Μελλοντικά EV από την BMW με κυλινδρικές μπαταρίες

H CATL θα προμηθεύει με μπαταρίες κυλινδρικού τύπου τα αυτοκίνητα της BMW, σε μια προσπάθεια μείωσης του κόστους. Η κινεζική εταιρεία παραγωγής μπαταριών, θα προμηθεύει τους Γερμανούς με κυλινδρικού τύπου κυψέλες αντί των πρισματικών που χρησιμοποιούσε, κάτι που σημαίνει πως το κόστος θα μειωθεί κατά 30%.

Αυτή τη στιγμή, στην αγορά υπάρχουν οι κυλινδρικές μπαταρίες, οι οποίες είναι σαν τις μικρές που έχουμε σε διάφορες συσκευές στα σπίτια μας, μόνο που στα EV είναι σαφώς μεγαλύτερες, εκείνες που μοιάζουν σε όγκο με τις μπαταρίες των συμβατικών, αλλά σε ένα ηλεκτρικό λογίζονται ως βοηθητικές και οι τύπου θήκης. Βέβαια, με την τεχνολογία να προσπαθεί να μειώσει το κόστος, ολοένα και περισσότεροι κατασκευαστές έχουν αρχίσει να εξετάζουν άλλες λύσεις, όπως η BMW για παράδειγμα, που αποφάσισε να συνεργαστεί με την CATL.

Η κινεζική φίρμα παραδοσιακά χρησιμοποιεί μπαταρίες με τετράγωνες κυψέλες, αλλά προκειμένου να αλλάξει τον σχηματισμό τους θα προχωρήσει στην κατασκευή ενός νέου εργοστασίου στις ΗΠΑ για να αντεπεξέλθει στη ζήτηση των νέων κυλινδρικών μπαταριών. Η παραγωγή τους αναμένεται να ξεκινήσει το 2026. Αυτό που φαντάζει πολύ πιθανό, είναι οι νέες μπαταρίες να χρησιμοποιηθούν σε μελλοντικά μοντέλα του κατασκευαστή, τοποθετώντας τις σε αυτά που θα κατασκευαστούν βάση πλατφόρμας Neue Klasse, που ντεμπουτάρει το 2025. Άρα, το να προμηθεύει με κυλινδρικές μπαταρίες η CATL την BMW από το 2025, έτος κατά το οποίο εγκαινιάζεται η νέα πλατφόρμα, όλα δείχνουν πως ο νέος τύπος μπαταριών θα αφορά τα μοντέλα Neue Klasse.

Η αποκλειστική για ηλεκτρικά αυτοκίνητα πλατφόρμα, θα χρησιμοποιηθεί αρχικά για την κατασκευή της ηλεκτρικής Σειράς 3. Μπορεί να είναι αρθρωτή, αλλά μπορεί να «φιλοξενήσει» αυτοκίνητα μέσου μεγέθους, έστω και αν ο κατασκευαστής είχε τονίσει προηγουμένως πως η νέα πλατφόρμα θα αφορά την γκάμα από τη Σειρά 2 έως την Χ7. Ο σκοπός της εξ αρχής ήταν να καταστεί λειτουργική σε αυτοκίνητα μεσαίου μεγέθους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε απευθείας σύνδεση με τα κεντρικά οι μηχανικοί της Ford
Σε απευθείας σύνδεση με τα κεντρικά οι μηχανικοί της Ford …
Το «έξυπνο» διαισθητικό χειριστήριο στα νέα Kia
Το «έξυπνο» διαισθητικό χειριστήριο στα νέα Kia …
H αδιαπέραστη ασπίδα Assisted Safety της Volvo
H αδιαπέραστη ασπίδα Assisted Safety της Volvo
Η Stellantis δίνει τη λύση στο άγχος της φόρτισης
Η Stellantis δίνει τη λύση στο άγχος της φόρτισης
Τι είναι το iMT κιβώτιο ταχυτήτων της Hyundai;
Τι είναι το iMT κιβώτιο ταχυτήτων της Hyundai;
Το ρομπο-τριαξονικό που δοκιμάζει 100.000 λάστιχα ετησίως
Το ρομπο-τριαξονικό που δοκιμάζει 100.000 λάστιχα ετησίως …
Η μπαταρία που αντέχει 6,44 εκατομμύρια χιλιόμετρα!
Η μπαταρία που αντέχει 6,44 εκατομμύρια χιλιόμετρα! …
Έρχονται αυτόματοι προσαρμοζόμενοι κόφτες ταχύτητας
Έρχονται αυτόματοι προσαρμοζόμενοι κόφτες ταχύτητας …
Το Hyundai Ioniq 5 Robotaxi βγήκε στους δρόμους
Το Hyundai Ioniq 5 Robotaxi βγήκε στους δρόμους
Ανακοινώθηκαν οι τιμές του νέου VW Caddy Life
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα VW ID.5 και ID.5 GTX (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Toyota bZ4X στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησε στην Ελλάδα το πολυτάλαντο Dacia Jogger
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακόμα πιο ισοπεδωτικό το Jeep Wrangler 4xe
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε στην Ελλάδα το φθηνότερο 7θέσιο Crossover
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Το Toyota Aygo X ήρθε στην Ελλάδα (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat Panda Hybrid σε χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW Multivan στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Skoda Karoq στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store