τιμή από 15.290 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορτίφ αυτοκίνητο με τιμή από 17.190 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των πιο φλογερών Fiat 500 (RED)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ποια η τιμή του VW ID.4 GTX 299 PS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Renault Arkana στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat 500X με τιμές από 17.880 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store