Δοκιμή Peugeot 107 1.0 5d - AutoGreekNews

Δοκιμή Peugeot 107 1.0 5d

Την 3η κατά σειρά αναβάθμιση δέχεται το δημοφιλές μίνι μοντέλο της Peugeot, από το 2005 που λανσαρίστηκε (πωλείται σε 48 χώρες και η παραγωγή του έχει ξεπεράσει τα 665.000 οχήματα) και παρουσιάζεται ακόμα πιο νεανικό και οικονομικό στην χρήση του χάρη στις αισθητικές και μηχανικές βελτιώσεις που δέχτηκε. Εξωτερικά οι αλλαγές εντοπίζονται κυρίως στο ανασχεδιασμένο εμπρός τμήμα, όπου συναντάμε νέο προφυλακτήρα, φωτιστικά σώματα και καπό, ενώ στο πίσω άκρο του 107 σκούρυνε το κάλυμμα των φαναριών. Επίσης διατίθεται σε ένα νέο χρώμα, το μοβ Plum (βλ. σχετικές φωτογραφίες), το οποίο του ταιριάζει πολύ και του ενισχύει τον trendy χαρακτήρα του. Μάλιστα στο ανανεωμένο 107 οι εκπομπές CO2 του κινητήρα του 1.0 λτ. μειώθηκαν στα 99 γρ./χλμ., πράγμα που σημαίνει ότι απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας, ενώ στην αρχική του έκδοση κοστίζει 9.740 ευρώ, αλλά με πολλές βασικές ελλείψεις στον εξοπλισμό του.

«Ζωηρός» και με χαμηλή κατανάλωση κινητήρας
Το μηχανικό σύνολο του 1.0 λτ. που τροφοδοτεί το 107 είναι 3κύλινδρο με απόδοση 68 ίππων και παρουσιάζει μειωμένη κατανάλωση (4,3 λτ./100 χλμ. έναντι 4,5 λτ./100 χλμ.) και χαμηλότερες εκπομπές CO2 (99 γρ./χλμ. έναντι 106 γρ./χλμ.) συγκριτικά με το προ ανανέωσης μοντέλο. Κατά την εκκίνησή του παρατηρείται ένα σχετικό «τρέμουλο» από το 3κύλινδρο όπως αναφέραμε μοτέρ, το οποίο αρχικά ίσως ενοχλήσει. Η προθυμία του κινητήρα στις εντολές του οδηγού είναι αρκετά καλή, αφού ανεβάζει με ευκολία στροφές, έχει θετικό τράβηγμα και ελαστικότητα και αποδίδει μέχρι τις υψηλές στροφές, όπου όμως παράγει αισθητό θόρυβο. Έτσι, είναι σε θέση να επιταχύνει σβέλτα στις συνεχόμενες αυξομειώσεις ταχύτητας σε αστικές συνθήκες κίνησης, αλλά και να διατηρήσει γρήγορους ρυθμούς στους πιο ανοιχτούς δρόμους.

Ευέλικτο και ευχάριστο στην οδήγηση

Οι μικρές εξωτερικές διαστάσεις του 107 (π.χ. μήκος 3.430 χλστ.) ευνοούν ιδιαίτερα την ευελιξία που απαιτείται στην πόλη, ενώ αυξάνουν και τις πιθανότητες εύρεσης χώρου στάθμευσης. Παράλληλα είναι πολύ εύκολο στους χειρισμούς, ασφαλές και προσφέρει αρκετά καλή ορατότητα, ωστόσο τα καθίσματά του θα μπορούσαν να ήταν πιο αναπαυτικά και με καλύτερη στήριξη. Παρά τον αστικό του προσανατολισμό είναι σε θέση να πραγματοποιήσει και μακρινότερες εξορμήσεις προσφέροντας αξιόλογη σταθερότητα ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Επίσης σε δρόμους με στροφές, ο οδηγός του είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί πλήρως την «ζωηράδα» του 1.000άρη κινητήρα και να κινηθεί σβέλτα. Σε πολύ έντονη πίεση το 107 θα αρχίσει να ανοίγει την τροχιά του με προοδευτικό και ελεγχόμενο τρόπο μέσω του καλού σε αίσθηση και ακρίβεια τιμονιού και των θετικών σε απόδοση φρένων.

