Το νέο υβριδικό σύστημα του επόμενου VW Golf

Η Volkswagen έχει ήδη ξεκινήσει την εξέλιξη του επόμενου, 8ης γενιάς Golf που θα παρουσιάσει το 2019, για το οποίο αποκάλυψε ένα πρώτο στοιχείο, το νέο ήπιο υβριδικό του σύστημα. Παράλληλα, θα υπάρξει και ηλεκτρικό Golf, ενώ στο μέλλον η Volkswagen θα έχει ηλεκτρική έκδοση για σχεδόν κάθε μοντέλο της.

Δείτε ακόμη: Άνοιξαν οι παραγγελίες του Hyundai που βγάζει… νερό

Η Volkswagen θα συνδυάσει κινητήρα εσωτερικής καύσης με μια ενσωματωμένη γεννήτρια εκκίνησης 48-V και μια μπαταρία 48-V. Σύμφωνα με τη γερμανική μάρκα, αυτός ο συνδυασμός αποτελεί την πύλη για το μέλλον των υβριδικών της μοντέλων. Το ήπιο υβριδικό σύστημα των 48-V θα δίνει τη δυνατότητα στον κινητήρα να σβήνει κατά το «ρολάρισμα», εξοικονομώντας έως 0,3 λτ./100 χλμ. καύσιμο. Επιπλέον, αυτό το mild-hybrid σύστημα προσφέρει βελτιωμένη δυναμική κατά την εκκίνηση λόγω της παροχής ηλεκτρικής ώθησης.

Η τεχνολογία 48-V αντιπροσωπεύει ένα νέο κεφάλαιο στο σχεδιασμό του κινητήρα, επιτρέποντας στα ηλεκτρικά μοτέρ να κινούνται με οικονομικό τρόπο. Το σύστημα 48-V θα χρησιμοποιείται σε οχήματα επιπλέον του γνωστού συστήματος 12-V. Στην περίπτωση που χρησιμοποιούνται λεπτά καλώδια, το σύστημα 48-V επιτρέπει την εξοικονόμηση σημαντικής ποσότητας ενέργειας σε σχέση με το 12-V, όπως για παράδειγμα μέσω ανάκτησης ενέργειας όταν το όχημα φρενάρει. Αυτό το υψηλό επίπεδο τάσης επιτρέπει πολλές λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένης της ενεργοποίησης της ενσωματωμένης γεννήτριας μίζας των 48-V.

Δείτε ακόμη: Νέο Volvo XC40 T5 Twin Engine 1.5 λτ. με 255 ίππους

Η γεννήτρια εκκίνησης εκτελεί το ρόλο του εναλλάκτη και του εκκινητή. Ταυτόχρονα, λειτουργεί ως ένας μικρός, ελαφρύς ηλεκτρικός κινητήρας που αυξάνει αμέσως τη ροπή κατά την εκκίνηση μέσω ηλεκτρικής ώθησης. Η ισχύς της γεννήτριας μεταφέρεται μέσω ενός ιμάντα. Η γεννήτρια ξεκινάει επίσης το θερμικό κινητήρα, ο οποίος σβήνει όσο το δυνατόν περισσότερο όταν το όχημα κινείται, με ελάχιστα αισθητό τρόπο. Ένα άλλο ευπροσάρμοστο στοιχείο είναι η μπαταρία ιόντων λιθίου 48 V. Η μπαταρία τροφοδοτείται με ενέργεια κατά τη διάρκεια πολλών λειτουργιών, συμπεριλαμβανομένης της ανάκτησης ενέργειας πέδησης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Φωτοβολταϊκό καπό για τη φόρτιση της μπαταρίας!
Φωτοβολταϊκό καπό για τη φόρτιση της μπαταρίας! …
Lamborghini-Ducati «μιλάνε» μεταξύ τους και σώζουν ζωές (+video)
Lamborghini-Ducati «μιλάνε» μεταξύ τους και σώζουν ζωές (+video) …
Προφυλακτήρας-«Lego» από τη Ford για τους πεζούς
Προφυλακτήρας-«Lego» από τη Ford για τους πεζούς …
Η Porsche θέλει να κάνει την εξάτμιση διαχύτη
Η Porsche θέλει να κάνει την εξάτμιση διαχύτη
Τι κάνει αυτό το εξάρτημα στο νέο Hyundai Kona;
Τι κάνει αυτό το εξάρτημα στο νέο Hyundai Kona;
Το διαισθητικό εσωτερικό των BMW από το 2025
Το διαισθητικό εσωτερικό των BMW από το 2025
Η Ford αλλάζει για πάντα τις καρότσες των αγροτικών
Η Ford αλλάζει για πάντα τις καρότσες των αγροτικών …
H Audi αλλάζει όσα ξέραμε για τα φώτα
H Audi αλλάζει όσα ξέραμε για τα φώτα
Νέα καινοτόμος οθόνη ΜΙΝΙ Interaction Unit
Νέα καινοτόμος οθόνη ΜΙΝΙ Interaction Unit
Οι τιμές του νέου Renault Megane E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Jeep Avenger 1.2Τ στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Volkswagen ID.7 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των νέων MG στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των ανανεωμένων Mercedes-Benz GLE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Μεγάλη αύξηση τιμών στο Mitsubishi Space Star
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των νέων Mercedes-Benz CLA και E-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Mazda3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές νέου Renault Clio LPG, βενζίνης και diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Clio E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota C-HR στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας Mercedes-Benz GLA
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store