Η Opel εξελίσσει νέα συστήματα υποστήριξης οδηγού

Η Opel εργάζεται πάνω σε καινοτόμα συστήματα υποστήριξης οδηγού στο πλαίσιο του ερευνητικού προγράμματος UR:BAN (συστήματα υποστήριξης φιλικά προς το χρήστη και διαχείρισης δικτύου). Σκοπός του προγράμματος – μερικώς χρηματοδοτούμενου από τη Γερμανική κυβέρνηση – είναι να προσφέρει στους οδηγούς προληπτική υποστήριξη, εξατομικευμένη και προσαρμοσμένη σε αστικές συνθήκες οδήγησης.

Κυρίως σε συνθήκες πόλης, πολύ συχνά οι οδηγοί δεν αντιδρούν έγκαιρα – αυτοκίνητα ‘ξεφυτρώνουν’ απροσδόκητα από χώρους στάθμευσης, παιδιά κρυμμένα πίσω από παρκαρισμένα οχήματα τρέχουν ξαφνικά στο δρόμο. Η Opel έχει δημιουργήσει ένα πειραματικό Insignia το οποίο όχι μόνο προειδοποιεί τον οδηγό για τέτοιους κινδύνους αλλά μπορεί και να αποτρέψει συγκρούσεις με οχήματα και πεζούς με αυτόματη παρέμβαση στο τιμόνι και τα φρένα. Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με προηγμένη κάμερα και ραντάρ, και τροποποιημένα συστήματα πέδησης και διεύθυνσης, που μπορούν να παρέμβουν στον έλεγχο.

Ένα ακόμα πειραματικό Opel δείχνει πώς τα συστήματα υποστήριξης οδηγού μπορούν να εξελιχθούν ακόμα περισσότερο με μελέτη του οδηγικού στυλ. Χρησιμοποιώντας δεδομένα του οχήματος, μία εμπρός κάμερα και μία κάμερα παρακολούθησης της κεφαλής του οδηγού, ένας ειδικός αλγόριθμος αναλύει σχέδια του οδηγικού στυλ για να προβλέψει έγκαιρα, για παράδειγμα, εάν ο οδηγός σκοπεύει να αλλάξει λωρίδα ή όχι.

Εκτός από την αποφυγή συγκρούσεων, η Opel δουλεύει πάνω στη βελτίωση των κυκλοφοριακών συνθηκών πόλεων προς όφελος των κατοίκων, των οδηγών και του κλίματος. Η Opel κατασκεύασε ένα πειραματικό όχημα βασισμένο στο Insignia Sports Tourer το οποίο δείχνει πώς οι πληροφορίες που αποστέλλονται μέσω Wi-Fi από την υποδομή διαχείρισης της κυκλοφορίας και άλλα οχήματα μπορούν να καθοδηγήσουν τον οδηγό πριν από τις διασταυρώσεις. Οι υποδείξεις θα βοηθούν το οδηγό να φτάνει στη διασταύρωση ομαλά, με ασφάλεια, χωρίς να σπαταλά καύσιμο και κατά προτίμηση χωρίς να σταματά. Αυτές εμφανίζονται μέσω μιας προηγμένης διεπαφής ανθρώπου – μηχανής – Man-Machine-Interface (MMI) χρησιμοποιώντας το Driver Info Center στον πίνακα οργάνων, ενώ δευτερεύουσες πληροφορίες εμφανίζονται στην κεντρική κονσόλα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το Opel Experimental EV δείχνει το μέλλον των Γερμανών
Το Opel Experimental EV δείχνει το μέλλον των Γερμανών …
Η Opel δείχνει τη νέα της σχεδιαστική τάση
Η Opel δείχνει τη νέα της σχεδιαστική τάση
Η Opel παρουσιάζει το νέο της σήμα
Η Opel παρουσιάζει το νέο της σήμα
Η προσοχή της Opel στις υπηρεσίες aftersales
Η προσοχή της Opel στις υπηρεσίες aftersales
Νέο Opel Mokka Electric με έξτρα δύναμη και αυτονομία
Νέο Opel Mokka Electric με έξτρα δύναμη και αυτονομία …
Νέα Opel Astra & Sports Tourer Electric με πρωτιές
Νέα Opel Astra & Sports Tourer Electric με πρωτιές
Αλλάζει επίπεδο το Opel Grandland GSe των 300 ίππων
Αλλάζει επίπεδο το Opel Grandland GSe των 300 ίππων
Νέο Opel Astra GSe με 225 άλογα και 1,1 λίτρα/100 χλμ.
Νέο Opel Astra GSe με 225 άλογα και 1,1 λίτρα/100 χλμ.
Εμφατική επιστροφή για τα σπορ μοντέλα της Opel
Εμφατική επιστροφή για τα σπορ μοντέλα της Opel …
Οι τιμές του πληθωρικού Hyundai Ioniq 6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Megane E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Jeep Avenger 1.2Τ στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Volkswagen ID.7 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των νέων MG στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των ανανεωμένων Mercedes-Benz GLE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Μεγάλη αύξηση τιμών στο Mitsubishi Space Star
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των νέων Mercedes-Benz CLA και E-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Mazda3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές νέου Renault Clio LPG, βενζίνης και diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Clio E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota C-HR στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store