Νέα μοντέλα Peugeot

Peugeot 308

  • Το εξελιγμένο πάνω στην καινούργια ελαφρότερη και πιο συμπαγή πλατφόρμα EMP2, Peugeot 308 ζυγίσει 140 κιλά λιγότερα.
  • Οι διαστάσεις του είναι ελαφρώς μικρότερες από του προγενέστερου μοντέλου εξαιρουμένου του μεταξονίου: μήκος 4.243 χλστ. (-23), πλάτος 1.804 χλστ. (-14), ύψος 1.457 χλστ. (-62) και μεταξόνιο 2.620 χλστ. (+12).
  • Εσωτερικό i-cockpit στο οποίο όλοι οι βασικοί χειρισμοί φαίνονται να γίνονται μέσω της μεγάλης οθόνης αφής των 9,7 ιντσών στην κονσόλα. Έμφαση στην ποιότητα και στους χώρους και ειδικά όσον αφορά στο κορυφαίο -για την κατηγορία- πορτ μπαγκάζ των 470 λίτρων (μαζί με τα 35 λτ. κάτω από το δάπεδο).
  • Από την άνοιξη του 2014 θα ξεκινήσει η διάθεση και του νέου 3κύλινδρου turbo των 1.2 λίτρων με αποδόσεις 110 και 130 ίππων, ενώ παράλληλα θα διατίθεται με τους ντίζελ 1.6 BlueHDi των 120 ίππων και 2.0 BlueHDi με 150 ίππους. Αρχικά το νέο 308 θα προσφέρεται με τους βενζίνης 1.2 VTi 82 PS, 1.6 THP 125 PS και 155 PS και τους ντίζελ 1.6 HDi 92 PS και 115 PS.

 

Peugeot 308 R Concept

  • Το Peugeot 308 R Concept εφοδιάζεται με τον ίδιο κινητήρα του RCZ R των 1.6 λίτρων ο οποίος αποδίδει 270 ίππους. Είναι προσθιοκίνητο και η ισχύς μεταφέρεται στους τροχούς μέσω ενός 6τάχυτου κιβωτίου, με διαφορικό Torsen να φροντίζει ώστε η αυξημένη αυτή ισχύς να βγαίνει σωστά στο δρόμο. 
  • Το αμάξωμα είναι χαμηλωμένο κατά 26 χιλιοστά και διαθέτει πιο σκληρό setup ανάρτησης ενώ τα φρένα του είναι και εκείνα ενισχυμένα με αεριζόμενους δίσκους διαμέτρου 380 χλστ. εμπρός και 330 χλστ. στον πίσω άξονα.

Peugeot 308 Sedan

  • Η Peugeot ετοιμάζει για το 2014 (ίσως τον Σεπτέμβριο στην έκθεση Παρισιού) το λανσάρισμα της πιο οικογενειακής έκδοσης με το τριών όγκων σεντάν αμάξωμα.
  • Με υπερυψωμένο πίσω τρίτο όγκο και χωρητικότητα πορτ μπαγκάζ πολύ μεγαλύτερη των 500 λίτρων.
  • Θα τροφοδοτείται με το νέο 3κύλινδρο turbo των 1.2 λίτρων με απόδοση 110 και 130 ίππων και με το ντίζελ 1.6 BlueHDi των 120 ίππων, αλλά και με τα υπόλοιπα μοτέρ της γκάμας.

Peugeot 2008

  • Νέο μικρό crossover μήκους 4,16 μέτρων, πλάτους 1,74 μέτρων και με μεταξόνιο 2,54 μέτρων.
  • H Peugeot αναφέρει ότι είναι άνετο για τους επιβάτες του, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 360 λίτρων και φτάνει τα 1.194 λίτρα (από τα οποία τα 22 λτ. βρίσκονται κάτω από το δάπεδο) με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος. 
  • Με νέο 3κύλινδρο turbo e-THP (Stop&Start) κινητήρα 1.2 λίτρων με απόδοση 110 και 130 ίππων και ροπή 205 και 230 Nm αντίστοιχα. Επιπλέον στη γκάμα υπάρχει ο ατμοσφαιρικός 1.200άρης των 82 ίππων, o 1.6 VTi των 120 ίππων και οι ντίζελ 1.4 HDi των 68 ίππων και 1.6 HDi με 92 και 115 ίππους.

