Ξεχωριστό και καλοκαιρινό VW Polo «δύο σε ένα»

Roadster υπάρχουν αρκετά. Targa πια σχεδόν κανένα (η Porsche 911 κρατά μόνη της το οχυρό), αλλά παλιότερα ήταν πολύ δημοφιλή. Ελάχιστα αυτοκίνητα μπορούν να ισχυριστούν πως ανήκουν και στις δυο κατηγορίες. Το συγκεκριμένο VW Polo είναι ένα από αυτά και, κατά πάσα πιθανότητα, το πιο ιδιαίτερο!

Το αυτοκίνητο αποτέλεσε ιδέα του Walter Treser, επί δεκαετίες μηχανικό εξέλιξης στην Audi, μέλος της ομάδας υπεύθυνης για το 100 και ο άνθρωπος που είχε την ιδέα να ονομαστεί «Quattro» το ιστορικό σύστημα τετρακίνησης! Ο Treser προς τα τέλη του 80 δημιούργησε τη δική του εταιρία, με σκοπό την κατασκευή ξεχωριστών τετράτροχων. Το Polo Treser GT αποτέλεσε έναν από τους πρωταγωνιστές, συνδυάζοντας Targa και καμπριολέ διαρρύθμιση. Το πρώτο αυτοκίνητο κατασκευάστηκε ενόσω ο Γερμανός δούλευε στο Ίνγκολσταντ, ακολουθούμενο από άλλα 289: 10 από την εταιρία του Treser και τα υπόλοιπα από συνεργάτη στην Αυστρία.

Το καμπριολέ Polo εξοπλίζεται με κανονικό hardtop, που αποτελείται από το κλασικό «π» (κολώνες, παρμπρίζ), αλλά το πάνω μέρος είναι αφαιρούμενο. Κατά συνέπεια, το σουπερμίνι της VW μπορεί να αλλάξει από κουπέ σε targa με μια κίνηση. Εκτός αυτού, ολόκληρο το πάνελ μπορεί να αφαιρεθεί, αναδιπλωθεί και τοποθετηθεί στο πορτμπαγκάζ, μετατρέποντας το Polo σε roadster! Τα Treser GT εξοπλίζονταν με τον 1.400άρη κινητήρα των 55 ή 75 ίππων και ήταν πανάκριβα, καθώς ένα 55άρι Polo κόστιζε 18.000 μάρκα το 1993 (περίπου 14.000 ευρώ σημερινά χρήματα) και απαιτούνταν άλλα 16.000 μάρκα (12.200 ευρώ) για τη μετατροπή, φτάνοντας συνολικά στα 34.000 μάρκα (γύρω στις 30.000 ευρώ σήμερα).

Αυτό που βλέπουμε πάντως, πωλείται αρκετά χαμηλότερα. Με 91.980 χλμ. στο κοντέρ από το 1993 και τον «καλό» κινητήρα των 75 ίππων , το κόκκινο targa πωλείται έναντι 11.900 ευρώ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το Hyundai Santa Cruz «εξοστράκισε» την Corvette
Το Hyundai Santa Cruz «εξοστράκισε» την Corvette
Σπάει ταμεία το νέο μίνι SUV Hyundai Casper
Σπάει ταμεία το νέο μίνι SUV Hyundai Casper
«Έφυγε» μέσα σε μια μέρα το Honda NSX Type S
«Έφυγε» μέσα σε μια μέρα το Honda NSX Type S
Πωλείται Yugo Cabrio του 1990 με 595 χιλιόμετρα!
Πωλείται Yugo Cabrio του 1990 με 595 χιλιόμετρα!
Έρχεται πανίσχυρο Hyundai Ioniq 5 N με 585 άλογα!
Έρχεται πανίσχυρο Hyundai Ioniq 5 N με 585 άλογα!
Το νέο Subaru WRX ξύνει την άσφαλτο ως STI
Το νέο Subaru WRX ξύνει την άσφαλτο ως STI
Προκλητική Alfa Romeo 8C ομορφαίνει τον κόσμο
Προκλητική Alfa Romeo 8C ομορφαίνει τον κόσμο
Lada Niva με 1.800άρη κινητήρα 122 ίππων
Lada Niva με 1.800άρη κινητήρα 122 ίππων
Μοναδικό διπλοκάμπινο Peugeot 505 Gruau
Μοναδικό διπλοκάμπινο Peugeot 505 Gruau
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store