Η Hyundai καταργεί τις κλασικές πόρτες πορτμπαγκάζ!

Σας έχει τύχει να παρκάρετε κάτω από δέντρο, σε χαμηλοτάβανο γκαράζ/πυλωτή ή πολύ κοντά σε τοίχο και να μην μπορείτε να ανοίξετε την πόρτα του πορτμπαγκάζ; Από ό,τι φαίνεται, η συγκεκριμένη ταλαιπωρία έχει απασχολήσει τους σχεδιαστές και τεχνικούς της Hyundai, οι οποίοι αποφάσισαν να εξελίξουν ένα ριζοσπαστικό σύστημα που καταργεί τις παραδοσιακές θύρες χώρου αποσκευών στα χάτσμπακ!

Όπως αποκαλύπτουν τα σχέδια που κατέθεσαν στο Αμερικανικό Γραφείο Ευρεσιτεχνιών, οι Κορεάτες ετοιμάζουν ένα είδος συρόμενου πίσω μέρους στη θέση της παραδοσιακής πόρτας, που ανοίγει προς τα πάνω (ή προς το πλάι, σε παλιότερα SUVs). Ράγες δεξιά-αριστερά, μοτεράκια ανύψωσης και αμορτισέρ αερίου αναλαμβάνουν να μιμηθούν τη λειτουργία των συρόμενων θυρών, που γνωρίζουμε από MPVs και vans, αλλά προς τα πάνω! Κατ’ αυτό τον τρόπο ελαχιστοποιείται ο χώρος που απαιτείται καθ’ ύψος ή προς τα πίσω, εξαλείφοντας την πιθανότητα δυσάρεστων εκπλήξεων από τα προαναφερθέντα σενάρια.

Ο τρόπος ανύψωσης της πόρτας θυμίζει παραλλαγή του μηχανισμού αναδίπλωσης σε ορισμένα κάμπριο μοντέλα, με μεταλλική οροφή. Βέβαια δεν αποκλείονται μονομιάς όλα τα προβλήματα. Και εδώ απαιτείται ύψος για το εύρυθμο άνοιξε-κλείσε, οπότε το ενδεχόμενο «γκέλας» σε κλειστά γκαράζ, ας πούμε, εξακολουθεί να συνθέτει βάσιμο προβληματισμό. Επίσης, για τη σωστή εφαρμογή και λειτουργία του μηχανισμού, προαπαιτείται δεδομένη κλίση στη γραμμή της οροφής και την τρίτη κολώνα. Στα Ioniq 5 και Tucson, για παράδειγμα, δεν θα υπάρχει πρόβλημα. Στο Palisade, όμως, που έχει σχεδόν κάθετο πίσω μέρος, δύσκολα θα μπορούσε να τοποθετηθεί ο συγκεκριμένος μηχανισμός.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε απευθείας σύνδεση με τα κεντρικά οι μηχανικοί της Ford
Σε απευθείας σύνδεση με τα κεντρικά οι μηχανικοί της Ford …
Το «έξυπνο» διαισθητικό χειριστήριο στα νέα Kia
Το «έξυπνο» διαισθητικό χειριστήριο στα νέα Kia …
H αδιαπέραστη ασπίδα Assisted Safety της Volvo
H αδιαπέραστη ασπίδα Assisted Safety της Volvo
Η Stellantis δίνει τη λύση στο άγχος της φόρτισης
Η Stellantis δίνει τη λύση στο άγχος της φόρτισης
Τι είναι το iMT κιβώτιο ταχυτήτων της Hyundai;
Τι είναι το iMT κιβώτιο ταχυτήτων της Hyundai;
Μελλοντικά EV από την BMW με κυλινδρικές μπαταρίες
Μελλοντικά EV από την BMW με κυλινδρικές μπαταρίες …
Το ρομπο-τριαξονικό που δοκιμάζει 100.000 λάστιχα ετησίως
Το ρομπο-τριαξονικό που δοκιμάζει 100.000 λάστιχα ετησίως …
Η μπαταρία που αντέχει 6,44 εκατομμύρια χιλιόμετρα!
Η μπαταρία που αντέχει 6,44 εκατομμύρια χιλιόμετρα! …
Έρχονται αυτόματοι προσαρμοζόμενοι κόφτες ταχύτητας
Έρχονται αυτόματοι προσαρμοζόμενοι κόφτες ταχύτητας …
Ανακοινώθηκαν οι τιμές του νέου VW Caddy Life
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα VW ID.5 και ID.5 GTX (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Toyota bZ4X στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησε στην Ελλάδα το πολυτάλαντο Dacia Jogger
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακόμα πιο ισοπεδωτικό το Jeep Wrangler 4xe
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε στην Ελλάδα το φθηνότερο 7θέσιο Crossover
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Το Toyota Aygo X ήρθε στην Ελλάδα (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat Panda Hybrid σε χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW Multivan στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Skoda Karoq στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store