Peugeot 3008 (ανανεωμένο)

  • Το ανανεωμένο 3008 φέρει εξωτερικά νέα φωτιστικά σώματα με ενσωματωμένα LED, ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, μάσκα και νέα σχέδια ζαντών, ενώ στο εσωτερικό υπάρχουν νέες επενδύσεις και επιπλέον εξοπλισμός με κάμερα οπισθοπορείας, ενσωματωμένες στα εμπρός προσκέφαλα οθόνες κ.α.
  • Κινητήρες βενζίνης 1.6 VTi 120 HP, 1.6 THP 155 HP, πετρελαίου 1.6 HDi 115 HP και 2.0 HDi 150 HP και 3008 Hybrid4 με το υβριδικό σύνολο συνδυαστικής απόδοσης 200 ίππων (με κινητήρα ντίζελ 2.0 λτ.) και κατανάλωση μόλις 3,4 λτ./100 χλμ.

Peugeot 5008 (ανανεωμένο)

  • Έχει ανασχεδιαστεί το εμπρόσθιο άκρο, όπου ξεχωρίζουν τα νέα φωτιστικά σώματα με τα φώτα ημέρας LED, ο προφυλακτήρας και η μάσκα, ενώ πίσω είναι ίδιο με πριν.
  • Στο ιδιαίτερα ευρύχωρο (χώρος αποσκευών από 579 έως 678 λίτρα) εσωτερικό υπάρχουν νέες επενδύσεις, ενώ προστέθηκε και κάμερα οπισθοπορείας, η εικόνα της οποίας προβάλλεται μέσω της οθόνης στο κέντρο του ταμπλό και μαζί με το head-up display παρουσιάζει τεχνολογική υπεροχή.
  • Στους κινητήρες προστέθηκε ο 1.6 THP με 163 ίππους μαζί με τον 1.6 THP των 155 ίππων και τον ατμοσφαιρικό 1.6 VTi των 120 ίππων. Οι ντίζελ είναι 1.6 HDi me 115 ίππους και 2.0 HDi με 150 και 163 ίππους. 

Peugeot RCZ R

  • Το RCZ R αποτελεί το δυνατότερο Peugeot παραγωγής αφού ο 1.6 λίτρων THP κινητήρας αποδίδει 270 ίππους και 330 Nm ροπής επιταχύνοντας το αμάξωμα των 1.280 κιλών από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,9 δευτερόλεπτα.
  • Ξεχωρίζει εξωτερικά από το χαμηλότερο κατά 10 χλστ. αμάξωμα την αεροτομή στο πίσω μέρος, τις δύο απολήξεις της εξάτμισης τις 19ιντσες ζάντες αλουμινίου.

Peugeot 208 Hybrid FE

  • Υβριδικό πρωτότυπο που ζυγίζει μόλις 780 κιλά έναντι 975 κιλά του αρχικού 208 1.0 VTI. Όλα τα τμήματα του αυτοκινήτου μαζί με τα μηχανικά μέρη και το πλαίσιο έχουν «χάσει» βάρος
  • Για την κίνηση του 208 Hybrid FE συνδυάζεται θερμικός κινητήρας των 1.2 λίτρων απόδοσης 70 ίππων με ηλεκτροκινητήρα βάρους 7 κιλών και απόδοσης 30 kW (40 ίππων). Το υβριδικό σύνολο επιτυγχάνει κατανάλωση 2,1 λτ./100 χλμ. εκπομπές CO2 49 γρ./χλμ. και επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα σε 8 δευτερόλεπτα.

 




Get it on Google Play Download on the App Store