Νεανικό εσωτερικό με λιτή ποιότητα

Στο ανανεωμένο 107 έγιναν ορισμένες αλλαγές και στο εσωτερικό του, οι οποίες εντοπίζονται στις νέες υφασμάτινες επενδύσεις των καθισμάτων, στην τοποθέτηση νέου επιλογέα ταχυτήτων και στον πιο σκουρόχρωμο διάκοσμο (μαύρα πλαστικά αντί γκρι που υπήρχαν παλαιότερα). Ποιοτικά δεν έγινε κάποια αναβάθμιση και παραμένουν τα σκληρά πλαστικά με τις μικροατέλειες στη συναρμογή, όπως επίσης και οι ακάλυπτες μεταλλικές επιφάνειες στο χρώμα του αμαξώματος (στο μοβ Plum χρώμα δεν δείχνουν παράταιρες). Η θέση οδήγησης σε γενικές γραμμές ικανοποιεί, ωστόσο το βασικό σφάλμα της έλλειψης δεύτερου διακόπτη για το ηλεκτρικό παράθυρο του συνοδηγού κοντά στον οδηγό δεν διορθώθηκε. Από πλευράς χώρων, το εμπρός τμήμα της καμπίνας είναι άνετο, όχι όμως και πίσω όπου στο 5θυρο τα παράθυρα ανοίγουν μόνο προς τα έξω, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι μικρός (139 λτ.) και με ψηλό κατώφλι φόρτωσης.

(+) Ευελιξία, κατανάλωση, μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, νεανική εικόνα, οδική συμπεριφορά, «σπιρτάδα» κινητήρα

(-) Φτωχός αρχικός εξοπλισμός, τρέμουλο κινητήρα στο ρελαντί, μικρός χώρος αποσκευών, πίσω παράθυρα που ανοίγουν μόνο προς τα έξω, εργονομικά λάθη

Καύσιμο
Βενζίνη
Κυβισμός (κ.εκ.)
998
Κύλινδροι/βαλβίδες
3/12
Ταχύτητες
5
Ισχύς (PS/σ.α.λ.)
68/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
93/3.600
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
12,5
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
157
Αστική (λτ./100 χλμ.)
5,1
Υπεραστική (λτ./100 χλμ.)
3,8
Μεικτή (λτ./100 χλμ.)
4,3
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
99
Εμπρός ανάρτηση
ΜακΦέρσον, αντ. δοκός
Πίσω ανάρτηση
Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα
Αερ. δίσκοι
Πίσω φρένα
Ταμπούρα
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτρική
Μήκος (χλστ.)
3.430
Πλάτος (χλστ.)
1.630
Ύψος (χλστ.)
1.470
Μεταξόνιο (χλστ.)
2.340
Βάρος (κιλά)
800
Χώρος αποσκευών (λίτρα)
139
Αστέρια
(3)
Ασφάλεια ενηλίκου
68%
Ασφάλεια παιδιού
73%
Ασφάλεια πεζού
53%
Επικουρικά συστήματα
71%
ESP
 
Αερόσακοι
2
Ηλεκτρικά παράθυρα
2
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
 
Air condition
 
Κλιματισμός
 
Ηχοσύστημα
 
Ζάντες Αλουμινίου
 
Τιμή από
10.090
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Δοκιμή Audi Q4 e-tron 40 204 PS
Δοκιμή Audi Q4 e-tron 40 204 PS
Δοκιμή Peugeot 3008 1.2 PureTech 130 EAT8
Δοκιμή Peugeot 3008 1.2 PureTech 130 EAT8
Δοκιμή Peugeot e-2008 136 PS
Δοκιμή Peugeot e-2008 136 PS
Δοκιμή Peugeot 3008 1.5 BlueHDi 130 PS
Δοκιμή Peugeot 3008 1.5 BlueHDi 130 PS
Δοκιμή Peugeot 2008 1.2 PureTech 130
Δοκιμή Peugeot 2008 1.2 PureTech 130
Δοκιμή DS 3 Crossback 1.5 BlueHDi 100
Δοκιμή DS 3 Crossback 1.5 BlueHDi 100
Δοκιμή Peugeot 208 1.2 PureTech 130 GT Line
Δοκιμή Peugeot 208 1.2 PureTech 130 GT Line
Δοκιμή Peugeot 2008 1.5 BlueHDi 130 EAT8
Δοκιμή Peugeot 2008 1.5 BlueHDi 130 EAT8
Δοκιμή Peugeot 208 1.2 PureTech 100
Δοκιμή Peugeot 208 1.2 PureTech 100
Τιμές κι εξοπλισμοί για το νέο Kia EV6!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του Toyota Aygo X στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Suzuki Vitara 1.5 Hybrid: Τιμές, εξοπλισμός & επιδόσεις
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει το νέο Volvo C40 Recharge 408 hp;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Toyota RAV4 Adventure σε τιμή για έχοντες
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Ford Focus στην Ελλάδα!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ισχυρότερο Ford των 80.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store