Ποιο αυτοκίνητο είχε οθόνη αφής το μακρινό 1986;(+video) - AutoGreekNews

Ποιο αυτοκίνητο είχε οθόνη αφής το μακρινό 1986;(+video)

Μπορεί τα σύγχρονα αυτοκίνητα να ανταγωνίζονται μεταξύ τους για το ποια έχουν την μεγαλύτερη και ευκρινέστερη οθόνη, αλλά ως φαίνεται η τεχνολογία αυτή δεν είναι κάτι καινούργιο.

Μάλιστα το μακρινό 1986 μια εταιρεία από την άλλη μεριά του Ατλαντικού, προσέφερε ένα μοντέλο της με οθόνη αφής, αλλά και ψηφιακό πίνακα οργάνων για την άρτια ενημέρωση του οδηγού. Μπορεί η συγκεκριμένη τεχνολογία στις μέρες να θεωρείται ως κάτι απλό και να τη θεωρούμε δεδομένη, όμως 35 χρόνια πριν, αυτή ήταν πρωτοποριακή και σίγουρα ανατρεπτική. Το αυτοκίνητο που μας σύστησε την τεχνολογία αυτή ήταν η Buick Riviera που ως premium μοντέλο ήταν πολύ μπροστά από την εποχή της. Στο κέντρο της κονσόλας η Riviera φιλοξενούσε μια οθόνη αφής με διάσταση 3x4 ιντσών (ήταν γνωστό ως το Graphic Control Center) και πλαισιωνόταν με φυσικά κουμπιά, που επέτρεπαν την περιήγηση του οδηγού στο μενού του. Μέσω αυτής της οθόνης ο οδηγός μπορούσε να ρυθμίσει την επιθυμητή θερμοκρασία του συστήματος κλιματισμού, να επιλέξει τον αγαπημένο του ραδιοφωνικό σταθμό, αλλά και να δει επιπλέον πληροφορίες όπως τη μέση κατανάλωση κ.α.! Επιπλέον ο οδηγός είχε έξτρα πληροφόρηση και από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων! Μάλιστα η συγκεκριμένη διάταξη πέρασε αυτούσια και στη Buick Reatta, όπως θα δείτε και στο video που ακολουθεί.

Η τεχνολογία της οθόνης του Graphic Control Center σαφώς και δεν έχει καμία σχέση με την αυτή που συναντάμε στα infotainments του σήμερα, αφού ήταν απλά μια οθόνη καθοδικού σωλήνα σε μαύρη και πράσινη απόχρωση. Ένα ακόμα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του συγκεκριμένου συστήματος ήταν και το γεγονός πως είχε μνήμη 32.000 λέξεων. Όμως παρά το γεγονός πως το Graphic Control Center της Buick ήταν πολύ μπροστά από την εποχή της, εν τούτοις οι πελάτες δεν αποδέχτηκαν αυτή τη πρωτοποριακή τεχνολογία κι έτσι η κατασκευάστρια εταιρεία αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την ιδέα στις αρχές της δεκαετίας του 1990!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Mazda RX-7 με 764 χλμ. ψάχνει ματσωμένους
Mazda RX-7 με 764 χλμ. ψάχνει ματσωμένους
Nissan: «Ουδείς γνωρίζει πότε θα τελειώσει η κρίση των μικροτσίπ»
Nissan: «Ουδείς γνωρίζει πότε θα τελειώσει η κρίση των μικροτσίπ» …
Δικαστικό «σούκο» στην Tesla για αυτονομία & φόρτιση
Δικαστικό «σούκο» στην Tesla για αυτονομία & φόρτιση …
Εξάμηνο της premium Stellantis δεν φτάνει 2 εβδομάδες της Mercedes
Εξάμηνο της premium Stellantis δεν φτάνει 2 εβδομάδες της Mercedes …
Βγαίνει από τις σκιές το Toyota GR Corolla
Βγαίνει από τις σκιές το Toyota GR Corolla
Σπάνια χειροκίνητη Porsche για ούτε 11.000 ευρώ
Σπάνια χειροκίνητη Porsche για ούτε 11.000 ευρώ
Το 2023 θα κυκλοφορήσει η νέα γενιά Mitsubishi ASX
Το 2023 θα κυκλοφορήσει η νέα γενιά Mitsubishi ASX
Stellantis: «Ασύμφορη η πίεση για εξέλιξη ηλεκτρικών»
Stellantis: «Ασύμφορη η πίεση για εξέλιξη ηλεκτρικών» …
Προ των πυλών το νέο Kia Carens (+video)!
Προ των πυλών το νέο Kia Carens (+video)!
Οι τιμές του νέου Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Suzuki Vitara Hybrid 1.5 λτ. 116 hp (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές - εξοπλισμοί νέου Suzuki S-Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας Mercedes EQB στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο από το 22.250 το Abarth F595
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η Mercedes C-Class που καίει 0,6 λτ./100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Αυτές είναι οι τιμές των νέων BMW iX & i4!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα νέα Kia Stonic με τιμή από 15.290 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορτίφ αυτοκίνητο με τιμή από 17.190 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των πιο φλογερών Fiat 500 (RED)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store