Πατέντα της Tesla για υαλοκαθαριστήρες με laser!

Η Tesla δεν θέλει να ακολουθεί την πεπατημένη, σε κανέναν τομέα. Ούτε καν αυτόν του καθαρισμού για το παρμπρίζ. Εξ ου και η πατέντα της για ένα επαναστατικό είδος υαλοκαθαριστήρων, με ακτίνες laser!

Η αμερικανική εταιρία είχε καταθέσει αίτηση κατοχύρωσης από το 2019, καταφέρνοντας τελικά να λάβει την πολυπόθητη έγκριση δυο χρόνια αργότερα. Σύμφωνα με τα σκίτσα και την περιγραφή της πατέντας, δυο μικροσκοπικές συσκευές στο καπό (που θυμίζουν τα παραδοσιακά «πιτσιλιστήρια») εκπέμπουν αυτόματα δέσμες laser όποτε ανιχνεύεται παρουσία αντικειμένου (βλέπε μυγάκια, φύλλα κλπ) στο παρμπρίζ. Η κεντρική μονάδα, σε συνδυασμό με μια σειρά αισθητήρων, ελέγχει διαρκώς την επιφάνεια του κρυστάλλου και ενεργοποιεί τα laser κατά βούληση, εξουδετερώνοντας την οπτική παρεμπόδιση του οδηγού εν τη γενέσει της.

Προφανέστατα εγείρεται το αυτονόητο ερώτημα: πώς δεν τυφλώνει, πέρα από να διευκολύνει, τον οδηγό; Η Tesla υποστηρίζει πως η ένταση των ακτινών ελέγχεται και μεταβάλλεται διαρκώς, δίχως ποτέ να διαπερνούν το πάχος του γυαλιού. Κατά συνέπεια, το ανθρώπινο μάτι δεν αντιλαμβάνεται καν τη λειτουργία τους. Στην ιδανική θεωρία, οδηγείς το Tesla σου και δίχως να ασχοληθείς ποτέ, έχεις πάντοτε απρόσκοπτο οπτικό πεδίο έμπροσθεν από το πεντακάθαρο παρμπρίζ. Τι γίνεται, όμως, σε περίπτωση που μας πιάσει καταιγίδα; Έχουν «σκάλες τα laser» ή απομακρύνουν αυτόματα το νερό;

Τίποτα από τα δύο. Οι Αμερικανοί αποσαφηνίζουν πως η εν λόγω τεχνολογία χρησιμοποιείται αποκλειστικά «για την απομάκρυνση εμποδίων και συντριμμιών». Δεν υπάρχει η παραμικρή αναφορά για απομάκρυνση νερού κάτι που σημαίνει πως όσα Tesla θα διαθέτουν τα laser, θα έχουν παράλληλα και κανονικούς υαλοκαθαριστήρες (που κι αυτοί ιδιαίτεροι είναι στα αυτοκίνητα του Elon Musk). «Τότε γιατί τα εξέλισσαν;», θα αναρωτιέστε. Σκοπός τους είναι να απομακρύνουν τυχόν εμπόδια στην ορατότητα του οδηγού, ιδίως στις υψηλές ταχύτητες (εκεί που γίνεται χαμός με τα μυγάκια), δίχως να τον απασχολούν και πριν καν κατακάτσουν στο παρμπρίζ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
O BattMan της VW προστατεύει το περιβάλλον!
O BattMan της VW προστατεύει το περιβάλλον!
Επαναστατική τετραδιεύθυνση από την Toyota
Επαναστατική τετραδιεύθυνση από την Toyota
Tesla Model 3 με 1.0λτ. δικύλινδρο βενζίνης! (+video)
Tesla Model 3 με 1.0λτ. δικύλινδρο βενζίνης! (+video)
Υπερ-καθρέπτης κάνει τα πάντα με μια ματιά!
Υπερ-καθρέπτης κάνει τα πάντα με μια ματιά!
Η τεχνολογία της Mercedes για την αποφυγή λακκούβων
Η τεχνολογία της Mercedes για την αποφυγή λακκούβων …
Ποια πρωτιά έχει η νέα Skoda Fabia;
Ποια πρωτιά έχει η νέα Skoda Fabia;
Έρχονται οι δρόμοι που φορτίζουν ηλεκτρικά οχήματα!
Έρχονται οι δρόμοι που φορτίζουν ηλεκτρικά οχήματα! …
Σε ποιο αυτοκίνητο μπαίνεις με κωδικό εισόδου;
Σε ποιο αυτοκίνητο μπαίνεις με κωδικό εισόδου; …
Με περισσότερα 3D εκτυπωμένα εξαρτήματα τα VW
Με περισσότερα 3D εκτυπωμένα εξαρτήματα τα VW
Ήρθαν τα νέα Kia Stonic με τιμή από 15.290 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορτίφ αυτοκίνητο με τιμή από 17.190 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των πιο φλογερών Fiat 500 (RED)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ποια η τιμή του VW ID.4 GTX 299 PS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Renault Arkana στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat 500X με τιμές από 17.880 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store